Hemmotteluhoidot?

Anna Azoreille

Hei!
Onko Ponta Delgadassa jotain mukavaa paikkaa, jossa voi saada selkähieronnan/käsihoitoja/jalkahoitoja yms. vastaavia hoitoja? Pidän hemmotteluhoidoista ja lomallakin niitä olisi mukava saada.

Kiitos jo etukäteen! :)

4

1181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattavimmat kauneus ja hyvinvointipalvelut samasta paikasta ovat ilmeisesti saatavilla Azoric Farmasta, Parafarmácia e Centro de Estética, Rua Engenheiro Deodato Magalhaes, 2, Ponta Delgada. Liike sijaitsee Paim-nimisessä uudessa osassa kaupunkia (keskustasta luoteeseen), keskustasta reippaan kävelymatkan päässä, aika lähellä minibussi A:n reittiä, tosin hieman kävelymatka jää silloinkin. Liikeen puhelinnumero on 296 288 272. Suomesta soitettaessa eteen tulee 351 eikä numeroista tiputeta mitään pois.

Toivon, että minua ei syytetä mainostamisesta, kun kerron, että olen itse ammattitaitoinen hieroja (klassinen, hot stones, urheilu, hermorata, intialainen päänhieronta). Minulla on valmiudet antaa hierontoja kotonamme Ponta Delgadassa, hieman vaatimattomimmissa ulkoisissa puitteissa kuin Azoric Farmassa. En tunne Azoric Farmaa henkilökohtaisesti. Tietoni perustuvat pelkästään firman lehti-ilmoituksiin.

Omat yhteystietoni löydätte galleria-sivultani.

Ponta Delgadassa on myös muita, vähemmän (kuin Azoric Farma) esillä olevia kauneus- ja hyvinvointipalveluja tarjoavia liikkeitä.

• Anna Azoreille

Kiitos kovasti tiedoistasi, pistän ne korvan taaksen ja palailen mahdollisesti asiassa! :)

Hyvää jatkoa!

• Anna Azoreille kirjoitti:

Kiitos kovasti tiedoistasi, pistän ne korvan taaksen ja palailen mahdollisesti asiassa! :)

Hyvää jatkoa!

Kauneus- ja terveyspalveluita on saatavana myös useimmissa suuremmissa hotelleissa, joissa suomalaiset matkailijat yöpyvät, vähintään tilauksesta. Hotellit palkkaavat mielellään naispuolisen estetecista-massagista -yhdistelmän (kosmetologi-hieroja). Hierojia on lisäksi saleilla (ginásio). Olkaa hyvä ja kertokaa, jos haluatte tarkempia tietoja.

• hyvästä

hieronnasta luonasi! Alkava selkäjumikin jäi sinne pöydällesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4145
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2105
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      850
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      755
    Aihe