Kuullut juttua pannurallista. No nimikin jo osittain kertoo, mut kuinka suljetut bileet eli onko kaikki uteliaat ja menohenkiset pannun omistajat tervetulleita?? Olis kaamee sisäinen tarve päästä bilettää :)))
Pannuralli!!!!
10
5915
Vastaukset
- oikein?
ainoastaan Panhead bileet, eli shovelilla, softaililla tai sporalla ei asiaa, kopio pyöristä puhumattakaan??
- Anonyymi
Ja höpöhöpö. Kyllä pannuralliin voi mennä millä pyörällä tahansa. Kerran siellä oli nainen joka oli tullut Sunbeam-merkkisellä vm.-76 moottoripyörällä. Pannupäät pysäköidään juhlarivistöön ja muut härpäkkeet syrjemmälle. Telttamajoitus. Pannukahvia tarjolla. Aamupalaa ja lounasta on myös. Hyvä lämmihenkinen tapahtuma. Saatan mennä mutta korona? Suosittelen!
- Anonyymi
Pannuralliin voi tulla vaikka polkupyörällä, pannut näytillä eturivissä. Muut laitteet sivuparkissa. Suosittelen.
- Anonyymi
Millo ja missä pannuralli -23…?
- Anonyymi
19.8-23 Lopen Pilpalassa
- Anonyymi
Entä 2025?
- Anonyymi
Onko pannurallissa kukaan oikeasti pannu?
- Anonyymi
Kaikki on pannu paitsi sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on pannu paitsi sinä.
Toisiaanko ne ukot siellä on pannu...?
- Anonyymi
Mä oon, muistaakseni. En oo ihan varma, mutta hyvät bileet on ollut aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201331
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855