Löytöeläinkoti Toivo

Mitä mieltä?

Onko kukaan asioinut ko paikassa? Minkälainen? Entä onko kukaan hankkinut sieltä lemmikkiä itselleen? Onko ollut terve ym.? Miten käytännön asiat hoidetaan jos eläimen sieltä hankkinut (maksut ym. sopimukset) Meinasin lähteä tutustumaan paikkaan. Kertokaa jos on tietoa.

6

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissafanitus

Näitä kaikkia löytöeläinsuojia -paikkoja valvotaan, jotenka
      kyllä siellä on pienillä ja suurilla ressukoilla
      "toivoa" paremmasta elämästä.
      Ole sinä yksi suojelusenkeli jollekin hyljätylle

• Nimetön

tää ite omistaja on, tää Toivo? Eihän sillä taida olla kokemusta kovinkaan paljon noista eläinhoitoloista?

• paikalla käynyt

Eiköhän tuon ikäisellä miehellä ole jo kokemusta useammastakin asiasta. Sydän ainakin tuntuu miehellä olevan paikallaan ja vastuuntuntoa hoidokkejaan kohtaan. Tärkeintä, että eläimet saavat hyvän hoidon. Eipä taida vielä olevan tutkintoa, joka pätevöittäisi henkilön eläinhoitolan pitäjäksi.
        Kyllä se sen verran rankkaa ja sitovaa työtä on, ettei siihen mistään koulun penkiltä suoraan valmistut. Vaatii ihmiseltä suurta ymmärtäväistä sydäntä lähteä pelastamaan muiden hylkäämiä eläimiä.
        Olkaamme kiitollisia jokaisesta päivästä, jotka Toivo Raussi jaksaa eläimistä huolehtia.

• Ollaan käytetty
        paikalla käynyt kirjoitti:

Eiköhän tuon ikäisellä miehellä ole jo kokemusta useammastakin asiasta. Sydän ainakin tuntuu miehellä olevan paikallaan ja vastuuntuntoa hoidokkejaan kohtaan. Tärkeintä, että eläimet saavat hyvän hoidon. Eipä taida vielä olevan tutkintoa, joka pätevöittäisi henkilön eläinhoitolan pitäjäksi.
        Kyllä se sen verran rankkaa ja sitovaa työtä on, ettei siihen mistään koulun penkiltä suoraan valmistut. Vaatii ihmiseltä suurta ymmärtäväistä sydäntä lähteä pelastamaan muiden hylkäämiä eläimiä.
        Olkaamme kiitollisia jokaisesta päivästä, jotka Toivo Raussi jaksaa eläimistä huolehtia.

Meidän koira ollut viikonloppuhoidossa, sai hyvän hoidon ja viedään taas ensi perjantaina. Saa leikkiä ja riehua toisten koirien kanssa. Olemme iloisia kun tällainen edullinen paikka löytyy läheltä, on ollut erillainenkin kokemus kovemmalla hinnalla. Isäntä on reilu ja mukava ihminen.

• minä täällä hei.

Hei!

Toivo on todella mukava ja kiltti ihminen :) kävimme mieheni kanssa vastikään hakemassa sieltä kissanpennun ja ihanasti on mennyt :) toisaalta, siellä on aika paljon kissoja samoissa häkeissä ja taudit ja bakteerit sen kuin juhlivat siellä, kissallamme oli flunssa ja matoja kun toimme sen kotiin(madotoja on kyllä melkein kaikilla kissoilla koko ajan) niin ja silmäyulehduskin sillä oli. Mutta ymmärrän kyllä ettei niillä toivon resursseilla mitään palatsia rakenneta..

• ihana ihminen,jolta saa

neuvoja tarvittaessa ja apuja.ihanaa kun joku vaivautuu etsimään jopa kadonneita kissoja:)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      57
      6816
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4785
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2577
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1969
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1688
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1502
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1497
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1319
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1127
    Aihe