Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Gaudiya Vedanta -yhdistyksen

kotisivut yhä alhaalla?

Heips!
Vieläkö Narayanan seuraajilla on toimintaa Suomessa? Madhava varmaan osat sanoa? Onko members.surfeu.fi -sivut tulossa toimintaan vielä, oli nimittäin laaja sivusto - tekstejä & linkkejä ja vähän polemiikkiakin kuten asiaan kuuluu ;-) yms. kiintoisaa.

T. sivuja kaipaamaan jäänyt

1

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madhava

      Eipä taida valitettavasti olla. Joskus aikoinaan SurfEU muutti sivuston palvelimelle pääsyn ainoastaan oman modeemiyhteytensä käyttäjille sallituksi. Silloin ei minulla enää ollut lankapuhelinta, kännykällä ja laajakaistalla pärjäilin, ja niihin aikoihin olin jo tehnyt exittini BV Narayana Maharajan piireistä.

      SurfEU:sta on sittemmin tullut Tiscali, ja sivusto on heidän toimestaan (kaikkien muiden) kera pyyhkiytynyt jonnekin hornan tuuttiin.

      Ei mahda minulla olla edes varmuuskopiota täällä päin maailmaa, mahdollisesti jossain anopin kaapissa on joku vanha CD, jossa sivuston tiedostot vielä on... Mutta se kaappi on täältä useamman tuhannen kilometrin päässä.

      http://web.archive.org/web/*/http://members.surfeu.fi/harekrishna

      Internet Archive näemmä pelastanut ainakin osan saitista.

      BV Narayanan seuraajat ovat lyöneet hynttyynsä yhteen BV Tripurarin, BV Govindan ja muun Gaudiya Mathan porukoiden kanssa, perustettu on Sri Caitanya Sangha -niminen uskonnollinen yhdyskunta joka kuulema pitää tilaisuuksia sekä viikottain että tärkeinä festivaalipäivinä.

      SCS:n nettisivut julkaistaneen loppuvuoden kuluessa, MySpacessa heillä on yhteisö allaolevassa osoitteessa:

      http://groups.myspace.com/sricaitanyasangha

      Josko tästä jotain iloa irtosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe