Vietin viitisen vuotta sitten näin syyskesällä mukavan viikonlopun kera rantaneuvoksen ja viinipullon. Voi että hän sai minut hyvälle tuulelle nauramaan monta kertaa. Luin nimittäin neuvoksen kirjan Valoton lapsuus. Suosittelen muillekin
Mukavia hetkiä neuvoksen kanssa
15
934
Vastaukset
- huvit näemmä
eikun punkkupullo kouraan ja hömppätarinaa lukemaan
- "Katri"
Luen juuri Neuvoksen kirjaa, kuten tuolla aiemmin mainitsinkin, niin hyvä kirja, hauskasti kirjoitettu ja sisältää värikästä sen ajan kuvausta, lukeminen sujuu ilman viinipulloakin.
Maanantaina, kun hyppään linja-autoon ja lähden koulutuspäiville, otan kirjan matkalukemiseksi. Luulenpa, että Neuvoksen kirjoista selviää myös, mikä hän on miehiään.- farth10
blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.
- Näin se menee..
farth10 kirjoitti:
blondin kävelysauva ja paljon battereita mukaan niin matkasi on täydellinen.
murkkuikäisen pojanklopin heräävää kiinnostusta sexi asioihin ja kiukuttaa kun ei pääse enää äitin mukaan saunaan, että saisi salaa vilkuilla tissien ja tussun seutuja?
- kulli arja
toivottavasti saat tyydytyksen
- Alli Kurja
Tyypillinen suomussalmelainen lippalakkipäinen verkkarihousu taitaa olla kateellinen valtakunnalliseksi julkkikseksi päässeelle neuvokselle. Hyväksyttekö Päätalon lukemisen nyt kun munat on mullan alla?
- kulli arja
tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksi kulli arja kirjoitti:
tulipa luettuo kaikki Päätalon teokset heti tuoreeltaan, eikä hävettänny sannoa äeneen.
neuvoksen kirjan lukemisestahan tulisi naurunalaiseksihyvä olla, kunse osaa etes vielä nauraakin nyt yhdessä nauramaan neuvoksen kanssa, "Neuvos"
Eero Antero Seppänen kiittelee, myötätunnosta ja osallistumisesta keskusteluun, "Neuvos"
- afe
oppinut kirjoittamaan yhds sanat oikein kirjassaan?
- kielen
yhdyssanojen oikeinkirjoittaminen on tosi vaikeaa
kokeneellekin kirjoitajalle. tuolla jossakin alempana oli testi - ja virheitä tuli ja tulee.
harva selvinnee sataan prossaan.. - oikolukija
Etpä ole kirjaa vielä julkaissut. On olemassa sellainen vaihe kuin tekstin oikoluku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881