Missä tv ohjelmassa

Neuvos näytteli ensi kerran, ohjelman nimi ja vuosiluku "NEUVOS"
Ps, oikein vastanneet jälleen palkitaan!!!

43

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä oli

ensmäene mutta toevottavasti se oli viimeinen.

• vain arvata "NEUVOS"
        Ei tämä ollut viimeinen, koska senkin jälkeen olen lavalla ollut, monet kerrat ja vielä arvovaltaisessa seurassa, joka vaati todellsia näyttelemisen lahjoja, "Neuvos"

• ollut karpolla

on asiaa ja sinä oot ollut "puli jengin" haastateltavana,:)

• mutta yhteyvessä sentään olimme "Neuvos"

• on saattnut

sinua esiskellä,,js sulla ollut jo silloin taipukuksia vähän lapsia päin,,,

• tapahtui 60 luvulla ja silloin ei vielä tunnettu Poliisi tv, "Neuvos"

• farth10

esitit jakkaraa.

• mies puhuu

paskaa minkä kerkiää,,,aivot hoi älä jätä!

• mutta tiedän, joku kohta soittaa oikean vastauksen, puhelin on 040-5944053 "Neuvos"

• mies puhuu kirjoitti:

paskaa minkä kerkiää,,,aivot hoi älä jätä!

ihmisiä, jotka minut muistaa televisiosta ja 60 lukua silloin elimme "Neuvos"
        Paljostaka löysit vetoa kanssani? jos se en minä ollut.

• heitä se paskaan

haujanta ,sä olit lapiot varressaa niinmui muut,mun setä ajo kuorma:autoja.Ne oli,Kemppaisia,oot sä sukua niille ?
      Meinaan,asuetelen nykyään Raumalla,mutta suku on lähtösin Suomussalmelta.

• farth10

saa sen kuvan että, olet hyvin läheistä sukua neuvokselle.

• on kerrankin

noin tarkkaa artukoleintia tälläkin pastalla!

• täällähi

muistelloo sinua,vääkiön suunnasta.Onko Arvi tuttu sulle tai vanhemmillesi?

• Muuttaa Raumalle

Kieli ja murre muuttuu aika käsittämättömäksi.

• täällähi kirjoitti:

muistelloo sinua,vääkiön suunnasta.Onko Arvi tuttu sulle tai vanhemmillesi?

muttei ne etes Kemppaisetkaan tiedä, Pyykkösistä puhumattakaan ja Hiitolasta lähteneet kaikki sukua, "Neuvos"

• S.Puupponen

Lyhyesti: Havukka-ahon ajattelija.

• ohjrelmassa

nimeltään "karpolla ei ollut oikeasti asiaa".

• viuhti

hönteri ja läitönen,sinä näyttelit molempia,koska ketään muita ei mahtunut studioon,ei silloin eikä nytkään.olet niitä miehiä jotka osaa täyttää tilan tehokkaasti,näköjään.puolet egostasi jää vielä ulkopuolelle.ei sitä filmiä ainakaan siinä huoneessa kuvattu missä ruuti keksittiin..

• "Katri"

Spede-show.ssa vuonna 1969, henkseleitä paukuttelemasa; näytettiinkö se telkkarissa.

• "Katri"

Rantaneuvos Eero Seppänen on muistuttanut Vesa Matti Loiria, ihmiset Helsingissä luulleet, että kirjailija Eero Seppänen on Loiri

• KU rantaneuvos
        "Katri" kirjoitti:

Rantaneuvos Eero Seppänen on muistuttanut Vesa Matti Loiria, ihmiset Helsingissä luulleet, että kirjailija Eero Seppänen on Loiri

oli siinä dokumentissa Pelossoun suolta,lauleli yhtä aikaa Jukka Raitasen kanssa.Perl..Ro..!

• KU rantaneuvos kirjoitti:

oli siinä dokumentissa Pelossoun suolta,lauleli yhtä aikaa Jukka Raitasen kanssa.Perl..Ro..!

laulaa niin monen ihmisen kohtalosta, josta ei neuvoksella ole vielä kokemusta "Neuvos"

• "Katri" kirjoitti:

ja ole voittanut matkan jonnekin, "Neuvos"
        Kiannon Raija-Liisa jo rupesi puuhaamaan yhteis esiintymistä, näyttelijä Vesa-Matti Loirin kanssa, mutta minä en viihtynyt HELSINGISSÄ niin kauvan että tälläinen, yhteis esintyminen olisi milloinkaan onnistunut.

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

ja ole voittanut matkan jonnekin, "Neuvos"
        Kiannon Raija-Liisa jo rupesi puuhaamaan yhteis esiintymistä, näyttelijä Vesa-Matti Loirin kanssa, mutta minä en viihtynyt HELSINGISSÄ niin kauvan että tälläinen, yhteis esintyminen olisi milloinkaan onnistunut.

tosiaankin, johtaja Turhapuron näköinen.

• vuonna 1969 jos katsoi suosittua "SPEDE SHOW" 0hjelmaa. Spede oli minun suosikkini tulloin ja vieläkin katson hirtehis huumoria, "Neuvos"

• meillä näkyny

sillä saatiin sähköt ja televisio vasta 70-luvulla sinne syrjään.Oo vain ämmäm julkkis jomminnii joutava husvostti.

• jos se sulle passaa "Neuvos"

• ei ollut minun syyni kun ei vielä kaikilla ollut sähköjä, televisiosta puhumattakaan, mutta minähän olinkin Helsingissä ja siellä sitä oli jo silloin melkein kaikkea, "Neuvos"

• OLLU

PESIÖN TELEVISIÖ ANTEENINA.

• jos saisin kysyä, onko siellä ollut katve päiviä, "Neuvos"

• äkämä

helkkarin huru-ukko aina luulet että kaikkia kiinnostaa mitä missä millon neuvos jne.et sinä mitään keskustella mistään osaa millään palstalla.mistä olet saanut päähäsi ,että olet muka joku helvetin julkkis .ihan sama missä olet pökälehtinyt.

• ollunna tielaitoksen

lapiomiehenä,ei se kummempi oo!

• "Katri"
        ollunna tielaitoksen kirjoitti:

Eihän sitä sen kummempi tartte ollakaan.
        Ei ollut Kainuussa silloinkaan töitä, mutta Rantaneuvos matkusti Helsinkiin; on tällä hetkellä rakennuksella, yritti tuossa puita kaataa, mutta ei onnistunut, oli huono saha,
        kutsuivat sitten moottorisaha miehen.

Mielenkiintoinen kirja sen ajan kuvausta, värikästä kerrontaa..., luen muutenkin mielelläni monenlaisia kirjoja..

• "Katri" kirjoitti:

Eihän sitä sen kummempi tartte ollakaan.
        Ei ollut Kainuussa silloinkaan töitä, mutta Rantaneuvos matkusti Helsinkiin; on tällä hetkellä rakennuksella, yritti tuossa puita kaataa, mutta ei onnistunut, oli huono saha,
        kutsuivat sitten moottorisaha miehen.

Mielenkiintoinen kirja sen ajan kuvausta, värikästä kerrontaa..., luen muutenkin mielelläni monenlaisia kirjoja..

pokasahan, jolla oli varmaan sahattuna betonilautoja, tällä työmaalla ja sillä piti vielä, saada puuta nurin, "Neuvos"

• ollunna tielaitoksen kirjoitti:

piti kelvata lapiokin käteen, siinä sitä sivisty saikin kun vanhat jätkät, kertoivat oman tarinansa, alusta loppuun ja kun minä sen kerron pienellä värityksellä höystäen teille, onkin jo suu messingillä, "Neuvos"

• "Neuvos"

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

pokasahan, jolla oli varmaan sahattuna betonilautoja, tällä työmaalla ja sillä piti vielä, saada puuta nurin, "Neuvos"

seuraavaksi lopputilin, kun näyttelit tekeväsi töitä. Nyt ymmärrän missä olit näyttelijänä Helsingissä.

• farth10 kirjoitti:

seuraavaksi lopputilin, kun näyttelit tekeväsi töitä. Nyt ymmärrän missä olit näyttelijänä Helsingissä.

omasta pyynnöstäni tai kun määrätty työvaihe päättyi, siiryimme seuraavalle työmaille tai kotiin Kiantajärven rannalle "Neuvos"

• olet ollut
        rantaneuvos1 kirjoitti:

"Neuvos"

näyttelemässä spede-shouwssa -69? mikä oli jakson nimi tai esitysajankohta? mitä esitit, kerro tarkemmin tästä kiinnostavasta kulttuuritapahtumasta.
        onko pätkää ehkä esitetty myöhemminkin?

• olet ollut kirjoitti:

näyttelemässä spede-shouwssa -69? mikä oli jakson nimi tai esitysajankohta? mitä esitit, kerro tarkemmin tästä kiinnostavasta kulttuuritapahtumasta.

löytyy tämä tieto ja voi aina kysyä Speden tyttäreltä Pirre Pasaselta kyseistä ohjelmaa, joka esitettiin vuonna 1969 huuhtikuussa MTV, "Neuvos"

• ollunna tielaitoksen kirjoitti:

silloin tarvittiin ja minun ikäluokan miehiä oli siellä muitakin, mitä minä siellä koulunpenkillä olisi oppinutkaan kun toisesta korvasta meni sisään ja toisesta ulos, lopputulos oli, pääsin pois rangaistus laitokselta, jonne en etes halunutkaan, vaan Suomenlaki niin halusi, että suoritan oppivelvollisuuteni, siinä missä muutkin "Rantaneuvos"
        Ps, Käynyt vielä jatkoksi, Rippikoulua ja rokotettuna, tylsällä neulalla!

• olet ollut kirjoitti:

onhan niitä uusittuna, aina silloin tällöin maikkarin puolella, muttei kukaan ole kertonut mulle, että olisi nähnyt minua siellä.
        Jos ajan kohdasta alkaa olla lähes 4 vuosikymmentä ei minua sieltä olisi tunnistanut kukaan, tuskin oma äitikään, "Rantaneuvos"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe