Hei!
Onko Ponta Delgadassa jotain mukavaa paikkaa, jossa voi saada selkähieronnan/käsihoitoja/jalkahoitoja yms. vastaavia hoitoja? Pidän hemmotteluhoidoista ja lomallakin niitä olisi mukava saada.
Kiitos jo etukäteen! :)
Hemmotteluhoidot?
4
1191
Vastaukset
Kattavimmat kauneus ja hyvinvointipalvelut samasta paikasta ovat ilmeisesti saatavilla Azoric Farmasta, Parafarmácia e Centro de Estética, Rua Engenheiro Deodato Magalhaes, 2, Ponta Delgada. Liike sijaitsee Paim-nimisessä uudessa osassa kaupunkia (keskustasta luoteeseen), keskustasta reippaan kävelymatkan päässä, aika lähellä minibussi A:n reittiä, tosin hieman kävelymatka jää silloinkin. Liikeen puhelinnumero on 296 288 272. Suomesta soitettaessa eteen tulee 351 eikä numeroista tiputeta mitään pois.
Toivon, että minua ei syytetä mainostamisesta, kun kerron, että olen itse ammattitaitoinen hieroja (klassinen, hot stones, urheilu, hermorata, intialainen päänhieronta). Minulla on valmiudet antaa hierontoja kotonamme Ponta Delgadassa, hieman vaatimattomimmissa ulkoisissa puitteissa kuin Azoric Farmassa. En tunne Azoric Farmaa henkilökohtaisesti. Tietoni perustuvat pelkästään firman lehti-ilmoituksiin.
Omat yhteystietoni löydätte galleria-sivultani.
Ponta Delgadassa on myös muita, vähemmän (kuin Azoric Farma) esillä olevia kauneus- ja hyvinvointipalveluja tarjoavia liikkeitä.- Anna Azoreille
Kiitos kovasti tiedoistasi, pistän ne korvan taaksen ja palailen mahdollisesti asiassa! :)
Hyvää jatkoa! Anna Azoreille kirjoitti:
Kiitos kovasti tiedoistasi, pistän ne korvan taaksen ja palailen mahdollisesti asiassa! :)
Hyvää jatkoa!Kauneus- ja terveyspalveluita on saatavana myös useimmissa suuremmissa hotelleissa, joissa suomalaiset matkailijat yöpyvät, vähintään tilauksesta. Hotellit palkkaavat mielellään naispuolisen estetecista-massagista -yhdistelmän (kosmetologi-hieroja). Hierojia on lisäksi saleilla (ginásio). Olkaa hyvä ja kertokaa, jos haluatte tarkempia tietoja.
- hyvästä
hieronnasta luonasi! Alkava selkäjumikin jäi sinne pöydällesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841