Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vyöhyketerapiaa

vatsavaivoihin!!

Vaavilla ollut laitokselta asti vatsanpuruja ja yöt on mennyt ähistellessä ja sitten suoraa kurkkua huutaen kun on sattunut masuun.. En nyt tiedä voiko tätä meidän tapausta vielä koliikiksi sanoa, tuskin..mutta.. 2viikkoista vein vyöhyketerapiaan (vähän varauksella itse..) ja olo parantunut :) itse v-terapian aikana ähisteli ja huusi suoraa kurkkua/välillä imi tissiä. Seuraava päivä meni samoissa vanhoissa kuvioissa, kuten terapeutti sanoikin, että niin voi käydä. Nyt on alkanut tapahtua muutoksia :)

pari päivää nyt jo mennyt hyvin, itkenyt kyllä välillä on, mutta ihan normaaleja itkuja, ei kirkumista enää, ja itkuihin auttaa syli/vaipanvaihto/syöttö, eli nyt normaaleja itkuja vain! Nukkuu säännöllisemmin ja pidempiä pätkiä ilman ähinöitä, välillä tosin ähiseekin, mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen! Yötkin jo mennyt hyvin ja äiskäkin saanut nukuttua! Ihanaa! Aiomme käydä ainakin kerran vielä vyöhyketerapiassa vauvan kanssa, ehkä vielä kolmannenkin.

Halusin vain kertoa muillekin mahavaivoista kärsiville, että kannattaa ehdottomasti kokeilla vyöhyketerapiaa! Joillekin auttaa, kaikille kuitenkaan ei..itseasiassa v-terapeutti antoi minulle tutkimuksen, jota oli eräs vyöhyketerapeutti tehnyt. Tässä tutkimuksessa oli vastaajina koliikkilasten vanhempia, lapsia oli siis hoidettu vyöhyketerapialla. Ainoastaan pari lasta oli, joille ei vyöhyketerapiasta ollut apua ja heilläkin todettiin maitoallergia myöhemmin! Muuten jokainen vanhempi oli sitä mieltä, että vyöhyketerapiasta oli ollu apua. Tämä tutkimus oli jonkun (?) kaupungin virallinen, tässä kaupungissa neuvolassa sai toteuttaa vyöhyketerapiaa.

Jokatapauksessa, suosittelen kokeilemaan! Voi vaatia sen 3-5 käyntiä, jotka kannattaa vain sitkeästi käydä, eikä tyytyä siihen yhteen käyntiin jos tuloksia ei heti näykkään. Kertokaahan muutkin kokemuksia, myönteisiä ja kielteisiä :)

2

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heibo

      Vyöhyketerapiasta löytyi meillekin helpotusta nyt toisen lapsen kohdalla. ensimmäiselle ei auttanut kuin muutamaksi päiväksi kerrallaan.itse hieronta on kyllä kauheaa katsottavaa kun vauva huutaa kurkkusuorana, mutta kannattaa kokeilla.

      • Iskä 2007 alkaen..

        Meidän poikavauva oli v-terapiassa ensimmäiset kaks kertaa tosi rauhallinen ja rento.(ihmeteltiin kovasti)Seauraavalla kerralla huusi tosi paljon mutta silloin olikin varmaan väsynyt. Kannattaa aina huolehtia ettei ole väsynyt tai nälkäinen kun vie hoidettavaksi. Meilläkin on v-terapia auttanut mutta ei parantanut kokonaan vatsavaivoja. Käyty 7 tai 8 kertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe