Kuullut juttua pannurallista. No nimikin jo osittain kertoo, mut kuinka suljetut bileet eli onko kaikki uteliaat ja menohenkiset pannun omistajat tervetulleita?? Olis kaamee sisäinen tarve päästä bilettää :)))
Pannuralli!!!!
10
6373
Vastaukset
- oikein?
ainoastaan Panhead bileet, eli shovelilla, softaililla tai sporalla ei asiaa, kopio pyöristä puhumattakaan??
- Anonyymi
Ja höpöhöpö. Kyllä pannuralliin voi mennä millä pyörällä tahansa. Kerran siellä oli nainen joka oli tullut Sunbeam-merkkisellä vm.-76 moottoripyörällä. Pannupäät pysäköidään juhlarivistöön ja muut härpäkkeet syrjemmälle. Telttamajoitus. Pannukahvia tarjolla. Aamupalaa ja lounasta on myös. Hyvä lämmihenkinen tapahtuma. Saatan mennä mutta korona? Suosittelen!
- Anonyymi
Pannuralliin voi tulla vaikka polkupyörällä, pannut näytillä eturivissä. Muut laitteet sivuparkissa. Suosittelen.
- Anonyymi
Millo ja missä pannuralli -23…?
- Anonyymi
19.8-23 Lopen Pilpalassa
- Anonyymi
Entä 2025?
- Anonyymi
Onko pannurallissa kukaan oikeasti pannu?
- Anonyymi
Kaikki on pannu paitsi sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on pannu paitsi sinä.
Toisiaanko ne ukot siellä on pannu...?
- Anonyymi
Mä oon, muistaakseni. En oo ihan varma, mutta hyvät bileet on ollut aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423