Olin tänään ekan kerran Serenan "huvipuistossa" ja samalla vikan kerran!
Ei palvelua, karseet jonot, ei valvontaa jonoissa tai liukumäissä yms. Täynnä enimmäkseen ulkomaalaisia joilla on kiire joka paikkaan. Pieniä lapsia ilman valvontaa juoksemassa. Typerää oli myös ulkoliu´uissa se että tyypit vain varaavat renkaat käyttöön ja laskevat 20 kertaa putkeen.
Tosiaan henkilökuntaa oli muutama noin teini-ikäinen/parikymppinen, en ainakaan nähnyt. Ja koko aikana yhteenkään kiilaamiseen tai vaaratilanteeseen ei puututtu! Liukumäissäkin asiakkaat katsoivat itse ettei kukaan jää alle!!!
Ja ihan sairaan kallis laatuunsa nähden, myös oheispalvelut olivat todella kalliita, pienet nakkariannokset oli jotakin 7€ pintaan! Suosituimpaan liukumäkeen eli sisämustaan oli reilusti yli puolen tunnin jono.
140€ meni, 5 tunnin polskutteluun meidän 4h perheeltä (matkat, liput, ruoat ja juomat). Samalla rahalla olisi käynyt (lastenpäivien) leffassa 4-5 krt. Tai käynyt lintsillä toisen kerran tänä kesänä. Tai 10 kertaa uimahallissa á 2 tuntia kerrallaan....
Noo kerrasta viisastuu! Arvosanaksi annan tälle päivälle (4-10) 7-, josta 2 pykälää tulee siitä että olin omien lasteni kanssa. Hintalaatusuhteeksi arvioisin 5:n pintaan (4-10). Ikävä kyllä.
Mitä mieltä Serenasta?
Never again!
5
1317
Vastaukset
- ei nappaa.
Kerran on käyty, eikä toista kertaa tarvitse mennä.
- brrrh
Saatanan kylmä siellä ainakin oli! Olisko ollu vesi jotakin 20 asteista, kun esim Mäkelän uimahallissa on 27c!!!
Nooh, ei niitten nettisivuilla kerrota! - Lahtarikaarti
- et saanut
mitään tautia?
- emma 44
joo ihan syvältä ja täynnä venäläisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989