Neuvos näytteli ensi kerran, ohjelman nimi ja vuosiluku "NEUVOS"
Ps, oikein vastanneet jälleen palkitaan!!!
Missä tv ohjelmassa
43
1888
Vastaukset
- mikä oli
ensmäene mutta toevottavasti se oli viimeinen.
vain arvata "NEUVOS"
Ei tämä ollut viimeinen, koska senkin jälkeen olen lavalla ollut, monet kerrat ja vielä arvovaltaisessa seurassa, joka vaati todellsia näyttelemisen lahjoja, "Neuvos"
- ollut karpolla
on asiaa ja sinä oot ollut "puli jengin" haastateltavana,:)
- on saattnut
sinua esiskellä,,js sulla ollut jo silloin taipukuksia vähän lapsia päin,,,
- farth10
esitit jakkaraa.
- mies puhuu
paskaa minkä kerkiää,,,aivot hoi älä jätä!
mies puhuu kirjoitti:
paskaa minkä kerkiää,,,aivot hoi älä jätä!
ihmisiä, jotka minut muistaa televisiosta ja 60 lukua silloin elimme "Neuvos"
Paljostaka löysit vetoa kanssani? jos se en minä ollut.
- heitä se paskaan
haujanta ,sä olit lapiot varressaa niinmui muut,mun setä ajo kuorma:autoja.Ne oli,Kemppaisia,oot sä sukua niille ?
Meinaan,asuetelen nykyään Raumalla,mutta suku on lähtösin Suomussalmelta.- farth10
saa sen kuvan että, olet hyvin läheistä sukua neuvokselle.
- on kerrankin
noin tarkkaa artukoleintia tälläkin pastalla!
- täällähi
muistelloo sinua,vääkiön suunnasta.Onko Arvi tuttu sulle tai vanhemmillesi?
- Muuttaa Raumalle
Kieli ja murre muuttuu aika käsittämättömäksi.
täällähi kirjoitti:
muistelloo sinua,vääkiön suunnasta.Onko Arvi tuttu sulle tai vanhemmillesi?
muttei ne etes Kemppaisetkaan tiedä, Pyykkösistä puhumattakaan ja Hiitolasta lähteneet kaikki sukua, "Neuvos"
- S.Puupponen
Lyhyesti: Havukka-ahon ajattelija.
- ohjrelmassa
nimeltään "karpolla ei ollut oikeasti asiaa".
- viuhti
hönteri ja läitönen,sinä näyttelit molempia,koska ketään muita ei mahtunut studioon,ei silloin eikä nytkään.olet niitä miehiä jotka osaa täyttää tilan tehokkaasti,näköjään.puolet egostasi jää vielä ulkopuolelle.ei sitä filmiä ainakaan siinä huoneessa kuvattu missä ruuti keksittiin..
- "Katri"
Spede-show.ssa vuonna 1969, henkseleitä paukuttelemasa; näytettiinkö se telkkarissa.
- "Katri"
Rantaneuvos Eero Seppänen on muistuttanut Vesa Matti Loiria, ihmiset Helsingissä luulleet, että kirjailija Eero Seppänen on Loiri
- KU rantaneuvos
"Katri" kirjoitti:
Rantaneuvos Eero Seppänen on muistuttanut Vesa Matti Loiria, ihmiset Helsingissä luulleet, että kirjailija Eero Seppänen on Loiri
oli siinä dokumentissa Pelossoun suolta,lauleli yhtä aikaa Jukka Raitasen kanssa.Perl..Ro..!
KU rantaneuvos kirjoitti:
oli siinä dokumentissa Pelossoun suolta,lauleli yhtä aikaa Jukka Raitasen kanssa.Perl..Ro..!
laulaa niin monen ihmisen kohtalosta, josta ei neuvoksella ole vielä kokemusta "Neuvos"
"Katri" kirjoitti:
ja ole voittanut matkan jonnekin, "Neuvos"
Kiannon Raija-Liisa jo rupesi puuhaamaan yhteis esiintymistä, näyttelijä Vesa-Matti Loirin kanssa, mutta minä en viihtynyt HELSINGISSÄ niin kauvan että tälläinen, yhteis esintyminen olisi milloinkaan onnistunut.- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
ja ole voittanut matkan jonnekin, "Neuvos"
Kiannon Raija-Liisa jo rupesi puuhaamaan yhteis esiintymistä, näyttelijä Vesa-Matti Loirin kanssa, mutta minä en viihtynyt HELSINGISSÄ niin kauvan että tälläinen, yhteis esintyminen olisi milloinkaan onnistunut.tosiaankin, johtaja Turhapuron näköinen.
vuonna 1969 jos katsoi suosittua "SPEDE SHOW" 0hjelmaa. Spede oli minun suosikkini tulloin ja vieläkin katson hirtehis huumoria, "Neuvos"
- meillä näkyny
sillä saatiin sähköt ja televisio vasta 70-luvulla sinne syrjään.Oo vain ämmäm julkkis jomminnii joutava husvostti.
ei ollut minun syyni kun ei vielä kaikilla ollut sähköjä, televisiosta puhumattakaan, mutta minähän olinkin Helsingissä ja siellä sitä oli jo silloin melkein kaikkea, "Neuvos"
- OLLU
PESIÖN TELEVISIÖ ANTEENINA.
- äkämä
helkkarin huru-ukko aina luulet että kaikkia kiinnostaa mitä missä millon neuvos jne.et sinä mitään keskustella mistään osaa millään palstalla.mistä olet saanut päähäsi ,että olet muka joku helvetin julkkis .ihan sama missä olet pökälehtinyt.
- ollunna tielaitoksen
lapiomiehenä,ei se kummempi oo!
- "Katri"
ollunna tielaitoksen kirjoitti:
Eihän sitä sen kummempi tartte ollakaan.
Ei ollut Kainuussa silloinkaan töitä, mutta Rantaneuvos matkusti Helsinkiin; on tällä hetkellä rakennuksella, yritti tuossa puita kaataa, mutta ei onnistunut, oli huono saha,
kutsuivat sitten moottorisaha miehen.
Mielenkiintoinen kirja sen ajan kuvausta, värikästä kerrontaa..., luen muutenkin mielelläni monenlaisia kirjoja.. "Katri" kirjoitti:
Eihän sitä sen kummempi tartte ollakaan.
Ei ollut Kainuussa silloinkaan töitä, mutta Rantaneuvos matkusti Helsinkiin; on tällä hetkellä rakennuksella, yritti tuossa puita kaataa, mutta ei onnistunut, oli huono saha,
kutsuivat sitten moottorisaha miehen.
Mielenkiintoinen kirja sen ajan kuvausta, värikästä kerrontaa..., luen muutenkin mielelläni monenlaisia kirjoja..pokasahan, jolla oli varmaan sahattuna betonilautoja, tällä työmaalla ja sillä piti vielä, saada puuta nurin, "Neuvos"
piti kelvata lapiokin käteen, siinä sitä sivisty saikin kun vanhat jätkät, kertoivat oman tarinansa, alusta loppuun ja kun minä sen kerron pienellä värityksellä höystäen teille, onkin jo suu messingillä, "Neuvos"
- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
pokasahan, jolla oli varmaan sahattuna betonilautoja, tällä työmaalla ja sillä piti vielä, saada puuta nurin, "Neuvos"
seuraavaksi lopputilin, kun näyttelit tekeväsi töitä. Nyt ymmärrän missä olit näyttelijänä Helsingissä.
farth10 kirjoitti:
seuraavaksi lopputilin, kun näyttelit tekeväsi töitä. Nyt ymmärrän missä olit näyttelijänä Helsingissä.
omasta pyynnöstäni tai kun määrätty työvaihe päättyi, siiryimme seuraavalle työmaille tai kotiin Kiantajärven rannalle "Neuvos"
- olet ollut
rantaneuvos1 kirjoitti:
"Neuvos"
näyttelemässä spede-shouwssa -69? mikä oli jakson nimi tai esitysajankohta? mitä esitit, kerro tarkemmin tästä kiinnostavasta kulttuuritapahtumasta.
onko pätkää ehkä esitetty myöhemminkin? olet ollut kirjoitti:
näyttelemässä spede-shouwssa -69? mikä oli jakson nimi tai esitysajankohta? mitä esitit, kerro tarkemmin tästä kiinnostavasta kulttuuritapahtumasta.
onko pätkää ehkä esitetty myöhemminkin?löytyy tämä tieto ja voi aina kysyä Speden tyttäreltä Pirre Pasaselta kyseistä ohjelmaa, joka esitettiin vuonna 1969 huuhtikuussa MTV, "Neuvos"
silloin tarvittiin ja minun ikäluokan miehiä oli siellä muitakin, mitä minä siellä koulunpenkillä olisi oppinutkaan kun toisesta korvasta meni sisään ja toisesta ulos, lopputulos oli, pääsin pois rangaistus laitokselta, jonne en etes halunutkaan, vaan Suomenlaki niin halusi, että suoritan oppivelvollisuuteni, siinä missä muutkin "Rantaneuvos"
Ps, Käynyt vielä jatkoksi, Rippikoulua ja rokotettuna, tylsällä neulalla!olet ollut kirjoitti:
onko pätkää ehkä esitetty myöhemminkin?onhan niitä uusittuna, aina silloin tällöin maikkarin puolella, muttei kukaan ole kertonut mulle, että olisi nähnyt minua siellä.
Jos ajan kohdasta alkaa olla lähes 4 vuosikymmentä ei minua sieltä olisi tunnistanut kukaan, tuskin oma äitikään, "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141