Miten saan

sytytyksen ajastettua

Eli mua kiinnostais miten saa mopon iskeen rallipaukkua/liekkiä putkesta jne... kyl te tiiätte

Onnistuuko 2tahdeissa ja mitä haittaa tästä on?

15

10724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------------

sytytystä myöhäiselle ja seosta paksummaksi.
      löpö kyllä palaa putkessa mutta tuskin lieskaa lyö koska moposi taitaa olla pilalle kuristettu

jokainen kokeilee tätä omalla vastuullaan. meikää ei seurauksista vastaa

• -------------------

kokemus kertoo että jo pelkän tyhjäkäynti seoksen
        säätäminen reilusti rikkaalle saa bensan palamaan putkessa yhdessä myöhaisen sytytyksen kanssa

• koitettuon

isommissa pyörissä ainakin toimii sillee et ku ajaa vaa ja ottaa 0.5sekunniks virrat pois ni lyähän se 4 tahilla 2 taheist en tiä

• HondaKurkonAkseli

Kiitos, mulla onkin lyöny 10 vuotta kipinää päässä ja lieskaa tullu peräsuolesta, kun oon oottanu sun vastausta täälä Sotkamossa.

• Jutustelija1

• HondaKurkonAkseli

Nyt on porojen kanssa kiireitä täälä ( Tokiossa ) Sotkamossa.

• Jutustelija1

Joo no onnea vain (Tokioon porojen kanssa) Sotkamoon :-)

• Bsenraiskaaja69

Löysennät pakoputken alku käyrän pultteja ni tuloo rallipaukkua

• Anonyymi

kaikille tiedoksi nyt että jos haluutte mopon iskemää liekkii nii:
      ajatte konee lämpimäks sit pistätte bensa hanan kii ja jatkatte kaasutteluu ja huudattamista ni pitäis paukkua
      TAI
      kone kunnolla kuumaksi ja sitte pidätte kaasua pohjassa vapaalla ja rämpytätte tappokatkaisijaa samalla

• Ei varmaan mopolle tee kovin hyvää

• Anonyymi

Saisko tämmösen yamaha dt 2006 paukkumaan millä konsteilla jos nyt sitä tappokatkasiaa tai myöhästä sytytystä lasketa??

• Anonyymi

Rämppäät tappo katkasijaa kaasupohjas

• Anonyymi

Itse en saa mopoa paukkumaan leo vincen putkella ja tappokatkasijaa/avain rämpytystä kokeiltu mut ei toimi minä tepsis?

• Anonyymi

Sama mulla huutaa vaan eikä pauku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla huutaa vaan eikä pauku

Ei tarviikkaan ja ducatit teillä on. Niin se ajotuksen säätö vähä mahotonta jos saatte tulta putkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe