Auttaako akupunktio siihen kun jännittää kaikkia uusia tilanteita niin mahdottomasti,jännittää jopa niin paljon että sydän vaan tykyttää ja ripuloi.
Entäs kun jännitys muuttuu jo ihan ahdistuneisuudeksi,auttaako akupunktio??
Kiitollinen olisin tiedosta
ahdistukseen ja jännitykseen?
3
3335
Vastaukset
- Maito
Varmasti auttaa kaikenlaisiin jännitystiloihin.Akupunktio on auttanut minua poistamalla lihasjännityksen aiheuttaman kivun.Olen todella pitkään tehnyt fyysisesti ja henkisesti raskasta sterssaavaa työtä.Aina akupunktion jälkeen,on ollut helppoa hengittää,kun lihasjännitys on lauennut ja tilalle on tullut hyvä ja rentoutunut olo.
Lisäksi jännitykseen ja ahdistukseen auttaa se,että ei aseta itselle liian suuria vaatimuksia ja osaa olla itselleen armelias.Mene rohkeasti uusiin tilanteisiin mukaan ilman ennakkoajatuksia.Olen aivan varma,että onnistut asioissasi,sillä olen itse aikoinaan jännittänyt uusia asioita ja olen selvinnyt niistä hengissä.Tilannehuumori on monta kertaa hyvä jännityksen laukaisija ja on pelastanut minut monesta hankalasta tilanteesta. - rauhoittaa
hermostoa ja mieltä. Mutta valitse itsellesi sitte kiinalaisen lääketieteen koulutuksen saanut hoitaja/lääkäri - ymmärtävät kokonaisvaltaisen hoidon paremmin kuin pistelevät fysioterapeutit ja lääkärit yleensä. Korva-akupunktio on erityisen tehokas psyko-somaattisissa vaivoissa!
- akupunktiota kannattaa
ottaa. Toimii! Rauhoittuminen tulee niin syvältä, että pelko kohtauksista ei enää häiritse samalla tapaa. Sain apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745