Office 3ssa koneessa, onnistuuko aktivointi jos joutuu uudelleen asentamaan?

AC21

Tilanne on siis se että Office paketti on käytössä nyt kolmessa kotikoneessa. Yksi koneista on pakko asentaa kokonaan uusiksi. Miten käy tuoteaktivoinnin kanssa kun Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen, onnistuuko asennus. Entä onko tällä kokeilulla vaikutusta toisiin koneisiin joissa sama versio pyörii?

5

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office

>...Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen...

Sori, nyt on kyllä pakko vähän provoilla. :)

Asenna OpenOffice niin saat asentaa sen niin moneen koneeseen kuin sinulla on. Tai vaikka naapurillekin. Niin yksinkertaista se on!

• AC21

Juu, tiedetään ja töissä on Winkun sijaan Linux käytössä mikä on vielä parempi ratkaisu moniin ongelmiin. Mutta valitettavasti puoliso ja monesti kyllä itsekin tarvii koti- ja opiskelukäytössä nimenomaan officen tuotteita. Joten jos jollakulla on kokemusta asiasta, niin mieluusti kuulisi.

• jos on töitäkin

tehtävä. Jos se Office vähän maksaakin, saa hinnalle kyllä vastinetta, esim. tuotetuki. Eikä tarvitse päätä hakata seinään, etenkään jos vaikkapa väsää jotakin tietokantakyhäelmää. Minäkin kokeilin OO:ta, nyt koneessani on Office 2003 enkä tippaakaan haikaile maksamieni rahojen perään.

• Vanha äijä

Sulla on asennusCD, josta on MS-Office asennettu kolmeen kotikoneeseen. Tältä levyltä voidaan tehdä uudelleenasennus mihin tahansa näistä kolmesta koneesta, näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä.

• on, kokemusta

on...mutta jos otat pois näistä jostakin, ja haluat laittaa uuteen koneeseen niin sitten joutuu soittamaan aktivointinumeroon. joka on kyllä ilmainen. olen joutunut tuota palvelua käyttämään useamman kerran, kun on koneet vaihtuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      964
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      818
    3. 60
      802
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      764
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      47
      703
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38