Miksi pelit yhtäkkiä vain heittää minut ulos? Joskus katkeaa ennen kuin edes käynnistyy joskus kesken pelin.. mistä lähden etsimään vikaa?
Pelit heittää ulos!!!
29
5479
Vastaukset
- mä vaan
jos kertoisit koneestasi enemmän: prossu, n.ohjain
muistit, käyttis... onko kellotettu...
Kokeilepa päivittää näytönohjaimen ajurit, ja lisä jäähytystä jos kone kuumenee pelatessa..
Tekeekö kaikki pelit sitä... ??????- Anonyymi
ei kaikki mut esim fortnite ja csgo niin jos niitä pelaa vaikka parituntii nii csgo heittää pihalle
mut jos fortnitea pelaa niin 4 tai 7 matsia pelaa niin se heittää ulos
ja joskus tulee semmone sininen näyttö missä se alkaa optimoimaa jotain ja tulee suru naamio tai semmonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kaikki mut esim fortnite ja csgo niin jos niitä pelaa vaikka parituntii nii csgo heittää pihalle
ja joskus tulee semmone sininen näyttö missä se alkaa optimoimaa jotain ja tulee suru naamio tai semmonenPelaaminen vaatii harjoittelua. Kaikille aloittajille käy noin. Älä lannistu. Opit kyllä kaiken pelaamalla enemmän. Vaihtele pelityyliäsi. Kyllä se kone jää lopulta toiseksi ja pääset pelaamaan loputtomasti.
- Anonyymi
W10:llä ei voi pelata muutenkaan!
- Anonyymi
Normaalia windowsia!
- Anonyymi
Windows ei toimi koskaan.
- Anonyymi
WINDOWS VAAN EI TOIMI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaan Pleikalla!
- Anonyymi
WINDOWS EI TOIMI KOSKAAN!
- Anonyymi
Windows 10 :n rajoittuneisuus hämmästyttää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se kuvansumennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja joskus tulee semmone sininen näyttö missä se alkaa optimoimaa jotain ja tulee suru naamio tai semmonenWindows on toimimaton !!! Peeeeeeeeeeeeeeeeee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja joskus tulee semmone sininen näyttö missä se alkaa optimoimaa jotain ja tulee suru naamio tai semmonenVinukka kun ei vaan toimi!
- Anonyymi
WINDOWS VAAN EI TOIMI!
ja Jos on nollapäivä aukko niin mitkään suojaukset eivät auta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINDOWS VAAN EI TOIMI!
Windowshan lagaa aina! Hyi windows.
- Anonyymi
AVAAJALLA SAASTUNUT windows.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVAAJALLA SAASTUNUT windows.
Ja osa windowsin aukoista voi vielä osoittautua varsin ikäväksi.
- Anonyymi
Saastunut winkura!
- Anonyymi
Windowsilla ei voi enään pelata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaaminen vaatii harjoittelua. Kaikille aloittajille käy noin. Älä lannistu. Opit kyllä kaiken pelaamalla enemmän. Vaihtele pelityyliäsi. Kyllä se kone jää lopulta toiseksi ja pääset pelaamaan loputtomasti.
Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!.
- Anonyymi
kun oon menossa koneelle niin kone heittää vaan ulos ja joudun kirjautumaan uudestaan ja kun oon menossa fortniteen niin vaan heittää ulos ja lagii
- Anonyymi
Minullakin on sama ongelma puhelimella robloxissa miten pääsee peliin ilman että heittää ulos!!!??
- Anonyymi
Minä pelaan among us:ssia puhelimella ja ennenku pääsen pelaamaan nii se heittää mut ulos? Miksi näin
- Anonyymi
Pahempaa. Windows on kaamea kokemus, kun vertaa sitä muihin OS:siin
Lisäksi täydellinen vakoilu, jota ei edes androisissa ole ja macissä, jos nyt iOS taas vakoilee ihan kaiken kuin Windows :kin! - Anonyymi
itellä se ongelma että kun yritän mennä cs go nii ku koitan mennä peliin nii en ehdi edes päästä ku se heitää ulos aina siinä ladataan palvelinta kohas
- Anonyymi
Hanki Pleikka, se toimii!
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Mun Hay Day ei toimi ja oon tosi pitkäl ja haluun pelaa
- Anonyymi
Asetukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446