Olin tänään ekan kerran Serenan "huvipuistossa" ja samalla vikan kerran!
Ei palvelua, karseet jonot, ei valvontaa jonoissa tai liukumäissä yms. Täynnä enimmäkseen ulkomaalaisia joilla on kiire joka paikkaan. Pieniä lapsia ilman valvontaa juoksemassa. Typerää oli myös ulkoliu´uissa se että tyypit vain varaavat renkaat käyttöön ja laskevat 20 kertaa putkeen.
Tosiaan henkilökuntaa oli muutama noin teini-ikäinen/parikymppinen, en ainakaan nähnyt. Ja koko aikana yhteenkään kiilaamiseen tai vaaratilanteeseen ei puututtu! Liukumäissäkin asiakkaat katsoivat itse ettei kukaan jää alle!!!
Ja ihan sairaan kallis laatuunsa nähden, myös oheispalvelut olivat todella kalliita, pienet nakkariannokset oli jotakin 7€ pintaan! Suosituimpaan liukumäkeen eli sisämustaan oli reilusti yli puolen tunnin jono.
140€ meni, 5 tunnin polskutteluun meidän 4h perheeltä (matkat, liput, ruoat ja juomat). Samalla rahalla olisi käynyt (lastenpäivien) leffassa 4-5 krt. Tai käynyt lintsillä toisen kerran tänä kesänä. Tai 10 kertaa uimahallissa á 2 tuntia kerrallaan....
Noo kerrasta viisastuu! Arvosanaksi annan tälle päivälle (4-10) 7-, josta 2 pykälää tulee siitä että olin omien lasteni kanssa. Hintalaatusuhteeksi arvioisin 5:n pintaan (4-10). Ikävä kyllä.
Mitä mieltä Serenasta?
Never again!
5
1306
Vastaukset
- ei nappaa.
Kerran on käyty, eikä toista kertaa tarvitse mennä.
- brrrh
Saatanan kylmä siellä ainakin oli! Olisko ollu vesi jotakin 20 asteista, kun esim Mäkelän uimahallissa on 27c!!!
Nooh, ei niitten nettisivuilla kerrota! - Lahtarikaarti
- et saanut
mitään tautia?
- emma 44
joo ihan syvältä ja täynnä venäläisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108