Office 3ssa koneessa, onnistuuko aktivointi jos joutuu uudelleen asentamaan?

AC21

Tilanne on siis se että Office paketti on käytössä nyt kolmessa kotikoneessa. Yksi koneista on pakko asentaa kokonaan uusiksi. Miten käy tuoteaktivoinnin kanssa kun Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen, onnistuuko asennus. Entä onko tällä kokeilulla vaikutusta toisiin koneisiin joissa sama versio pyörii?

5

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office

      >...Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen...

      Sori, nyt on kyllä pakko vähän provoilla. :)

      Asenna OpenOffice niin saat asentaa sen niin moneen koneeseen kuin sinulla on. Tai vaikka naapurillekin. Niin yksinkertaista se on!

      • AC21

        Juu, tiedetään ja töissä on Winkun sijaan Linux käytössä mikä on vielä parempi ratkaisu moniin ongelmiin. Mutta valitettavasti puoliso ja monesti kyllä itsekin tarvii koti- ja opiskelukäytössä nimenomaan officen tuotteita. Joten jos jollakulla on kokemusta asiasta, niin mieluusti kuulisi.


      • jos on töitäkin

        tehtävä. Jos se Office vähän maksaakin, saa hinnalle kyllä vastinetta, esim. tuotetuki. Eikä tarvitse päätä hakata seinään, etenkään jos vaikkapa väsää jotakin tietokantakyhäelmää. Minäkin kokeilin OO:ta, nyt koneessani on Office 2003 enkä tippaakaan haikaile maksamieni rahojen perään.


    • Vanha äijä

      Sulla on asennusCD, josta on MS-Office asennettu kolmeen kotikoneeseen. Tältä levyltä voidaan tehdä uudelleenasennus mihin tahansa näistä kolmesta koneesta, näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä.

      • on, kokemusta

        on...mutta jos otat pois näistä jostakin, ja haluat laittaa uuteen koneeseen niin sitten joutuu soittamaan aktivointinumeroon. joka on kyllä ilmainen. olen joutunut tuota palvelua käyttämään useamman kerran, kun on koneet vaihtuneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe