vain nimimerkki "KATRI" selvitti, onnittelemme Katria, halausten kera, "Neuvos"
Jos katsoit Speteä jo 1969 niin minä olin silloin tv,ssä ensi kerran, hyvin paljon Vesa-Matti Loirin näköinen.
Jopa jouduinkin aina tilanteeseen, jolloin jouduin näyttelemään turisteille VESKUA, Hotellin Baaritiskillä että osataan sitä kaatuillakin kun tultiin pyytämään ja täyvestä meni kuin väärä raha, ei neuvoton "Neuvos"
SPEDE SHOW ON OIKEA VASTAUS
7
575
Vastaukset
- kaatua vähän
liian monesti...
sitä on kerinnyt kaatua kun lapsesta lähtien rupeaa muistelemaan, jopa syntiin olen langennut, "Neuvos"
- "Katri"
Kiitos onnitteluista, tiesin vastauksen, koska löysin sen kirjastasi.
Täytyy tässä jo valmistautua maanantain linjuri matkaa varten.
Hyvää viikonloppua kaikille !- mä voin kuvitella
kuinka hauskaa teillä on.Onneksi olkoon ja poika lapsi syntyköön,,
- varmaan lukea
mä voin kuvitella kirjoitti:
neuvoksen kirjoja, jos niitä jostain käsiin saisi.
vai ovatko niin kilo(metrien) kokoisia kuin sukuluetteloteokset?
ei niitå huonoselkäinen jaksa velata. - kertaa voittaja
lähtee/lähti reissuun, palkitaan(ko) sit myöhemmin…!?
- "Katri"
mä voin kuvitella kirjoitti:
Sinulle "joo mä voin kuvitella",
olin tuolla aiemmin jo kirjoittanut että olen menossa koulutuspäiville, ja hauskaa varmasti on,
matkan varrelta nousee muitakin linjuriin, mennään oikein joukolla.
Linja-auto on ihan hyvä tapa matkustaa, juna tosin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400