Turvallisuus

la niña

Niin siis voisikos joku kertoa, että kuinka turvallista Ecuadorissa on liikkua? Siis tälläisen blondin suomalaisen naisen :D Ja kuuluuko Ecuador Etelä- Amerikan vaarallisimpii valtioihin? Oon yrittänyt etsiä vaikka mitä, mutta löydy juuri mitään :/

7

2294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carl

      Hola!

      Kuules, et mainitse aijotko liikkua siellä yksin vai onko teitä useampi. Mun tietoni perustuvat useisiin käynteihin siellä koska vaimoni on Quitosta. Näin ollen tulee sukuloitua jos niin voi sanoa. Ok. Ecuador ei ole niitä vaarallisimpia maita Etelä-Amerikassa mutta tietysti varovainen täytyy aina olla. Oletko kuinka tottunut matkustelemaan?? Jos olet matkustellut paljon niin silloinhan jo tiedätkin ne tärkeimmät asiat, kuinka täytyy liikkua kun on kaukana kotoa. Minne päin Ecuadoria olet menossa? Quitossa noin päivisin voit liikkua ihan yksinkin kunhan et ota esim. käsilaukkua mukaan tai muuta arvokasta kuten digi kameroita ja niin edelleen. Rahaa vai senverran mukaan mikä on aivan vältämätöntä, loput hotellin kassakaappiin jos hotellissa asut.Missään tapauksessa ei ole hyvä kanniskellä mitään luotto tai pankkikorteja mukanaan.
      Öisin en suosittele sinua yksin liikkumaan missään päin Ecuadoria, se on liian vaarallista. Muuten, osaatko hyvin Espanjaa???
      Espanjaa siellä on pakko puhua sillä Englannilla siellä pärjäät huonosti.

      Tässä sinulle pari likkiä josta varmasti on hyötyä:

      http://www.formin.fi/Public/default.aspx?contentid=68853&nodeid=15145&contentlan=1&culture

      http://koti.mbnet.fi/sunellja/Ecuador/kuvat.php

      No hyvä,tuossaha olikin toi tärkein "info" mutta jos on jotai kysyttävää niin kysy vain yritän vastata parhaani mukaan.

      Nyt ei muuta kuin oikein hyvää matkaa. Ecuador on ihana maa tulet viihtymään sen takaan, kunhan olet vain varovainen.

      Feliz viaje !!!!

      Ciao

      • essi

        kumpi on vaarallisempi meksiko vai ecuador? noin suunnilleen siis :)


      • essi

        niin ja vielä sitäkin, että kuuleeko siellä ecuadorissa kauheesti huutelua yms. hiusten ja ihonvärin takia? :D


      • Carl
        essi kirjoitti:

        kumpi on vaarallisempi meksiko vai ecuador? noin suunnilleen siis :)

        Hei!

        Valitan että tuohon kysymykseen on melkein mahdoton vastata. Sehän riippuu niin paljon itsestä. Minulle henkilökohtaisesti ei ole missään sattunut mitään muuta kuin positiivisia yllätyksiä.
        Olen oppinut olemaan varovainen.

        Oppikaa tekin .. ..

        Hyviä matkoja.


      • Carl
        essi kirjoitti:

        niin ja vielä sitäkin, että kuuleeko siellä ecuadorissa kauheesti huutelua yms. hiusten ja ihonvärin takia? :D

        Heippa jälleen!

        Kuules nyt ei siellä huudella sen enempää eikä vähempää kuin muualla Latinalaisessa - Amerikassa. Niin ja sehän useimmiten riippuu teistä millaisen kuvan itsestänne annatte kun siellä liikutte.
        Jos liikkuu ja käyttäytyy kui oikea LADY niin eipä paljoa sanota vielä vähemmän huudellaan.
        Jos taas kuljet kuin vaeltava maalipurkki niin silloin lähetät ihan toisen laisia viestejä ja niihin kyllä pojat vastaavat.

        Näin se tahtoo olla vähän joka paikassa, senhän te jo varmasti tiedätte.

        Ciao.


      • nennuuu

        Hei!

        Minulla ei oo lähinnä tuohon Ecuadorissa matkailuun mitään kysyttävää muuta kuin, että minkälainen tarina itselläsi on tämän ecuadorilaisen vaimon kanssa? :)

        Itsehän kävin reissun tuolla unelmieni maassa ja nyt olis kova kaipuu sinne tiettojen seikkojen takia.. ;) olisi kiva vaihtaa näitä kokemuksia ja millaisia mahdollisuukisa yms. on olemassa..

        mailia voi laittaa vaikka: [email protected]

        -nennu


      • blondivitsit ovat universaa...
        nennuuu kirjoitti:

        Hei!

        Minulla ei oo lähinnä tuohon Ecuadorissa matkailuun mitään kysyttävää muuta kuin, että minkälainen tarina itselläsi on tämän ecuadorilaisen vaimon kanssa? :)

        Itsehän kävin reissun tuolla unelmieni maassa ja nyt olis kova kaipuu sinne tiettojen seikkojen takia.. ;) olisi kiva vaihtaa näitä kokemuksia ja millaisia mahdollisuukisa yms. on olemassa..

        mailia voi laittaa vaikka: [email protected]

        -nennu

        Sen verran huvitti toi lady-juttu, että oli pakko antaa aikuisen naisen omakohtainen mielipide.

        En tunne juuri Ecuadoria, mutta yleisesti ottaen Etelä-Amerikassa(kin) vaalea hiusten väri kerää huomioita (sekä miehiltä että naisilta) enemmän kuin tumma. Eli jos haluat sulautua paikallisiin, värjää hiuksesi. Jos olet blondi, meikin määrällä ei ole varsinaisesti väliä, luonnollisen vaalea on vain niin silmiinpistävä väri. Vaaleahan on yhtä kuin turisti, ulkomaalainen.

        Kristittyinä lattarit ovat kohteliaita ja monia muita etäisempiä, mutta jos olet jo valmiiksi noin peloissasi, suosittelen sitä värjäämistä/sävytystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe