vaikeamuutto

sillat

Ei ole helppoa suomalaisen vuokrata vancouverista asuntoa itse joudun lastenikanssa varmaan siltojen alle kahdenviikonpäästä ei ole helppoa tämä kaukovuokraus vaikka työnantaja maksaa takuun ja ensimäisenvuokran .Onko mitään vinkkiä minne 3 lapsen kanssa voi mennä kun ei ole varaa tällä sakilla hotelliin,Lennot maksoi jo omaisuuden.

13

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjonnan laki.

      Vancouveriin muuttaa niin paljon väkeä muualta, että rakentajat eivät pysty rakentamaan uusia asuntoja samassa tahdissa.
      Asunnon löytäminen on vaikeaa kansallisuudesta riippumatta.
      Ota yhteyttä Vancouverin suomalaisiin seurakuntiin. Kristittyjen pitäisi auttaa.
      "Ota kurja kulkija huoneeseesi jne."
      Sosiaaliviranomaisilta tuskin apua saat. Provinssin hallitus on suurin piirtein poistanut sosiaaliturvan.

      • miksi.

        olet ns. passing a buck??? etko voi itse olla etujonossa auttamassa?.... tunnen paljon ei kristittyja jotka ovat aina auttamassa.häpeä.


      • Passing a buck
        miksi. kirjoitti:

        olet ns. passing a buck??? etko voi itse olla etujonossa auttamassa?.... tunnen paljon ei kristittyja jotka ovat aina auttamassa.häpeä.

        Järkeilyni mukaan kristillisissä kirkoissa käyvät kokevat itsensä kristityiksi. Näin ollen heidän pitäisi myös noudattaa Raamatun sanomaa. (lue vuorisaarna)
        Olen aikoinani auttanut muita aika paljon. Siinä suhteessa minulla ei ole mitään häpeämistä.
        En ole tapakristitty.


      • Passing the buck
        Passing a buck kirjoitti:

        Järkeilyni mukaan kristillisissä kirkoissa käyvät kokevat itsensä kristityiksi. Näin ollen heidän pitäisi myös noudattaa Raamatun sanomaa. (lue vuorisaarna)
        Olen aikoinani auttanut muita aika paljon. Siinä suhteessa minulla ei ole mitään häpeämistä.
        En ole tapakristitty.

        Minä, "ei kristitty," olin ainoa, joka vastasi asunnonhakijan viestiin ennen elokuun loppua. Luulen monen kristitynkin lukeneen viestin, mutta eivät he olleet etujonossa auttamassa. Kenen tässä pitäisi hävetä?
        Viestiin vastaamista lukuun ottamatta minä en voinut mitenkään asunnonhakijaa auttaa.
        Viestin vähän kärjistetty sanoma oli saada ihmiset miettimään, mitä he oikeastaan ovat, kirkoissa käyviä tapakristittyjä vai Raamatun sanomaa noudattavia ihmisiä.


      • Pass the buck
        Passing the buck kirjoitti:

        Minä, "ei kristitty," olin ainoa, joka vastasi asunnonhakijan viestiin ennen elokuun loppua. Luulen monen kristitynkin lukeneen viestin, mutta eivät he olleet etujonossa auttamassa. Kenen tässä pitäisi hävetä?
        Viestiin vastaamista lukuun ottamatta minä en voinut mitenkään asunnonhakijaa auttaa.
        Viestin vähän kärjistetty sanoma oli saada ihmiset miettimään, mitä he oikeastaan ovat, kirkoissa käyviä tapakristittyjä vai Raamatun sanomaa noudattavia ihmisiä.

        Kas kun vancouverinsuomalaiset kristityt ovat hissukseen. Luulin olevani poppoon ainoa syntisäkki.
        Heittäkää nyt ensimmäinen kivi.


      • kaikkien meidan
        Pass the buck kirjoitti:

        Kas kun vancouverinsuomalaiset kristityt ovat hissukseen. Luulin olevani poppoon ainoa syntisäkki.
        Heittäkää nyt ensimmäinen kivi.

        tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme.
        olen itse tullessani kokenut ystavyytta molemmilta tahoilta-- ja vice verca..ikava kylla. mutta kristittyjen ystavyys veti minut ja perheeni kirkkotielle.


      • sattui heittäjän
        kaikkien meidan kirjoitti:

        tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme.
        olen itse tullessani kokenut ystavyytta molemmilta tahoilta-- ja vice verca..ikava kylla. mutta kristittyjen ystavyys veti minut ja perheeni kirkkotielle.

        omaan nilkkaan, joten se on laskuista pois.

        >kaikkien meidan tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme<

        No, autoitko? Ei elokuun aikana eikä heti syyskuun alussakaan näkynyt tällä palstalla muita vastauksia asunnonhakijalle kuin minun kirjoittamani. Vai johdattiko "henki" viestisi tämän palstan ohi?
        Mainitsin aiemmin, että viestin lähettämistä lukuun ottamatta minä en pystynyt auttamaan.
        Vancouverin suomalaisten ystavyys ei vedä minua kirkkotielle, ikava kylla.


      • saarella
        sattui heittäjän kirjoitti:

        omaan nilkkaan, joten se on laskuista pois.

        >kaikkien meidan tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme<

        No, autoitko? Ei elokuun aikana eikä heti syyskuun alussakaan näkynyt tällä palstalla muita vastauksia asunnonhakijalle kuin minun kirjoittamani. Vai johdattiko "henki" viestisi tämän palstan ohi?
        Mainitsin aiemmin, että viestin lähettämistä lukuun ottamatta minä en pystynyt auttamaan.
        Vancouverin suomalaisten ystavyys ei vedä minua kirkkotielle, ikava kylla.

        niin vanc. tulijaa en oiken voi olla auttamassa.
        pittaa mielestani olla 'paikkakuntalainen',joka tuntee olosuhteet.
        tietoni vanc. ovat yli 20 v.takaa,jotenka vanhentuneet.


      • Pass the buck
        saarella kirjoitti:

        niin vanc. tulijaa en oiken voi olla auttamassa.
        pittaa mielestani olla 'paikkakuntalainen',joka tuntee olosuhteet.
        tietoni vanc. ovat yli 20 v.takaa,jotenka vanhentuneet.

        Toistan kirjoituksesi:
        >Kaikkien meidan tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme.<
        Uskontosi edustajia on luullakseni myös Vancouverissa. Miksi et ottanut heihin yhteyttä ja pyytänyt auttamaan asunnonhakijaa?
        Sitten kivien heittämisestä:
        Jeesus sanoi jotenkin näin: "Hän, joka on virheetön, heittäköön ensimmäisen kiven".
        Käsittääkseni kirkossakäynti ei tee kenestäkään virheetöntä. Jeesusta on näihin päiviin asti pidetty ainoana virheettömänä ihmisenä. Nyt heitä on ilmaantunut kaksi muutakin. Tulivat ulos piiloistaan asunnonhakijan tarvitseman ajan turvallisesti loputtua. Kummallinen yhteensattuma. No, ihmeitä tapahtuu.
        Ennen kuin alatte sättimään minua lisää, ilmoitan minuun sopivan Juhani Kolkan? runon:
        Mä korpin raato raihnainen,
        mä kurja synnin pahka
        Mä synnin imen itsehen
        kuin ihran imee nahka.
        Mä olen rakki raivosuu,
        oi Herra, heitä armon luu.
        Purista piskin niskaa
        ja taivaan iloon viskaa.

        T. Syntinen Pass the buck.


      • ....
        Pass the buck kirjoitti:

        Toistan kirjoituksesi:
        >Kaikkien meidan tulisi auttaa tulijaa ,olemme kr. tai emme.<
        Uskontosi edustajia on luullakseni myös Vancouverissa. Miksi et ottanut heihin yhteyttä ja pyytänyt auttamaan asunnonhakijaa?
        Sitten kivien heittämisestä:
        Jeesus sanoi jotenkin näin: "Hän, joka on virheetön, heittäköön ensimmäisen kiven".
        Käsittääkseni kirkossakäynti ei tee kenestäkään virheetöntä. Jeesusta on näihin päiviin asti pidetty ainoana virheettömänä ihmisenä. Nyt heitä on ilmaantunut kaksi muutakin. Tulivat ulos piiloistaan asunnonhakijan tarvitseman ajan turvallisesti loputtua. Kummallinen yhteensattuma. No, ihmeitä tapahtuu.
        Ennen kuin alatte sättimään minua lisää, ilmoitan minuun sopivan Juhani Kolkan? runon:
        Mä korpin raato raihnainen,
        mä kurja synnin pahka
        Mä synnin imen itsehen
        kuin ihran imee nahka.
        Mä olen rakki raivosuu,
        oi Herra, heitä armon luu.
        Purista piskin niskaa
        ja taivaan iloon viskaa.

        T. Syntinen Pass the buck.

        Mä olen rakki raivosuu,/////vain huumorimielessa sanottu...ja runo on hyva.thanks
        Käsittääkseni kirkossakäynti ei tee kenestäkään virheetöntä. /// tuokin on ihan oikein.tuota ei jokainen 'penkissa istuja'oivallakkaan.mutta jos saarna on'pureva' ,niinkylla asiat selviavat.

        ja minun 'sattimiseni' ei ole vakavaa laatua.. vahan sellaista 'itseironiaa'.. ela ota niin vakavasti.
        t.syntinen uskovainen.


      • Pass the buck
        .... kirjoitti:

        Mä olen rakki raivosuu,/////vain huumorimielessa sanottu...ja runo on hyva.thanks
        Käsittääkseni kirkossakäynti ei tee kenestäkään virheetöntä. /// tuokin on ihan oikein.tuota ei jokainen 'penkissa istuja'oivallakkaan.mutta jos saarna on'pureva' ,niinkylla asiat selviavat.

        ja minun 'sattimiseni' ei ole vakavaa laatua.. vahan sellaista 'itseironiaa'.. ela ota niin vakavasti.
        t.syntinen uskovainen.

        Mitäpä tässä. Nyt on myöhästä ryöhästä. Sen verran paikkakuntalaisuudestani, että jos neljä kilometriä kotoa menen, eksyn.


      • onnex
        miksi. kirjoitti:

        olet ns. passing a buck??? etko voi itse olla etujonossa auttamassa?.... tunnen paljon ei kristittyja jotka ovat aina auttamassa.häpeä.

        tuli just syntisiä pelastamaan
        onhan hän vapahtajamme .syntiemme
        sovitus eikä vain meidän vaan koko
        maailman.amen .jeesus on niin hyvä.
        rukoillaan asunnottomille asuntoja amen.
        kyllä jeesus kuulee avunhuudot .
        auta jeesus jos sinä jotakin voit ja
        raamattu sanoo:onko jumalalle mikään mahdotonta??
        asunoasiat järjestyy :älä pelkää.
        ei hän sinua jätä eikä hylkää .ole luja ja
        rohkea ja turvaa lupauksiinsa.amen.


    • siellä

      suomalaiseen helluntai seurakuntaan
      ja ne auttaa ja saat ruokaakin.
      vancouver.graigslist.org
      google haku :vancouverin vuokra-asunnot
      rent rooms
      siellä on myös luterilainen kirkko
      ja diakonia .mutta hellareita suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe