nimittäin sepelkyyhkyn 10.8
kyyhkyhän on rauhan lintu, miksikähän sitä metsästetään
metsästys alkoi jo
13
653
Vastaukset
- metsästys
ole käynnissä ihan ympäri vuoden, ainakin paukkeesta päätellen.
- Etelän Jeppe
Meinaan - lihan metsästys ja ilman ruumiini ulkopuolista asetta.
Tulin taas tänne jumalan hylkäämään kateuden ja valitusten paratiisiin -kainuuseen.
Muutama rouva on tuossa ollut viime vuosina kierroksessa aina metsästysaikaan. Rouvat kertovat aina samat tarinat näistä omista metsien miehistä, ruikuttajista. Pahoittelen korpien äijät, joudun paikkaamaan teidän läiminlyöntejänne. Liha on taottava säännöllisesti, muuten puute vie naisen vieraaseen petiin.- naapurissa
kohan tuo mies lähtee metälle on lihanuijalle töitä
- sinullakin
naapurissa kirjoitti:
kohan tuo mies lähtee metälle on lihanuijalle töitä
mennä ihan käsitöiksi.
- poimuri
Onhan sinulla kaksi asetta suuruspyssy ja siemensinko.
- Anonyymi
on rakkauden, rauhan ja pyhän hengen lintu..
kai siksi joukkomurhataan koska ihminen on niin raakalaismainen ja paha!
HYvyyden lempeä lintu on nautinnollisin kohde tunnevammaisille pahoille ihmisille! - Anonyymi
on rikos murhata lintuja!
Kuuluvat vapauteen taivaalle..omalle elämälleen!
jokainen eläin voidaan kesyttää, linnutkin.. koettavat luottaa ihmiseen, ollaan velji ä ja sisaria. Ihminen ei ole luottamuksen arvoinen vaan pahin peto planeetalla!- Anonyymi
Jos oisi rikos niin tuomittaisiin.
- Anonyymi
Paras liha lentävistä linnuista.
- Anonyymi
Empä oo koskaan lentävää lintua maistanna, tiiä sitten hänestä mitä on.
- Anonyymi
Kyyhkypaisti on rauhan ateria, nam nam.
- AnonyymiUUSI
Joko on karhunhaaskoja löytyny?
- AnonyymiUUSI
Joutuuko siitä käräjille, jos luodikolla tähtää kyyhkyä, mutta luoti osuu taustalla olevaan hirveen, joka kaatua rojahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040