näin kirjoitti, nimimerkillä näytelmäkirj. ja otsikko oli Rantaneuvos, enhän minä, sitä itse keksinyt.
Mutta itse pitää olla aktiivinen ei näissä oloissa mitään saavuta jos jääpi lorvimaan.
Kuka näki esimerkiksi 60 luvun lopulla kun allekirjoitanut oli jo esiintymis lavalla esiintymässä, mutta mikä oli tv ohjelma?
pistän jälleen arvaus kilpailun pystyyn, "Neuvos"
Rantaneuvoksesta Näytelmä
26
813
Vastaukset
- NIPSU-NEITI
vähän vaikeamman arvauksen. Oon nimittäin syntynyt 60-luvulla.
Mutta älä hättäile, vastaan ku aikani mietin....
Hyvää päivän jatkoa neuvos.ja vähän voin paljastankin, minusta olisi tullut vähällä vastanäyttelijä, kyseiselle kuuluisuudelle.
Olimme hyvin paljon, yhden näköisiäkin nuorena.
Me asuimmekin samalla kadulla Helsingissä,
mutta ei mulla kulunut aika Helsingissä ja se jäi. Suomussalmen Kiantajärven ranta oli mulle läheisempi, mitä Helsinginkylmät kadut "Neuvos"- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
ja vähän voin paljastankin, minusta olisi tullut vähällä vastanäyttelijä, kyseiselle kuuluisuudelle.
Olimme hyvin paljon, yhden näköisiäkin nuorena.
Me asuimmekin samalla kadulla Helsingissä,
mutta ei mulla kulunut aika Helsingissä ja se jäi. Suomussalmen Kiantajärven ranta oli mulle läheisempi, mitä Helsinginkylmät kadut "Neuvos"tuo tuo, Siiri Angerkoski.
farth10 kirjoitti:
tuo tuo, Siiri Angerkoski.
suunniteltiinkin, mutta kuka se olisi ollut, asuimme muuten Helsingissä, jopa saman nimisellä kadullakin. "Neuvos"
Ps, elimme silloin kultaista kuusikymmentä lukua !!!- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
suunniteltiinkin, mutta kuka se olisi ollut, asuimme muuten Helsingissä, jopa saman nimisellä kadullakin. "Neuvos"
Ps, elimme silloin kultaista kuusikymmentä lukua !!!sehän oli Masa Niemi.
- farth10
farth10 kirjoitti:
sehän oli Masa Niemi.
vastanäyttelijä olisi ollut Tauno Palo se on ihan prikulleen sinun näköinen, sinä vielä himpun verran komiampi. Jos olisit jäänyt Helsinkiin ei Tauno Palosta olisi tullut kuuluisaa koska sinä olisit vietellyt Ansa Ikosen ja näytellyt kaikki Taunon elokuvat. Tosin avioon et olisi mennyt Ansan kanssa koska, sillä ratkaisevalla hetkellä et olisi tunnetusti uskaltanut kysäistä p...ua, joka tapauksessa hieno yritys näyttelijäksi, tosin meni hyvä lahjakkuus hukkaan.
- ollut se
farth10 kirjoitti:
vastanäyttelijä olisi ollut Tauno Palo se on ihan prikulleen sinun näköinen, sinä vielä himpun verran komiampi. Jos olisit jäänyt Helsinkiin ei Tauno Palosta olisi tullut kuuluisaa koska sinä olisit vietellyt Ansa Ikosen ja näytellyt kaikki Taunon elokuvat. Tosin avioon et olisi mennyt Ansan kanssa koska, sillä ratkaisevalla hetkellä et olisi tunnetusti uskaltanut kysäistä p...ua, joka tapauksessa hieno yritys näyttelijäksi, tosin meni hyvä lahjakkuus hukkaan.
Pekka Mölöpää,,
farth10 kirjoitti:
sehän oli Masa Niemi.
vaikka onkin minun lempi näyttelijöitäni "Neuvos"
farth10 kirjoitti:
maalaispoikana, voinna kysyä, paljonko kello on näyttelijä Ansa Ikoselta, muusta puhumattakaan.
Kovinse nyt ottaa tiukille, saada selville, milloin Neuvos oli ensi kerran tv,ssä esiintymässä "Neuvos"ollut se kirjoitti:
Pekka Mölöpää,,
taaskin pieleen, alahan löytää oikea vastaus, "Neuvos"
- Kössi-eno
lauantaitanssit,jota Heikki Hietamies juonsi ja sinä pyörit siellä jonkun paikkakunnan tyttösen kanssa?Eikö ne kuvattu joskus moilasen baarista,oiskoha lähelläkkää?
ei sattunut, ei Heikki Hietamies, Ohjelma tehtiin tehtiin Pasilassa Helsingissä, tervehtien "Neuvos"
- Kössi-eno
rantaneuvos1 kirjoitti:
ei sattunut, ei Heikki Hietamies, Ohjelma tehtiin tehtiin Pasilassa Helsingissä, tervehtien "Neuvos"
Olen kyllä lukenut kirjojasi,mutta nyt ei tule mieleen mikä tilaisuus se voisi olla.
Omistan itse yhden kirjan missä on sinun oma kätinen allekirjoitus,mutta sullakin on noita seikkailuja isossa maailmassa,etten muista tätä tapahtumaa. Kössi-eno kirjoitti:
Olen kyllä lukenut kirjojasi,mutta nyt ei tule mieleen mikä tilaisuus se voisi olla.
Omistan itse yhden kirjan missä on sinun oma kätinen allekirjoitus,mutta sullakin on noita seikkailuja isossa maailmassa,etten muista tätä tapahtumaa.kirjassani, mutta jos arvaat tai tiedät, saat ilmaiseksi toisen kirjani "Neuvos"
- pikkuviha
rantaneuvos1 kirjoitti:
kirjassani, mutta jos arvaat tai tiedät, saat ilmaiseksi toisen kirjani "Neuvos"
Olisiko farth10? Sieltäkö asti hän vihoittelee?
- "Katri"
Jokohan ensi kesäksi valmistuu Rantaneuvoksesta
näytelmä kesäteatteriin ?
Monipuolinen mies, jos kirjailijan lisäksi vielä näyttelijäkin.
Sain mutkan kautta käsiini Kiannon huoripoika
kirjan ja alan sitä nyt lueskelemaan.
Vilkastunut kovasti tämä palsta, paljon kirjoituksia.- 1940-luvulla syntynyt
Hyvä näytelmä siitä tulee, koska Neuvos on askarrellut niin monen asian kanssa.
1940-luvulla syntynyt kirjoitti:
kuin minäkin, teemme jo mitä vaan "Neuvos"
Neuvos, pitää toimittaa vielä Rantaneuvos 0sa 3 lukijoilleni 60 vuotis päivilleni ja kiitoksia näistä hetkistä Katri "Neuvos"
1940-luvulla syntynyt kirjoitti:
taitaisi ylittää, jopa uutis kynnyksen "NEUVOS"
- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
kuin minäkin, teemme jo mitä vaan "Neuvos"
miten vaan, puhumattakaan kirjoittelusta.
- amatööriasia
rantaneuvos1 kirjoitti:
Neuvos, pitää toimittaa vielä Rantaneuvos 0sa 3 lukijoilleni 60 vuotis päivilleni ja kiitoksia näistä hetkistä Katri "Neuvos"
Kirjoitahan vielä kolmas kirja. Kyllä siitä hyvä tulee, koska asiaan näyttää olevan kova mielenkiinto. Ensi kesä on ehkä liian aikaista, mutta sen jälkeen on paljon mahdollisuuksia.
amatööriasia kirjoitti:
Kirjoitahan vielä kolmas kirja. Kyllä siitä hyvä tulee, koska asiaan näyttää olevan kova mielenkiinto. Ensi kesä on ehkä liian aikaista, mutta sen jälkeen on paljon mahdollisuuksia.
tulee sitten olemaan Neuvokselta jo viides kirja, tervehtien "Neuvos"
amatööriasia kirjoitti:
oli tosi hyvä tosikoille, "Neuvos"
amatööriasia kirjoitti:
neuvos haluaisi tietää jo hyvissä ajoin jos vaikka tämän, delekoisin näytelmä kirjailijalle työstettäväksi "Neuvos"
Ps, Neuvos! materiaalista ei tule pulaa on suorastaan ylitarjontaakin.amatööriasia kirjoitti:
senkun aukaiset tietokoneesi ja ala suoltamaan.
Rantaneuvoksen kirjoittamat kirjat ovat alunperin kirjoitettuna tyhjään kirjaan ja siitä puhtaaksi kirjoitettuna toisen toimesta, tämä vain tiedoksenne saatettakoon, "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804