Terve, Mäkkifriikit!
Olen PC-mies, mutta olisin kiinnostunut Macbookin hankkimisesta äänityskäyttöön ja haluaisin kysyä erästä yksityiskohtaa:
Olen nähnyt muutamia Macbookkeja käytössä ja olen havainnut joissakin malleissa näytön "nurjalla" puolella (=yläkannen päällä) hohtavan omena-logon. Tämä voi olla hieman triviaali kysymys, mutta missä kaikissa Macbookin malleissa tämä hohtava omena mahtaa olla?
Lisäksi haluaisin tietää, että "palaako" ko. omenassa valo aina, kun kone on päällä vai saako valon himmennettyä esim. ohjelmallisesti tai jostakin kytkimestä?
Tämä hohtava logo ei sinänsä ole kannettavan päähankintakriteeri, mutta se on hienon näköinen ja näin ollen asia rupesi kiinnostamaan. Applen sivuilta löysin kyllä kuvia koneista ja paljon muuta tietoa, mutta en selkeää vastausta tähän asiaan.
Hohtava omena
4
2136
Vastaukset
on kaikissa Applen läppäreissä. Se himmenee valkoiseksi, kun näytön taustavalo sammuu. Valonlähde kun on sama. Harvemminhan tuota tulee itse katseltua, mutta näin se mielestäni menee.
- jason-blue
Juurikin näin.
Jos himmennät sen taustavalon pois ja osotat taskulampulla siihen omenaan, niin näytössä näkyy sumeareunainen, omenan muotoinen valaistu alue.
- 1stMacFinn
Kaikissa MacBookeissa on tuo omena. Siinä on aina valo kun näyttö on päällä, sillä siihen valo otetaan näytön taustavalosta. Sopivassa valaistuksessa jopa näkyy läpi.
Eli pois ei saa päältä. Ja himmennys tulee näytön himmenyksestä.- Ressukk
Käyttää Maciä, niin aurinko voi paistaa omenan läpi näyttöön? Kätevää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873896
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921856Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281522- 1651372
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241211Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2101121- 381090
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941079Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291053Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189950