Kusti polje?
Olen istunut koneella hyvän aikaa vastaamassa viesteihin.
Turhaanko haaskaan aikaani, kun eivät mene perille:=(?
Eikö
15
819
Vastaukset
- Tellastiina*
Turhaan, aivan turhaan....
Se on kummallista, että aloitukset menee läpi ja siihen se sitten tyssää.
On varmaan viesti poikineen jossain ja aamulla saadaan lukea niitä.- OliviaKoo
Suomen suurin ja kaunein. Ei vain toimi.
PS. taidan viedä patjan parvekkeelle ja nukkua siellä.
Paitsi, että ei välttämättä kuulu tähän viestiketjuun. Mutta silti. - a-woman1
OliviaKoo kirjoitti:
Suomen suurin ja kaunein. Ei vain toimi.
PS. taidan viedä patjan parvekkeelle ja nukkua siellä.
Paitsi, että ei välttämättä kuulu tähän viestiketjuun. Mutta silti.Istuin äsken terassillani ihaillen nopeasti kiitäviä pilviä sinisen yötaivaan yli. Tähdet tuikkivat puiden oksien välistä. On lämmintä, mittarin mukaan 20 astetta. Voisin mennä takaisin istuskelemaan ja nauttia elokuun ihanuudesta. Nukkumaan en kai voi ulos mennä, kun on nurmikko alla ja kaikenmaailman mönkijät ja kiemurtelijat tulisivat vieruskavereiksi...
a-woman1 kirjoitti:
Istuin äsken terassillani ihaillen nopeasti kiitäviä pilviä sinisen yötaivaan yli. Tähdet tuikkivat puiden oksien välistä. On lämmintä, mittarin mukaan 20 astetta. Voisin mennä takaisin istuskelemaan ja nauttia elokuun ihanuudesta. Nukkumaan en kai voi ulos mennä, kun on nurmikko alla ja kaikenmaailman mönkijät ja kiemurtelijat tulisivat vieruskavereiksi...
soveltuvat hyvin pihalla nukkumiseen.
Lepolassissa olen nukkunut omalla pihalla ja aurinkotuolissa mm. erään hotellin kattoterassilla helteisenä kesäyönä. Nukahdin kävelykadulta kuuluvaa harmonikan soittoa kuunnellen ja viereisen kirkon kello löi puolen tunnin välein. Yllättäen huomasin nukkuneeni muutamia tunteja havahtumatta edes kirkonkellon ääneen. Aamulla hiivimme ennen hotellin heräämistä tyynyn ja peiton kanssa takaisin omaan huoneeseen. (Olimme pari päivän pikavierailulla yhdessä pikkukaupungissa, emmekä saaneet ilmastoitua huonetta.)
Ulkoilmassa on kiva nukkua, teltassa tai ilman. Omenapuun alle ei juuri nyt pidä vuodettaan laittaa, mutta ennen sadonkorjuuaikaa suosittelisin sitä. ;))- marjapensas
a-woman1 kirjoitti:
Istuin äsken terassillani ihaillen nopeasti kiitäviä pilviä sinisen yötaivaan yli. Tähdet tuikkivat puiden oksien välistä. On lämmintä, mittarin mukaan 20 astetta. Voisin mennä takaisin istuskelemaan ja nauttia elokuun ihanuudesta. Nukkumaan en kai voi ulos mennä, kun on nurmikko alla ja kaikenmaailman mönkijät ja kiemurtelijat tulisivat vieruskavereiksi...
Viime kesänä viimeksi hermostuin, kun ei uni tullut, kuumuuden takia, otin tyynyn ja lakanan peitoksi
ja menin keinuun nukkumaan. Uni tuli kuin tulikin melkein heti, eikä se jäänyt viimeiseksi yöksi jonka keinussa vietin.
Enää en uskaltaisi, kun tässä lähistöllä on nähty pari sutta. marjapensas kirjoitti:
Viime kesänä viimeksi hermostuin, kun ei uni tullut, kuumuuden takia, otin tyynyn ja lakanan peitoksi
ja menin keinuun nukkumaan. Uni tuli kuin tulikin melkein heti, eikä se jäänyt viimeiseksi yöksi jonka keinussa vietin.
Enää en uskaltaisi, kun tässä lähistöllä on nähty pari sutta.Eikö teillä ole hyttysiä?
Meillä söisi hyttyset niin, ettei kyllä tulisi nukkumisesta mitään.
Muutenkin, vaikka en laivassa tule merisairaaksi, niin keinussa en saa oltua makuuasennossa, kun se keinuu. Alkaa jotenkin huippaamaan!- marjapensas
Tellastiina kirjoitti:
Eikö teillä ole hyttysiä?
Meillä söisi hyttyset niin, ettei kyllä tulisi nukkumisesta mitään.
Muutenkin, vaikka en laivassa tule merisairaaksi, niin keinussa en saa oltua makuuasennossa, kun se keinuu. Alkaa jotenkin huippaamaan!ei meillä pahemmin ole, kun on vieressä aukea pelto, ja pihassa ainostaan joku pensas ja pari lehtipuuta, ja kuivaa seutua.
- marjapensas
Perille ovat viestini saapuneet, mutta kyllä kesti:(
- täällä
Onko tää vakikirjottajien ketju,
siis toisilla ei ole asiaa tähän.
Sillä kirjoitin viestin tähän ketjuun,
joku aika sitten,ja nyt ei näy enää
sitä tässä.
Mainitsin vain ruuhkautumisesta,
kun posti ei kulje.
Ei ollut mikään häirikkö viesti.- marjapensas
ketjut on tarkoitettu kaikille, joita ne kiinnostaa.
Nyt on tosiaan hidastellut ja takkuillut eilisestä, voihan se vielä tulla tupsahtaakin. kukaan sinun viestiäsi ole voinut poistaa, paitsi jos kirjoitit jotain sheriffiä ärsyttävää, mutta hänkin on viime aikoina ollut ihan kiltisti.
Tulee mieleen, että vakikirjoittajien nikkien näkeminen jo saa jotkut näkemään punaista, kun aina valitetaan niiden kirjoittelusta ja hyvänen aika ei k u k a a n kiellä ketään kirjoittamasta vaikka joka ketjuun jos huvittaa.
- Aikuinen mies
Eilen päätin nousta ja mennä katsomaan,näki-
sinkö hänet.Ja tulihan hän vastaan,hymyillen ja
jopa silmää iskien.Jopa rohkean lentosuukon
häneltä sain! Oli hyvä päivä siis! Oli aurinkoa,auringon kukkia.Oli mukava liikkua,kokea!
Tuntui että on kiva elää.Pysähdyin välillä
ja nautin tuoksuvasta ilmasta.
Muistan hänet vieläkin! Tuon eilisen päivän.- sinä siis
se Kusti joka polki vai posti joka ei kulkenut?
- marjapensas
taida osata muuta sanoa kuin, olen iloinen onnestasi,
olet ilmeisesti ihastunut ja saat vastakaikua, toivon menestystä jatkossa.
että viestit eivät nyt tahdo oikein kulkea? Missähän mahtaa olla vika?
Yleensä ne liikkuvat kuin rasvattu salama :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741