Järvivesi

Pielisen rannalla

Hei

Olen harkinnut hankkia Jalovesi Oy:n mainostaman
suodatinlaitteen järviveden puhdistukseen, onko
kellään kokemuksia ko.laitteen toiminnasta ?

9

8107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee ilmaiseksi

      toimivaa maasuodatusta. Eli kaiva kaivo rantaan noin 5 m päähän vesirajasta, vesi ei lopu koskaan.

      • Pielisen rannalla

        Ajattelin kyllä kaivon tekoa, mutta tulin
        siihen tulokseen että miksi tehdä reikää
        maahan veden takia kun järvi on valmiina
        vieressä ja ko.yritys mainostaa kohtuuhintaista
        suodatinlaitetta tarkoitukseen kts
        www.jalovesi.fi


      • tarvitsee
        Pielisen rannalla kirjoitti:

        Ajattelin kyllä kaivon tekoa, mutta tulin
        siihen tulokseen että miksi tehdä reikää
        maahan veden takia kun järvi on valmiina
        vieressä ja ko.yritys mainostaa kohtuuhintaista
        suodatinlaitetta tarkoitukseen kts
        www.jalovesi.fi

        jatkuvaa huoltoa ja firmalle se tuo leipää---osta pois.


      • varsinais-suomesta

        Vaikkei tätä enää kukaan lue, niin vuonna 2018 loppui rantakaivosta vesi, muutaman metrin päästä järvestä tehty kaivo! Syynä ensin vesipula taivaalta, vesiraja vetäytyi aina vain kauemmaksi, ja meillä oli tuo Jalovesi HM-20 vedensuodatin. Sehän kirkasti veden aivan ihanaksi, ja ihanuutta jatkui kunnes kaivo kuivahti. Tiesittekö laitteen hankkineet että jokaviikkoinen virkistyshuuhtelu vie 300 litraa vettä? Joten se siitä kirkkaasta vedestä, hyvää olisi jos riittäisi.


    • Jalotokka

      Kokemusta on parhaimpana siitepölyaikana. Jaloveden torni suodattaa lähdeveden veroista juomavettä ......hitaasti hyvää tulee.
      Kannattaa laittaa tankki täyteen jo illalla niin ehtii suodattua aamuksi. Suosittelen. Onhan heillä myös tyytyväisyystakuu.

    • Anonyymi

      Hankin Jalovesitornin keväällä. Ei ole kuin kehumista itse laitteesta. Kuopion vesijohtovesikin maistuu nyt paljon paremmalle, eikä tarvitse enää päivitellä haju- ja makuhaittoja. Suodatettu vesi on kirkasta ja pehmeän makuista.

      • Anonyymi

        Meinaat että elohopea puhdistuu pois vedestä? Enpä oikein usko tuota kun itse olen kemisti.Elohopea ei maistu mutta syövän huomaa varmasti jokainen....ottakaapas selville mistä se juomavesi pumpataan,voitte yllättyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että elohopea puhdistuu pois vedestä? Enpä oikein usko tuota kun itse olen kemisti.Elohopea ei maistu mutta syövän huomaa varmasti jokainen....ottakaapas selville mistä se juomavesi pumpataan,voitte yllättyä...

        Puistokemisti?


      • Anonyymi

        Kaikki raskasmetallit poistaa 99 %:sti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe