risteilylle tai muulle laivamatkalle ja olette jättäneet auton turkuun, niin mihin olette uskaltaneet jättää sen matkan ajaksi?
Kun olette menneet turun satamasta
49
2646
Vastaukset
- Matkamies
Meillä on ollut joka kerta ihan niissä maksullisissa parkeissa mitä siinä on. Pitemmänkin matkan ajan on ollut siinä. Aluehan on valvottu joten pitäisi olla ihan turvallista ja itsellä ei ainakaan koskaan ole ollut mitään ikävyyksiä. Maksukaan ei ole mikään kauhean kallis. Pitää vain muistaa varata kolikoita.
- parkkeja on
Niin ja siinä sataman terminaalien vieressä on avoparkkejakin, jotka tietääkseni eivät ole muita parkkiksia kummemmin valvottuja. Silti niillekin uskaltaa jättää, kokeiltu on viimeksi viikko sitten.
- Meitsi taas
parkkeja on kirjoitti:
Niin ja siinä sataman terminaalien vieressä on avoparkkejakin, jotka tietääkseni eivät ole muita parkkiksia kummemmin valvottuja. Silti niillekin uskaltaa jättää, kokeiltu on viimeksi viikko sitten.
Niissä meilläki on ollut. Mun mielestä se koko satama-alue on valvottu eli siis myös noi avoparkkikset.
- Tepi.
Meitsi taas kirjoitti:
Niissä meilläki on ollut. Mun mielestä se koko satama-alue on valvottu eli siis myös noi avoparkkikset.
Kyllähän se aidattu satama-alue on hyvin valvottua, mutta Turussa ne parkit ei ole satama-aluetta.
Siinä Tallink Siljan terminaalin edessäkin on se aidattu parkkialuekin, mutta sekään ei ole valvottu parkkis (katso, TS-sivut-> terminaalit). Eli ihan tavallista parkkipaikkaa ovat...
Itselläkin ollut useita kymmeniä öitä auto siellä parkissa sataman lähialueilla, ei mitään koskaan tapahtunut. - kwaak kwaak kääks !!!
Tepi. kirjoitti:
Kyllähän se aidattu satama-alue on hyvin valvottua, mutta Turussa ne parkit ei ole satama-aluetta.
Siinä Tallink Siljan terminaalin edessäkin on se aidattu parkkialuekin, mutta sekään ei ole valvottu parkkis (katso, TS-sivut-> terminaalit). Eli ihan tavallista parkkipaikkaa ovat...
Itselläkin ollut useita kymmeniä öitä auto siellä parkissa sataman lähialueilla, ei mitään koskaan tapahtunut.se seaportin vieressä oleva on...
Kaavan mukaan satama-alu...
Kuten ne muutkin sataman alu...
Ota selvää, älä tuo ankkojasi tänne!
Mistä keksitkin aina noita sa...
No... kait tuo palstapelle-tepi tarvitaan täällä edelleen hauskuuttajana, muuta painoarvoa hänen lähinnä vitseilleen ei voi antaa! - availin pysäköintikartat
kwaak kwaak kääks !!! kirjoitti:
se seaportin vieressä oleva on...
No... kait tuo palstapelle-tepi tarvitaan täällä edelleen hauskuuttajana, muuta painoarvoa hänen lähinnä vitseilleen ei voi antaa!Kummallakin tieto oli yhteneväistä: tässä suora kopio VL-sivuilta:
Huom! Sataman paikat eivät ole vartioituja, joten arvotavaraa ei kannata jättää autoon. Useimmat paikat ilman aikarajoitusta. Kaikki paikat ovat maksullisia, hinta 1.1.2005 alkaen EUR 7/vrk. Yksi parkkiautomaatti per alue. Pysäköintilippu lunastetaan etukäteen automaatista yhden ja kahden euron kolikoilla. Avaa tästä Turun sataman kartta parkkipaikoista uuteen ikkunaan. Noin 100 m Viking Linen terminaalista, Toisella Linjalla, sijaitsee vartioitu parkkitalo.
Siljalla on se häkkiparkki, sama hinta, suljetaan yöksi mutta sekään ei ole vartioitu sen kummemmin.
En ymmärrä, mistä keksit omat vastakommenttisi, jotka on ihan puutaheinää. - Tepi.
kwaak kwaak kääks !!! kirjoitti:
se seaportin vieressä oleva on...
No... kait tuo palstapelle-tepi tarvitaan täällä edelleen hauskuuttajana, muuta painoarvoa hänen lähinnä vitseilleen ei voi antaa!Taas oikeita ankkoja suustasi päästelit. Ei ole satama-aluetta, satama-alueet nykyään aidattu, jos tollo et ole huomannut, mitä jenkit saanut WTC-iskujen jälkeen aikaiseksi Suomenkin satamissa.
Kannattaisi tutustua asiaan, eikä vaan aukoa nokkaa.
- Turun satama-alueelta
http://www.port.turku.fi/portal/port/suomi/--alueet_ja_kartat/kartta_parkkipaikoista/
Ollaan pidetty ihan tuolla tavallisella maksullisella parkkialueella esim pe-su risteilyn ajan, ei olla koskaan viety mihinkään häkkiin autoa. Mitään harmia ei ole tapahtunut autolle, älä jätä penkeille näkyviin mitään, mikä kiinnostais toisia ihmisiä.- Tepi.
Kerros miten Turusta pääsee sellaselle risteilylle joka on pe-su?!?!
Tietysti jos menee kahdelle risteilylle perätysten!
Ihme pellejä täällä. - ihan mahdollista
Tepi. kirjoitti:
Ihme pellejä täällä.Tepi, Tepi... Kyllä voi mennä Turustakin päivä Tukholmassa -risteilylle. Pitää vaan vaihtaa laivaa Tukholmassa. Tähän kummajaishuviin löytyy jopa molempien isojen yhtiöiden sivuilta omat hintansa, eli joku ihme pelle niitäkin sitten varmaan harrastaa...
Ei muuten, mutta kun joskus vaan intoonnut vastailemaan ennen kuin ehdit ajatella vaihtoehtoja loppuun asti. - Tepiseni
Tepi. kirjoitti:
Ihme pellejä täällä.päivä tukholmassa risteily on sellainen
(ts. täysristeily).
Oletko tepi noin yksoikoinen ?? (kvaak kwaaks) - T.epi
Tepiseni kirjoitti:
päivä tukholmassa risteily on sellainen
(ts. täysristeily).
Oletko tepi noin yksoikoinen ?? (kvaak kwaaks)Eipä ollut minun kirjoittama tuo 14.32 viesti. Pitääpä taas käyttää tätä reikisteröityä, että kwaak tunnistaa oikean Tepi.
Päivä Tukholmassa on kylläkin 2 reittimatkaa, ei risteily minun mielestäni.
Sensijaan itse olen kyllä ollut Turusta 2 yön risteilyllä. Nimittäin jouluristeilyllä Riikaan. - selventää?
ihan mahdollista kirjoitti:
Tepi, Tepi... Kyllä voi mennä Turustakin päivä Tukholmassa -risteilylle. Pitää vaan vaihtaa laivaa Tukholmassa. Tähän kummajaishuviin löytyy jopa molempien isojen yhtiöiden sivuilta omat hintansa, eli joku ihme pelle niitäkin sitten varmaan harrastaa...
Ei muuten, mutta kun joskus vaan intoonnut vastailemaan ennen kuin ehdit ajatella vaihtoehtoja loppuun asti.Millä tavalla tuollaisen risteilyn valinnut on pelle? Mitä ongelmaa on laivan vaihdossa? Kun ei aina jaksa lähteä Helsinkiin asti, vaikka sinne ei ole kuin parin tunnin automatka. Matkakassin saa hyvin säilytyslokeroon, joka maksaa 3x5 kruunua. Sinne mahtuu isompikin matkalaukku. Voin kertoa sinulle Hermanni, että sillä tavalla saa muuten enemmän aikaa Tukholmassa, ja myös vaihtelua laivojen suhteen, vaikkei Festival mikään erikoinen olekaan. Kotoisa ja kasaritunnelmaa.
Niin, että miksi se on mielestäsi kummajaishuvia ja millä tavalla esimerkiksi minä olen pelle, koska olen myös sellaisella risteilyllä monesti ollut. Ja muuten aika moni muukin, kun Siljatransfer bussilla keskustaan yleensä ajetaan samassa laivassa olleet. - miksi sitten
T.epi kirjoitti:
Eipä ollut minun kirjoittama tuo 14.32 viesti. Pitääpä taas käyttää tätä reikisteröityä, että kwaak tunnistaa oikean Tepi.
Sensijaan itse olen kyllä ollut Turusta 2 yön risteilyllä. Nimittäin jouluristeilyllä Riikaan.varustamot myyvät päivä tukholmassa risteilyjä jos ne eivät täytä risteilyn merkkejä.
Asetat samalla päivä tukholmassa risteilyt H:kistä kyseenalaisiksi, eiväthän nekään voi logiikkasi mukaan olla risteilyjä.
Ja tuo puolustelusi etten se ollut minä on turhaa sinulta, kirjoitustyylisi ja tapasi kertoilla noita asioitasi ovat jo helposti tunnistettavissa tietämättömyytesi johdosta.
Eivät muut pysty samaan tietämättömyyteen, olet ainutlaatuinen tuossa asiassa, - ihan mahdollista
selventää? kirjoitti:
Millä tavalla tuollaisen risteilyn valinnut on pelle? Mitä ongelmaa on laivan vaihdossa? Kun ei aina jaksa lähteä Helsinkiin asti, vaikka sinne ei ole kuin parin tunnin automatka. Matkakassin saa hyvin säilytyslokeroon, joka maksaa 3x5 kruunua. Sinne mahtuu isompikin matkalaukku. Voin kertoa sinulle Hermanni, että sillä tavalla saa muuten enemmän aikaa Tukholmassa, ja myös vaihtelua laivojen suhteen, vaikkei Festival mikään erikoinen olekaan. Kotoisa ja kasaritunnelmaa.
Niin, että miksi se on mielestäsi kummajaishuvia ja millä tavalla esimerkiksi minä olen pelle, koska olen myös sellaisella risteilyllä monesti ollut. Ja muuten aika moni muukin, kun Siljatransfer bussilla keskustaan yleensä ajetaan samassa laivassa olleet.Viittasin sen viestin tekstiin, johon vastasin. Siinä nimimerkki Tepi. kirjoitti: "Ihme pellejä täällä"
Varmaan liioittelin sarkasmiani, kun näyttää menneen tuolla tavalla sinulla herne nenään. Yritin kyllä tuoda esiin, että itsekään en pidä oikeasti pelleinä sellaisia, jotka matkustavat päivä Tukholmassa -risteilylle Turusta, esimerkiksi siten, että huomautin edelliselle kirjoittajalle siihen puuhaan löytyvän oikein omat hintansa laivayhtiöiltä. Pidin siis hassuna, että joku kirjoittaa pelleiksi toisinvalitsijat ilman, että edes pohtii asioita.
Mutta, omalta tuohtumukseltasi olisit säästynyt, jos olisit lukenut sen viestin, johon vastasin. Toivottavasti tämä selvensi :-))) - selventää?
ihan mahdollista kirjoitti:
Viittasin sen viestin tekstiin, johon vastasin. Siinä nimimerkki Tepi. kirjoitti: "Ihme pellejä täällä"
Varmaan liioittelin sarkasmiani, kun näyttää menneen tuolla tavalla sinulla herne nenään. Yritin kyllä tuoda esiin, että itsekään en pidä oikeasti pelleinä sellaisia, jotka matkustavat päivä Tukholmassa -risteilylle Turusta, esimerkiksi siten, että huomautin edelliselle kirjoittajalle siihen puuhaan löytyvän oikein omat hintansa laivayhtiöiltä. Pidin siis hassuna, että joku kirjoittaa pelleiksi toisinvalitsijat ilman, että edes pohtii asioita.
Mutta, omalta tuohtumukseltasi olisit säästynyt, jos olisit lukenut sen viestin, johon vastasin. Toivottavasti tämä selvensi :-)))Asiallinen kirjoittaja.
Selvensi. :) - T.epi
miksi sitten kirjoitti:
varustamot myyvät päivä tukholmassa risteilyjä jos ne eivät täytä risteilyn merkkejä.
Asetat samalla päivä tukholmassa risteilyt H:kistä kyseenalaisiksi, eiväthän nekään voi logiikkasi mukaan olla risteilyjä.
Ja tuo puolustelusi etten se ollut minä on turhaa sinulta, kirjoitustyylisi ja tapasi kertoilla noita asioitasi ovat jo helposti tunnistettavissa tietämättömyytesi johdosta.
Eivät muut pysty samaan tietämättömyyteen, olet ainutlaatuinen tuossa asiassa,Mielestäni Helsingistä kaupattavat Tukholman risteilyt ovat risteilyjä, koska kyseessä on sama laiva mennen tullen, eikä laivalta ole poistuttava. Sen sijaan Turussa sinä joudut pakkaamaan kamasi aamulla ja joudut poistumaan laivasta. Illalla sitten menet toiseen laivaan, jolla palaat takaisin.
"Asetat samalla päivä tukholmassa risteilyt H:kistä kyseenalaisiksi, eiväthän nekään voi logiikkasi mukaan olla risteilyjä. "
Miten niin???
Minä, kyllä miellän tuon Turusta tehtävän reissun 2:ksi reittimatkaksi. Onhan se tietenki helpompi myydä risteily-nimikkeellä. - ovat nuo
T.epi kirjoitti:
Mielestäni Helsingistä kaupattavat Tukholman risteilyt ovat risteilyjä, koska kyseessä on sama laiva mennen tullen, eikä laivalta ole poistuttava. Sen sijaan Turussa sinä joudut pakkaamaan kamasi aamulla ja joudut poistumaan laivasta. Illalla sitten menet toiseen laivaan, jolla palaat takaisin.
"Asetat samalla päivä tukholmassa risteilyt H:kistä kyseenalaisiksi, eiväthän nekään voi logiikkasi mukaan olla risteilyjä. "
Miten niin???
Minä, kyllä miellän tuon Turusta tehtävän reissun 2:ksi reittimatkaksi. Onhan se tietenki helpompi myydä risteily-nimikkeellä.helsingistä lähdöt ovat kaksi erillistä reittimatkaa, jollet ole asiaa huomannut!!
YMMÄRSITKÖ, vai tarvitseeko rautalangasta ... ? - ¤aJaTtElJa#
T.epi kirjoitti:
Eipä ollut minun kirjoittama tuo 14.32 viesti. Pitääpä taas käyttää tätä reikisteröityä, että kwaak tunnistaa oikean Tepi.
Sensijaan itse olen kyllä ollut Turusta 2 yön risteilyllä. Nimittäin jouluristeilyllä Riikaan.aloittanut keskustelua risteilyt Turusta?
Perustele ! - T.epi
ovat nuo kirjoitti:
helsingistä lähdöt ovat kaksi erillistä reittimatkaa, jollet ole asiaa huomannut!!
YMMÄRSITKÖ, vai tarvitseeko rautalangasta ... ?Hesasta: Sama laiva ja sama hytti mennen tullen, laivasta ei tarvitse poistua.
Turusta: Eri laiva mennen tullen. Tavarat pitää ottaa mukaan ja pakko poistua laivasta.
Eli tuo Turusta ei ole risteily, mutta Helsingistä on.
Väännähän nyt rautalangasta, miten ne on samanlaiset matkat? Haluan nähdä, kun selostat, että ovat samanlaiset. Hopihopi! Odotan! - T.epi
¤aJaTtElJa# kirjoitti:
aloittanut keskustelua risteilyt Turusta?
Perustele !No, ilmaisin oman mielipiteeni (päivä tukholmassa Turusta = kaksi reittimatkaa) asiasta tuossa ekassa viestissäni, jonka nimimerkillä kirjoitin ja sitten taas ilmestyikin tuo eräs inttäjä, jonka tosin saa helpolla hiljaiseksi.
Kiistely on kivaa :-) - ¤aJaTtElJa#
T.epi kirjoitti:
Hesasta: Sama laiva ja sama hytti mennen tullen, laivasta ei tarvitse poistua.
Turusta: Eri laiva mennen tullen. Tavarat pitää ottaa mukaan ja pakko poistua laivasta.
Eli tuo Turusta ei ole risteily, mutta Helsingistä on.
Väännähän nyt rautalangasta, miten ne on samanlaiset matkat? Haluan nähdä, kun selostat, että ovat samanlaiset. Hopihopi! Odotan!tuolla ylempänä tuli selväksi, molemmat ovat myös risteilyvaihtoehtoja, toinen laivan vaihdolla toinen ilman.
Kerropa vielä miksi varustamot noita vaihdollisia matkoja risteilyinä (joihin voi myös halutessaan liittää hotelliyöpymisen).
Lähetä vaikka sähköpostia varustamoille ja kysy miksi myyvät mielestäsi reittimatkoja risteilyinä.
Kertonevat varmasti syyn sinulle, mutta saattavat pitää sinua jonkin verran outona, kuten oletkin.
Ps. ai, sait mut hiljasex, vai !! - T.epi
¤aJaTtElJa# kirjoitti:
tuolla ylempänä tuli selväksi, molemmat ovat myös risteilyvaihtoehtoja, toinen laivan vaihdolla toinen ilman.
Kerropa vielä miksi varustamot noita vaihdollisia matkoja risteilyinä (joihin voi myös halutessaan liittää hotelliyöpymisen).
Lähetä vaikka sähköpostia varustamoille ja kysy miksi myyvät mielestäsi reittimatkoja risteilyinä.
Kertonevat varmasti syyn sinulle, mutta saattavat pitää sinua jonkin verran outona, kuten oletkin.
Ps. ai, sait mut hiljasex, vai !!No, kerrohan nyt sitten mulle se, että miten ne muka samanlaisia, et kertonut, et rautalangasta vääntänyt. Miksi et??
Hesasta risteily, koska, voi olla laivalla poistumatta. Turusta ei risteily, kun pitää poistua. Risteilyllä voi olla koko ajan laivalla, on minun määritelmä.
En hiljaisex, mutta tyhmäxi osoitit itsesi, kun minun selostusta et pystynyt kumoamaan.
Eli Turusta on harhaanjohtavaa myydä risteilynä, on minun mielipiteeni! - varustamot myyvät
T.epi kirjoitti:
No, kerrohan nyt sitten mulle se, että miten ne muka samanlaisia, et kertonut, et rautalangasta vääntänyt. Miksi et??
Hesasta risteily, koska, voi olla laivalla poistumatta. Turusta ei risteily, kun pitää poistua. Risteilyllä voi olla koko ajan laivalla, on minun määritelmä.
En hiljaisex, mutta tyhmäxi osoitit itsesi, kun minun selostusta et pystynyt kumoamaan.
Eli Turusta on harhaanjohtavaa myydä risteilynä, on minun mielipiteeni!noita reittimatkoja risteilyinä, olet vain toitottanut mielipidettäsi, eli kerro jo miksi varustamot myyvät mielestäsi reittimatkoja risteilynä, äläkä taas eksy aiheesta sivuun.
Jollet osaa taas kuin mielipidettäsi toitottaa, pidä se omanasi, sen jo tiedämme!
(mielipide on todellakin selostus, selostuksella ei ole todenpohjaa, totuus on asia johon taas voi luottaa)
Täysristeily helsingistä,
täysristeily turusta...
kaksi yötä laivalla ja päivä perillä.
Vain lähtöpaikka eri, kumoa tuo jos voit,
käy tutustumassa varustamoiden risteily
tarjontaan josta huomaat tuon tuotteen
tälläkin hetkellä olevan markkinoinnissa.
Mielipiteesi ei vaikuta tuotteen olemassa
oloon.
Lähetitkö jo postia varustamoille, mitä vastasivat? - T.epi
varustamot myyvät kirjoitti:
noita reittimatkoja risteilyinä, olet vain toitottanut mielipidettäsi, eli kerro jo miksi varustamot myyvät mielestäsi reittimatkoja risteilynä, äläkä taas eksy aiheesta sivuun.
Jollet osaa taas kuin mielipidettäsi toitottaa, pidä se omanasi, sen jo tiedämme!
(mielipide on todellakin selostus, selostuksella ei ole todenpohjaa, totuus on asia johon taas voi luottaa)
Täysristeily helsingistä,
täysristeily turusta...
kaksi yötä laivalla ja päivä perillä.
Vain lähtöpaikka eri, kumoa tuo jos voit,
käy tutustumassa varustamoiden risteily
tarjontaan josta huomaat tuon tuotteen
tälläkin hetkellä olevan markkinoinnissa.
Mielipiteesi ei vaikuta tuotteen olemassa
oloon.
Lähetitkö jo postia varustamoille, mitä vastasivat?Minähän totesin jo eilen, että se on markkinoinnin vuoksi nimetty risteilyksi:
"Onhan se tietenki helpompi myydä risteily-nimikkeellä."
Minä odotan sinun vääntävän rautalangasta minulle, että ne ovat samanlaisia "risteiilyjä" Hesasta ja Turusta. Eli minunko ei tarvitse muka poistua, jos teen Turusta "päivä Tukholmassa risteilyn". Sinähän sanoit,, että ne ovat samanlaisia. Kun Hesasta tehdessä ei tarvitse laivasta poistua, niin ei sinun logiikan mukaan Turusta matkatessakaan ei tarvitse. Eikös? :-)
Mutta taitaa jäädä silloin 23 tuntiin "päivä tukholmassa risteily". - olisit huomannut
T.epi kirjoitti:
Minähän totesin jo eilen, että se on markkinoinnin vuoksi nimetty risteilyksi:
Minä odotan sinun vääntävän rautalangasta minulle, että ne ovat samanlaisia "risteiilyjä" Hesasta ja Turusta. Eli minunko ei tarvitse muka poistua, jos teen Turusta "päivä Tukholmassa risteilyn". Sinähän sanoit,, että ne ovat samanlaisia. Kun Hesasta tehdessä ei tarvitse laivasta poistua, niin ei sinun logiikan mukaan Turusta matkatessakaan ei tarvitse. Eikös? :-)
Mutta taitaa jäädä silloin 23 tuntiin "päivä tukholmassa risteily".jankkaukseltasi saaneesi vastauksen.
Itse et ole mielipidettäsi/väitettäsi
vielä todeksi pystynyt osoittamaan.
Jatketaan juttua kun olet sen
todeksi osoittanut.
..muuten turusta tukholmaan myyty
paljon noita täysristeilyjä, että
onhan niitä monien mielestä olemassa.
Käy varaamassa omasi, varaudu parin
viikon jonotukseen asiassa! - Edelliseen:
T.epi kirjoitti:
Minähän totesin jo eilen, että se on markkinoinnin vuoksi nimetty risteilyksi:
Mutta taitaa jäädä silloin 23 tuntiin "päivä tukholmassa risteily".en ole maininnut laivasta poistumisesta mitään,
itse olet ottanut sen mielipiteesi tueksi asiassa.
Entä kun täysristeilyyn voi liittää hotelliyöpymisen, niin turusta kuin
helsingistä lähdettäessä, silloinhan
joudut poistumaan laivasta.
Mitä nämä ovat mieltymyksesi mukaan
siinä tapauksessa,reittimatkojako? - T.epi
Edelliseen: kirjoitti:
en ole maininnut laivasta poistumisesta mitään,
siinä tapauksessa,reittimatkojako?"Entä kun täysristeilyyn voi liittää hotelliyöpymisen, niin turusta kuin
siinä tapauksessa,reittimatkojako? "
Jep ne ovat reittimatkoja. Risteily on laivalla paikasta toiseen siirtymistä, ilman pakollista poistumista laivalta. Jos pitää poistua laivalta, kyseessä ei ole risteily.
Et olekkaan maininnut, muttakun Turusta "päivä tukholmassa" ei onnistu ilman pakollista laivasta poistumista. Ja sinä väitit sitä samanlaiseksi kuin risteily Hesasta, mitä se ei ole.
Odotan rautalankamalliasi, että ovat samanlaisia!
PS. TallinkSiljakin puhuu reittimatkoista, jos liitetään hotelliyöpyminen Ruotsissa, ei puhuta risteilystä.
http://www.tallinksilja.com/fi/tab1/hotelTrips/sweden/CitybreakTkuSto.htm - ahvenanmaa,
T.epi kirjoitti:
"Entä kun täysristeilyyn voi liittää hotelliyöpymisen, niin turusta kuin
siinä tapauksessa,reittimatkojako? "
Jep ne ovat reittimatkoja. Risteily on laivalla paikasta toiseen siirtymistä, ilman pakollista poistumista laivalta. Jos pitää poistua laivalta, kyseessä ei ole risteily.
Et olekkaan maininnut, muttakun Turusta "päivä tukholmassa" ei onnistu ilman pakollista laivasta poistumista. Ja sinä väitit sitä samanlaiseksi kuin risteily Hesasta, mitä se ei ole.
Odotan rautalankamalliasi, että ovat samanlaisia!
PS. TallinkSiljakin puhuu reittimatkoista, jos liitetään hotelliyöpyminen Ruotsissa, ei puhuta risteilystä.
http://www.tallinksilja.com/fi/tab1/hotelTrips/sweden/CitybreakTkuSto.htmpäiväristeily, KAKSI laivaa ja markkinoidaan risteilynä.
Kiitos teit tästä helppoa, nyt todistit itse
myös laivan vaihdollisia risteilyjä olevan.
Ja kaiken lisäksi SINUN siljallasi.
Olisit lukenut tarkemmin, olet tyhmä kuin
saapas edelleen ja nyt myös todistetusti.
Tämä vänkääminen oli sitten tässä,
vastus vain hieman onneton. - T.epi
ahvenanmaa, kirjoitti:
päiväristeily, KAKSI laivaa ja markkinoidaan risteilynä.
Kiitos teit tästä helppoa, nyt todistit itse
myös laivan vaihdollisia risteilyjä olevan.
Ja kaiken lisäksi SINUN siljallasi.
Olisit lukenut tarkemmin, olet tyhmä kuin
saapas edelleen ja nyt myös todistetusti.
Tämä vänkääminen oli sitten tässä,
vastus vain hieman onneton.Siitä huolimatta, minä pidän päivä Tukholmassa Turusta tehtynä kahtena reittimatkana, koska kyseessä ei ole risteily, koska laivalta on poistuttava. Risteilyyn kuuluu se, ettei joka laivasta voi poistua satama-aikana jos haluaa. Mutta jos pakko poistua, niin reittimatka.
Aivan, sinusta ei vastusta saa, kun et vieläkään, kerro, miten ne Turusta ja Hesasta on samanlaiset? Toisessa poistuttava, eli reittimatkat. Toisessa voi olla laivassa, eli risteily. Selosta nyt minulle, miten kaksi reittimatkaa on oikeasti muka risteily. Sen ymmärän, että kansaan uppoaa paremmin risteily nimikkeellä.
Miten muuten, jos Turusta tekee Päivä Tukholmassa reittimatkat, joutuuko Tukholman päässä erikseen selvittämään paluumatkan?? Tietoa kenelläkään? - sos
T.epi kirjoitti:
Siitä huolimatta, minä pidän päivä Tukholmassa Turusta tehtynä kahtena reittimatkana, koska kyseessä ei ole risteily, koska laivalta on poistuttava. Risteilyyn kuuluu se, ettei joka laivasta voi poistua satama-aikana jos haluaa. Mutta jos pakko poistua, niin reittimatka.
Aivan, sinusta ei vastusta saa, kun et vieläkään, kerro, miten ne Turusta ja Hesasta on samanlaiset? Toisessa poistuttava, eli reittimatkat. Toisessa voi olla laivassa, eli risteily. Selosta nyt minulle, miten kaksi reittimatkaa on oikeasti muka risteily. Sen ymmärän, että kansaan uppoaa paremmin risteily nimikkeellä.
Miten muuten, jos Turusta tekee Päivä Tukholmassa reittimatkat, joutuuko Tukholman päässä erikseen selvittämään paluumatkan?? Tietoa kenelläkään?mitähän päivä Tukholmassa-reittimatkoja tarkoitat, onko niitä nykyään myynnissä ja minkähänlaisia ne on ?
- Clubi-
T.epi kirjoitti:
Siitä huolimatta, minä pidän päivä Tukholmassa Turusta tehtynä kahtena reittimatkana, koska kyseessä ei ole risteily, koska laivalta on poistuttava. Risteilyyn kuuluu se, ettei joka laivasta voi poistua satama-aikana jos haluaa. Mutta jos pakko poistua, niin reittimatka.
Miten muuten, jos Turusta tekee Päivä Tukholmassa reittimatkat, joutuuko Tukholman päässä erikseen selvittämään paluumatkan?? Tietoa kenelläkään?Pienellä varauksella vastaan, koska kyseessä ei ollut samana päivänä paluu:
Edellisviikolla tein hotelliristeilyn. Lähtö to ilta Europa, paluu la ilta Festival. Paluumatkan laivaliput piti erikseen "lähtöselvittää" Värtanilla. Tuosta päättelisin, että joutuu myös päivän kestävissä matkoissa, eli juuri noissa reittimatkoissa. Jos jollain parempaa tietoa, niin anti tulla :) - paluu samalla
Edelliseen: kirjoitti:
en ole maininnut laivasta poistumisesta mitään,
siinä tapauksessa,reittimatkojako?laivalla, niin, että kyseiseltä laivalta ei tarvitse poistua maihin niin halutessaan, kuin tuo T.epi on koko ajan yrittänyt selvittää, näin se menee ja on aina mennyt, tässä olisi nyt laivayhtiöillä markkinoinnin suhteen tarkistuksen paikka.
- D.C Coop
T.epi kirjoitti:
Miten muuten, jos Turusta tekee Päivä Tukholmassa reittimatkat, joutuuko Tukholman päässä erikseen selvittämään paluumatkan?? Tietoa kenelläkään?kysymyksiin tai väistelet ne?
Selitä, kiitos. - T,epi
paluu samalla kirjoitti:
laivalla, niin, että kyseiseltä laivalta ei tarvitse poistua maihin niin halutessaan, kuin tuo T.epi on koko ajan yrittänyt selvittää, näin se menee ja on aina mennyt, tässä olisi nyt laivayhtiöillä markkinoinnin suhteen tarkistuksen paikka.
etkö enää muuta keksi kuin kirjoittaa
oma puolustuksesi näin.
Oletko miettinyt, että nuo helsingistäkin lähtevät laivat tekevät meno-paluu matkan tukholmaan, jota myös markkinoinnin vuoksi kutsutaan risteilyksi, vaikka kyseessä on kaksi erillistä reittimatkaa. - T.epi
T,epi kirjoitti:
etkö enää muuta keksi kuin kirjoittaa
oma puolustuksesi näin.
Oletko miettinyt, että nuo helsingistäkin lähtevät laivat tekevät meno-paluu matkan tukholmaan, jota myös markkinoinnin vuoksi kutsutaan risteilyksi, vaikka kyseessä on kaksi erillistä reittimatkaa.Koitahan tajuta:
Hesasta: Sama laiva kokoajan, ei poistuttava laivalta.
Turusta: Laivasta pakko poistua. Eri laiva mennentullen.
Etkö ymmärrä eroa risteilyn määritelmää?? Tuo Turusta tehtävä ei täytä risteilyn määritelmää!
PS. Ei ollut minun kirjoittama tuo edellinen. Tässä poistuu kohta koko viestiketju ja tulee asia tiivistettynä yhteen viestiin. - T.epi
D.C Coop kirjoitti:
kysymyksiin tai väistelet ne?
Selitä, kiitos.Tollo! Et tiedä mikä on risteily??
Risteilyyn ei kuulu pakollinen laivasta poistuminen tavaroineen kesken matkan ja paluu eri paatilla. - T.epi
ovat nuo kirjoitti:
helsingistä lähdöt ovat kaksi erillistä reittimatkaa, jollet ole asiaa huomannut!!
YMMÄRSITKÖ, vai tarvitseeko rautalangasta ... ?Odotan, että väännät minulle rautalangasta, miten risteily Hesasta on 2 reittimatkaa??
Kerrohan se minulle, tai ketju poistuu. - ja yrität
T.epi kirjoitti:
Koitahan tajuta:
Etkö ymmärrä eroa risteilyn määritelmää?? Tuo Turusta tehtävä ei täytä risteilyn määritelmää!
PS. Ei ollut minun kirjoittama tuo edellinen. Tässä poistuu kohta koko viestiketju ja tulee asia tiivistettynä yhteen viestiin.onettomasti suojella omaa näkemystä jolla ei ole totuuspohjaa, vain mielipiteesi.
Luuletko jonkun uskovan sinun, palstapellemme puolusteluun ettet muka olisi kirjoittanut edellistä itse mielipiteesi tueksi.
Jo sekin kertoo paljon sinusta, kun ryppään hallinta valuu hallinnastasi, poistat tavoillesi tyypillisesti ne mitä pystyt, mutta senhän kaikki jo sinusta muistavat/tietävät.
Siitä vain, sopii pelle tyyliisi. - kun eivät
Tepiseni kirjoitti:
päivä tukholmassa risteily on sellainen
(ts. täysristeily).
Oletko tepi noin yksoikoinen ?? (kvaak kwaaks)miellytä häntä, ja joutuisi myöntämään olleensa asiassa väärässä.
- kaksi reittimatkaa
T.epi kirjoitti:
Koitahan tajuta:
PS. Ei ollut minun kirjoittama tuo edellinen. Tässä poistuu kohta koko viestiketju ja tulee asia tiivistettynä yhteen viestiin.jotka tapahtuvat peräkkäisillä lähdöillä pakettihintaan joka on asiakkaalle halvempi vaihtoehto kuin erikseen veloitetut reittimatkat.
Tähän pakettimatkaan voidaan lisätä asiakkaan halutessa mm. hotelliyöpymisiä, edelleen tämä tuote on risteily ns. hotelliristeily. - T.epi
kun eivät kirjoitti:
miellytä häntä, ja joutuisi myöntämään olleensa asiassa väärässä.
Odotan rautalankamallia. Minä en ole väärässä, minun mielipiteeni asiasta on eri kun jonkun tollon mielipide, joka ei ole koskaan ollut maailmalla ilmeisesti risteilyllä. Ja nyt hän väittää risteilyksi 2 reittimatkaa Turusta ja takaisin, jotka tehdään kahdella eri laivalla ja pakko lorvia 12 tuntia jossain.
Kannattaisi joskus junttien lähteä risteilylle, niin tietäisitte eron risteilyn ja reittimatkan välillä.... - idiootti
T.epi kirjoitti:
Odotan rautalankamallia. Minä en ole väärässä, minun mielipiteeni asiasta on eri kun jonkun tollon mielipide, joka ei ole koskaan ollut maailmalla ilmeisesti risteilyllä. Ja nyt hän väittää risteilyksi 2 reittimatkaa Turusta ja takaisin, jotka tehdään kahdella eri laivalla ja pakko lorvia 12 tuntia jossain.
Kannattaisi joskus junttien lähteä risteilylle, niin tietäisitte eron risteilyn ja reittimatkan välillä....eiköhän risteily ole moinen jossa lähtö ja loppusatama sama , reittimatkalla eri satama.
- järjestää mm.
idiootti kirjoitti:
eiköhän risteily ole moinen jossa lähtö ja loppusatama sama , reittimatkalla eri satama.
risteilyjä jotka alkavat helsingistä,
päättyen jonnekin välimeren satamaan.
- Ville-Viikinki
kävellä muutama sataa metriä, niin Linnankadulle linnan viereen voi parkkeerata ihan ilmaiseksi, samoin jokirannan puolelle. Ainakin allekirjoittaneen vaatimaton kansankärry on saanut olla siellä toistaiseksi rauhassa rosvoilta ja ilkivallalta.
- Nainen Linnankadulta
Sulla on ollut hyvä mäihä, sillä tuo seutu kuuluu nykyään kaupungin aluepysäköintikiellon piiriin. Kehotan kaikkia käyttämään noita maksullisia ulkoalueita tai lähellä olevia P-taloja.
- Ville-Viikinki
Nainen Linnankadulta kirjoitti:
Sulla on ollut hyvä mäihä, sillä tuo seutu kuuluu nykyään kaupungin aluepysäköintikiellon piiriin. Kehotan kaikkia käyttämään noita maksullisia ulkoalueita tai lähellä olevia P-taloja.
vielä eilen!
- Anonyymi
On se kummaa, kuinka saman ja varustamoiden tiedotteita ei osata lukea.
- Anonyymi
Turun Kauppatorin alle ja ykkösellä satamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916