Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

naurujooga

kokemuksia?

Onko kokemuksia naurujoogasta? Olen jostian lehdestä lukenut, että on ollut polttariojelmana loistava. Mutta olisi kiva kuulla mitä se käytännössä on ja paljonko maksaa jne. Polttarit tulee olemaan etelä-savossa, mutta en ole missään mihinkään naurujoogan pitäjään törmännyt.

5

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaso

      On kokemuksia naurujoogasta tältä kesältä. Vietimme polttareita pääkaupunkiseudulla. Hintaa en muista, koska en itse järjestänyt tätä ohjelmaa. Sanotaan näin, että naurujooga on toimiva ohjelmanro, jos polttariporukka tuntee toisensa hyvin, ja on muutenkin avoimia uusille jutuille. Meidän porukassamme osa koki moisen hihittelyn ja hohottelun väkinäisenä ja koiranpissimisasennon ja kananräpyttelyn matkimisen lapsellisena. Tunti sisälsi toki myös hengitysharjoituksia, jotka oikeasti kuuluvatkin joogaan. Eli joillain varmasti parempiakin kokemuksia, mutta itse en tule käyttämään naurujoogaa tulevissa polttareissa.

    • Naurettiin

      Meillä oli hyvä kokemus, eikä meinattu saada naurua loppumaan. Hinta oli jotain 250 euron luokkaa.

    • Itkijänainen32

      Olen varma, että hetken päästä joku keksii itkujoogan. Todennäköisesti se tulee olemaan suuri juttu koko Suomessa. Varsinkin jos miehet saadaan mukaan !!

    • Sannileena

      On kokemusta naurujoogasta. Toimii pienessä ryhmässä lähinnä rentouttavana elementtinä,....

      Kerran olin stand up koomikoita seuraamassa eräässä baarissa. Ne koomikot saivat paljon naurureaktioita yleisössä aikaan, jotka muistivat mainita erinäisiä alapäähän liittyviä substantiiveja ja adjektiiveja. Eli käytännössä porukka nauroi, kun koomikko sanoi sanan perse yms.... silkkaa tyhjän nauramista....

      se että oikeasti on hauskaa ja mukavaa viettää iltaa esim. stand up komiikan parissa, on kuitenkin jotain muuta kuin silkkaa tyhjää nauramista, mitä naurujoogakin on. Naurujooga toimii terapeuttisena menetelmänä jännittyneille ihmisille, eikä naurujoogasta ei tule hyvä onnellinen olo ja mieli, vaan lähinnä väsynyt ja unelias.... ja vaivautunut...

      joten jos haluatte nauraa polttareissa, suosittelen enemmin hyvää stand up koomikkoa, joka jotenkin osais huomioida tuon polttariteeman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe