Välttäkää Alloc- laminaattia

Tympääntynyt.........

Todellakin olen asennuttanut Alloc Domestic- laminaatin noin vuosi sitten ja lattia on ihan naarmuja ja jälkiä täynnä. Kodissani ei ole nelijalkaisia. Reklammoin asiasta ja Triofloor (maahantuoja) haistatti pitkät pask.......
Katsotaan miten käy kun hoidan asiaa ns. virallista tietä. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

11

6363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttö

      tuota...... mitäs kun halvalla sai? parkettiin verrattuna

      • Halpahalpa

        Halpaa se ei ollut. Ihan vaan vink vink...


      • siis ei olisi

        tullut naarmuja ja jälkiä jos käyttö olisi ollut prikulleen samaa ?
        karkaako nyt taas juttu johonkin muuhun kuin siihen mitä alkuperäinen kirjoittaja ajaa takaa. on se kumma kun joku lukee sanan laminaatti niin päässä naksahtaa ja on pakko päästää patoutumat pihalle. johan olitkin hetken hiljaa. mutta taas mennään ja arvaan jo että kohta taas turpoo palsta umpeen sinun ja minun laminaatin myyjä tai vastaava juttujasi ja sinun minä kyllä tiedän mitä vihaan juttujasi . sovittaisko että molemmat on omasta mielestään oikeassa ja lopetettaisi tuo faktoihin perustumaton herjaaminen laminaatin suhteen. meillä kaikilla on huonoja kokemuksia jostain, itse kullakin milloin mistäkin. on se sitten laminaatti tai niin sanotut saneeraus-ammattilaiset.
        ;)


      • laminaatista ei
        siis ei olisi kirjoitti:

        tullut naarmuja ja jälkiä jos käyttö olisi ollut prikulleen samaa ?
        karkaako nyt taas juttu johonkin muuhun kuin siihen mitä alkuperäinen kirjoittaja ajaa takaa. on se kumma kun joku lukee sanan laminaatti niin päässä naksahtaa ja on pakko päästää patoutumat pihalle. johan olitkin hetken hiljaa. mutta taas mennään ja arvaan jo että kohta taas turpoo palsta umpeen sinun ja minun laminaatin myyjä tai vastaava juttujasi ja sinun minä kyllä tiedän mitä vihaan juttujasi . sovittaisko että molemmat on omasta mielestään oikeassa ja lopetettaisi tuo faktoihin perustumaton herjaaminen laminaatin suhteen. meillä kaikilla on huonoja kokemuksia jostain, itse kullakin milloin mistäkin. on se sitten laminaatti tai niin sanotut saneeraus-ammattilaiset.
        ;)

        ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.


      • laittanut
        laminaatista ei kirjoitti:

        ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.

        aikas paljon,kyllähän sekin naarmuuntuu,mutta kysymys kuuluu:MITÄ SITTE? Sitten kun kyllästyy,niin laitetaan uusi,aika helppoa,vai mitä!


      • laittanut kirjoitti:

        aikas paljon,kyllähän sekin naarmuuntuu,mutta kysymys kuuluu:MITÄ SITTE? Sitten kun kyllästyy,niin laitetaan uusi,aika helppoa,vai mitä!

        Mulla ollu allocin laminaattia tuulikaapisssa ja lasten huoneessa kohta 10 vuotta. Sellasta missä on peltiset pontit. kakrut oli jotain 5 vuotiaita kun ne laitettiin ja käyttö ollu todellakin kovaa, lisäksi yks koira. Ei voi valittaa. Varmaan siihen on naarmuja voinu tulla mutta ei ole silmiin pistänyt. Eli ei niitä ainakaa paljoa ole. Muutaman kerran ittelläkin hiekotussepeliä jalan alla vetelin lattiaa pitkin. Kauhee narske kuulu mut ei jälkiä. Olisko laatu huonontunu sen jälkeen. Vai olisiko niitä eri kovuusluokkasia myynnissä.


      • Tympääntynyt........
        anter66 kirjoitti:

        Mulla ollu allocin laminaattia tuulikaapisssa ja lasten huoneessa kohta 10 vuotta. Sellasta missä on peltiset pontit. kakrut oli jotain 5 vuotiaita kun ne laitettiin ja käyttö ollu todellakin kovaa, lisäksi yks koira. Ei voi valittaa. Varmaan siihen on naarmuja voinu tulla mutta ei ole silmiin pistänyt. Eli ei niitä ainakaa paljoa ole. Muutaman kerran ittelläkin hiekotussepeliä jalan alla vetelin lattiaa pitkin. Kauhee narske kuulu mut ei jälkiä. Olisko laatu huonontunu sen jälkeen. Vai olisiko niitä eri kovuusluokkasia myynnissä.

        Samanmoinen metallipontti on meilläkin. Original on tarkoitettu kovaan kotikäyttöön tai puolikovaan julkiseen käyttöön. Kovuusluokka on 32, joka pitäisi ollä hyvä. Vuoden asumisen jälkeen lattia on ihan naarmuilla. Kyllä ottaa pattiin, kun ei kerran ollut edes halvimmasta päästä... Lisäksi maajantuojan asenne on "kuluttaja on p....pää ja aina ruikuttaa turhasta....". Hoidetaan asiaa sitten virallista tietä, kun ei ole kiinostusta tavaran laadusta. Kyllä markkinointiteksti menee pahasti pieleen...


      • jepulis

        Ottakeehan huomioon että tummassa laminaatissa näkyy todella selvästi kaikki lika ja naarmut ja vaalea antaa paljon anteeks!


      • Ei naarmuton kellään
        Tympääntynyt........ kirjoitti:

        Samanmoinen metallipontti on meilläkin. Original on tarkoitettu kovaan kotikäyttöön tai puolikovaan julkiseen käyttöön. Kovuusluokka on 32, joka pitäisi ollä hyvä. Vuoden asumisen jälkeen lattia on ihan naarmuilla. Kyllä ottaa pattiin, kun ei kerran ollut edes halvimmasta päästä... Lisäksi maajantuojan asenne on "kuluttaja on p....pää ja aina ruikuttaa turhasta....". Hoidetaan asiaa sitten virallista tietä, kun ei ole kiinostusta tavaran laadusta. Kyllä markkinointiteksti menee pahasti pieleen...

        Haluaisin vain kertoa, kun kerran itselläni on molempia Allocin tuotteita lattiassani, että Original on KL33 ja Domestic on KL32. Original on korkeapainelaminaatti ja Domestic on suoralaminaatti.

        Kohtuullisen tyytyväinen olen ollut - molempiin.

        Itse en kaupasta luullut täysin naarmuntumatonta tuotetta hankkineeni...harmi jos kohdallasi näin pääsi käymään!


      • jos joku keksii
        Ei naarmuton kellään kirjoitti:

        Haluaisin vain kertoa, kun kerran itselläni on molempia Allocin tuotteita lattiassani, että Original on KL33 ja Domestic on KL32. Original on korkeapainelaminaatti ja Domestic on suoralaminaatti.

        Kohtuullisen tyytyväinen olen ollut - molempiin.

        Itse en kaupasta luullut täysin naarmuntumatonta tuotetta hankkineeni...harmi jos kohdallasi näin pääsi käymään!

        pintamateriaalin johon ei tule mitään jälkiä, eipä tarvii kaverin eikä suvun muuta sitten enää tehdäkkään. sen verran komeammat rojaltit siitä patentista saa. en nimittäin minäkään ymmärrä tätä vouhotusta naarmuista, uskallan väittää että kukaan koskaan missään kaupassa ei ole sanonut ettei siihen tule mitään jälkiä, on vaan sanottu ettei siihen synny niitä yhtä helposti kuin pehmeämpiin materiaaleihin. jos haluatte täysin naarmutonta tavaraa niin säilyttäkää se varastossa älkääkä pinotko mitään päälle. missä kulkee oikeasti maalaisjärjen raja kun ihmiset jotka muuttavat uuteen taloon ja löytävät siitä muuttotarkistuksessa NELJÄ A4:sta vikoja, kannattaa toki ottaa suurennuslasi käteen ja etsivä löytää niinhän sitä sanotaan..
        jotain suhteellisuuden tajua ihmiset mukaan tuohon luovaan ajatteluun kiitos. miettikää mitä tuo sanoo teistä, tuo täysin ajattelematon valittaminen normaaleista naarmuista. hitto katsokaa vaikka juomalasejanne niissäkin on naarmuja lasit täynnä mutta pitääkö siitäkin lukea palsta tolkulla täältä. on toki myös asiallista antaa viallisesta tuotteesta palutetta mutta miettikää "tähän on tullut kolmessa vuodessa naarmuja kun alhaalta katson valoa vasten" ihmiset mitä te oikein vaaditte Lattialtanne. huh huh...


      • Jeux
        laminaatista ei kirjoitti:

        ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.

        Asensin laminaatin omin voimin ja avustajan kanssa vuosi sitten elokuussa. Minusta lattia näyttää samalta kuin asennuksen jälkeen. Ei näy toistaiseksi kulumisen merkkejä eikä mitkään saumat ole avautuneet tms. Olen hyvin tyytyväinen lattiaremonttiini.

        Olin jopa liian pitkään suunnitellut kokolattiamaton poistoa ja tilalle jotain muuta. Laminaatti vaikutti helpoimmalta ja käetevimmältä ratkaisulta. Laminaatti tuli siis kokolattiamaton tilalle ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Laminaatin merkkiä en tältä istumalta muista. Paksuus on 8 mm ja lujuusluokka 32.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe