ystävää

etsiskelemässä

enpä olisi koskaan uskonut että saan tälle palstalle kirjoitettua, että kerron miten yksinäinen todella olen.

Olen nuori tytsku, asun hesassa..
iso paikkakunta, josta luulis löytyvän ystäviä...vaan ei.. yrittäny oon.

Onko koskaan tullu sellasta fiilistä että tekis mieli soittaa jolle kulle, muttet tiedä kelle?
Onko koskaan tullu sellasta fiilistä et haluaisit lähtee kaupungille shoppailee, kahville, sidukalle , kävelylle tms. muttet tiedä kenen kanssa?
Onko koskaa tullu sellasta fiilistä et ois kiva parantaa maailmaa jonkun kanssa ja vaan olla vaan.. muttet tiedä kenen kanssa?
Ootko koskaan katsonu kaveri jengii kaupungilla huokaillen että olisipa minullakin edes yksi hyvä ystävä?

Mulle tulee noita fiiliksiä... päivittäin.

Joten jos haluat ystävän jolle puhua mistä vaan maan ja taivaan väliltä ja tehdä mitä huvittaa nii laita maili osotettas tänne, niin laitan takuu varmasti viestiä..

iloista kesänloppua kaikille ja toivottavasti täältä löytyy edes yksi ystävä :).

15

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu juu..

Hei.

Jos sulla on puhelimessa saldoa niin soita ihmeessä jolleki kaverilles.. johonki numeroon, joka sulla jo ennestään löytyy puhelimestasi. Täältä netistä ei löydä ystäviä kovin varmalle pohjalle, joten kannatan ajatusta, että soitat jollekin, jonka tiedät jo ennestään ja jonka kanssa olet jutellut ennestäänkin.. mistä vaan voi jutella.. Vaikka ilmastonmuutoksesta jos ei muita aiheita keksi.. ja sovitte keskenään, että käytte jossaki ulkona istumassa kahvikupin ääressä ja ihmettelemässä vaan.

• sphinx79

• etsiskelemässä

no arvaa oonko tota konstiiki yrittäny.. mut ku aikaa kuluu entisil tutuilki on oma elämänsä ja jokainen ties mis päi maailmaa...

• Mies 31v
        etsiskelemässä kirjoitti:

no arvaa oonko tota konstiiki yrittäny.. mut ku aikaa kuluu entisil tutuilki on oma elämänsä ja jokainen ties mis päi maailmaa...

Ja sitäpaitsi saattaa joku ihmetellä jos joku 5v takainen tuttu soittaa yhtäkkiä ja avautuu. EI ei ei...

Mese on loistava tehdä aloitus "uudelleen". Sen jälkeen voi tekstata ja sitten alkaa soitella. Siten toinen saa kuvan, että haluaa olla yhteydessä, eikä että toinen on niin yksinäinen, että alkaa penkomaan vanhoja numeroita saadakseen jonkun kaverin edes. HUOM! Yhdenkin kaverin kautta voi saada suuren kaveriporukan.

• Ystävää etsimässä :)

Olen pääkaupunkiseudulla asuva 28v nainen. Kaipaan kanssa ystävää. :)

Mailaa minulle: [email protected]

• Outo^

Vaikutat kivalta ja kiinnostavalta tytöltä, jos sinua kinnostaa 17-vuotiaan pojan kanssa mailailla niin tässä ossa: [email protected]

• angel-n87

joskus on tulee halu puhua jostain asiasta eikä tiedä kenelle soittas, ja toinen just et haluais lähtee kaupungille jonkun kanssa mut ei oo ketään kenen kans lähtee, vähänku on ärsyttävää.

kaupungil on ihan kauheeta olla yksin ja kattoo ku muut on jossain kaveriporukassa. ihan samoja ajatuksia päivittäin.

maili osoite löytyy profiilista

• kittykat

Tuttuja tunteita todellakin...

Oon 22v tyttö, Helsingistä myös, elämä on periaatteessa kunnossa (on kiva työ ja harrastuksia), mutta mulla ei ole yhtään, siis todellakaan yhtään ystävää. En ole ujo, mutta epävarma ja turhan vaatimaton itseni suhteen, siksi kai en ole pystynyt luomaan uusia tuttavuuksia... muutin tänne jo reilut kolme vuotta sitten, en enää jaksa tätä.

Ois ihanaa kaverustua jonkun toisen yksinäisen kanssa siksikin, että sitten tietäisi olevansa ikäänkuin "samassa veneessä" ;)

Mä haluan, tarvitsen tyttökaverin! Tekemään ihan tavallisia kivoja juttuja.

Jos sinä 'etsiskelemässä', tai kukaan muu yksinäinen helsinkiläinen tyttö haluat vaikka kahvitella tai lähteä ulos auringonpaisteeseen (vielä kun voi!), niin pistä ihmeessä mailia! Oon ihan kiva ja kaikkea ;)
      [email protected] on osoite :)

• mnavna

... ihan päivittäin.
      on yksi tuollanen puoli kaveri, jolle olen äärettömän kateellinen siitä että sillä on hirveästi kavereita joiden kanssa se hengailee rannoilla yms ja pelaa jalkapalloa.

Pari kertaa tuo on pyytänyt niiden kanssa baariin mukaan, mutta kun en juo ja olen ehkä hieman hiljaisempi niin tunnen itseni ulkopuoliseksi isommissa porukoissa jos en tunne kaikkia. En myöskään kehtaa pyytää itseäni mukaan työkavereiden illanviettoihin, kun koen sen tungettelevaksi (jos he eivät esim. halua minua sinne).

Oikeastaan haluaisin ison kaveriporukan jonka kanssa voisi juuri hengata vaan ja pelata, sekä muutaman läheisen ystävän joiden kanssa voisi jutella syvempiäkin juttuja.

Käyn siis usein helsingissä yksin kaupoissa ja leffassa ja joskus syömässä ravintoloissa.. Se vaan tuntuu oudolta että tilaa ruoan, odottaa sitä 30min syö 15min ja lähtee sitten heti pois. Kaikki muut istuu siellä tuntikaupalla ja juttelee niitä näitä porukoissaan.

Häpeän myös omaa yksinäisyyttäni sen verran, että jos niiden parin kaverin kanssa tulee muut kaveri puheeksi niin pitää valehdella, ja puhua vanhoista kavereista niinkun ne olisi nykysiä :)

Mutta minkäs teet kun ei huvita yksin lähteä mihinkään jossa voisi saada kavereita :)

• etsiskelemässä

ihanaa, aivan ihanaa :) nähdä miten moni on tänne vastannut. laitan teille mailia heti kun kerkeän :).

Kun joku kysyy mitä teet viikonloppuna, juhlapyhinä tai vapaa pv:nä niin, olen monet monet monet kerrat valehdellut että "menen kavereitteni kans shoppailee tai rannalle tai elokuviin"
      Se on ruvennut pikku hiljaa nyppimään...
      En ole uskaltanut kertoa totuutta...

Ihanaa, hienoa että tällainen palsta on :D!

• mehka

suoraan kuin mun suusta. siis ensimmäinen viestisi! Mulla on aivan sama tilanne ja asun myös stadissa. Ois vaan niin ihanaa kun vois vaan soittaa jollekin ilman et ois mitään asiaa, vois vaan jutella. Ja maailman ihaninta ois jos joku soittais ominpäin mulle ja kysyis vaan että mitä kuuluu. Tietäis et joku oikeasti välittäisi siitä oonko mä olemassa vai en...

• mnavna
        mehka kirjoitti:

suoraan kuin mun suusta. siis ensimmäinen viestisi! Mulla on aivan sama tilanne ja asun myös stadissa. Ois vaan niin ihanaa kun vois vaan soittaa jollekin ilman et ois mitään asiaa, vois vaan jutella. Ja maailman ihaninta ois jos joku soittais ominpäin mulle ja kysyis vaan että mitä kuuluu. Tietäis et joku oikeasti välittäisi siitä oonko mä olemassa vai en...

mukavaahan kun joku soittaisi.. puhelimeen ei tule juuri kun työpuheluita, nekin 8-16 välillä.

Onhan näitä yksinäisiä täälä palstalla melkoisesti, mutta kuka meistä tekee asian eteen jotain muuta kun valittelee täällä? yksi sadasta ehkä?

• QZA-

Sulla näytti käyvän hyvä tuuri. On täällä paljon niitäkin joille kukaan ei vastaa yhtään mitään, tai jos vastaa, niin kirjoittelu jää siihen yhteen mailiin.

Pitää kai munkin muuttaa sitten stadiin ja pyytää täältä sitten kavereita...hohhoijaa.

• minä esimerkiksi, ainakin osittain.

• Haluat

Jos haluat vielä pistää viestiä täysi-ikäiselle pojalle, niin laita ihmeessä :) [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2033
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1732
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      894
    Aihe