Oulu-miitin revanssi

Elikkäpäs, edellinen miitti meni ihan kivasti ja nyt ois sitte uutta tulollaan. Nyt oiski kiva saaha porukalta mielipijettä asiaan, että jos jostain löytys halavat tilat vuokralle niin oisko halukkuutta semmoseen?? Mulla on tuossa muutama paikka tiijossa ja kyselen niitten hintoja, jos jollain ois joku kiva ja edullinen paikka niin saa toki ehottaa.
Miitin ajankohta ois tuolla syyskuun puolessa välissä tai syyskuun lopussa. Laittakaa päivästä ehotusta niin katellaan sitte soppeli päivä =)

33

8991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espeh

      joo otetaan koko baari käyttöön ja zannu maksaa koko illan

      • ei nyt ollu tarkotus semmosta..jokku saunatilat tai muut sellaset..porukalle omat juomat mukkaan ja niineespäin


      • zannukka kirjoitti:

        ei nyt ollu tarkotus semmosta..jokku saunatilat tai muut sellaset..porukalle omat juomat mukkaan ja niineespäin

        mää tuun sit jos zannu pesee mun selän


      • Rahtari-73 kirjoitti:

        mää tuun sit jos zannu pesee mun selän

        elikkä varauvun sitte katuharjalla siihen miittiin..kaikki miehet rivviin ja pesen katuharjalla selät :D


      • Spoon_
        zannukka kirjoitti:

        elikkä varauvun sitte katuharjalla siihen miittiin..kaikki miehet rivviin ja pesen katuharjalla selät :D

        voi käy niin että mua ei välttämättä näy siellä jos se johki sauna juttuun mennee...


    • Kannatan ajatusta et vuokrattas saunatilat, saapaha olla rauhassa eikä oo ylimääräsiä töllistelijöitä sitten, nii!

      Ja jos saahaan kunnolla porukkaa niin ei se tuu ees kalliiks per nuppi. Ja siin säästelee ku juo omia juomia eikä baarin juomia, jos mietityttää se et pitää siit tilasta maksaa :P

    • Espeh

      Antautuvaisia naisia vain mukaan kun tuun sit panetuksineni sinne

    • et laitetaampa korvan taa. =o)

    • Hmm... vain sillä ehdolla, että mukaan saadaan lisää naaraspuolisia viettämään hauskaa iltaa eikä vain nipottamaan vissypullon ääressä suu mutrussa...
      ...muuten hyvä ajatus mennä paikkaan, jossa voi tehdä jotain ja raahata vaikka omia eväitä...

      • Eikai kukkaan mökötä vissypullon kaa :o

        Minäki aion olla ny sit vähän pitempään ku viimeks lähettiin niin aikaste :/


    • Päättäkää pvä pian, ni tietää tullakko vai ei... Syyskuun 7-8 ei ainaskaan passaa...

      • elikkä mullakin on tuon kyynärpään leikkaus 6.9 ja sen jäläkeen en tieten saunoa voi, joten eiköhän se oo sitte vasta vähän myöhemmin se päivä


    • zannu

      elikkäpäs tuossa tuli esille että jos vaikka 29.9 ois sitte tarkka päivä..tosin ehotuksia otetaan vastaan..mutta kuun puolen välin jäläkeen

    • Mäkin voisin uskaltautua tuleen mukaan.. 21-23.9 ei passaa ku ollaa reissus sillo, mut Zannun ehottama 29 päivä nii passais hyvin ;)

      • ehkäpä vois ilmaantua paikalle. päivämäärä sopii


    • Jenni22

      syyskuun loppuun niin ehkäpä pääsisin jo mukaan.
      Kivakiva kun ootte ihmiset aktiivisia ja saatte nyt jo tehtyä minunkin toivomuksesta uuden miitin.

      • mun luo kaikki saunaan tänne keskustan poikamiesboksiin. tervetuloa... hih hih


      • jantse kirjoitti:

        mun luo kaikki saunaan tänne keskustan poikamiesboksiin. tervetuloa... hih hih

        onko jantsen sauna niin iso että mahutaan kaikki sinne yhtäaikaa ;)


      • zannukka kirjoitti:

        onko jantsen sauna niin iso että mahutaan kaikki sinne yhtäaikaa ;)

        kolme kerrallaan, menis koko ilta vissiin että koko porukka kävis saunassa heh


    • elikkä nyt ois semmonen mahollisuus että saatas saunatilat ilimaseksi mutta päivä ois sitte 28.9 perjantai...jos porukalle vaan passaa nii vaihetaan miitti päivää aikasemmaksi ja hyödynnetään nuo ilimaset tilat..ilimotelkaa ja vastailkaa mikäli passaa..mahollisimman pijan vaan

      • Espeh

        Mitä nopeempaa panobileet niin sitä parempi


      • minpe.

        Sopii hyvin.Ja vielä ilmatteeks!


      • kuha paikka on vaa tiijossa nii varmasti tullaan. =D


    • elikkä elikkä...paikka on nyt sitte varattu :)
      perjantai 28.9 ja 12.00 jälkeen saa mennä ja aamu seiskalta pittää olla tyhyjä. Ilimottelen osotetta sun muuta myöhemmin ku nyt alatte ilimottaan ketkä on tulollaan ja sovitaan aikaa.

      • Espeh

        Meikä ilmoittautuu sinne panobileisiin sitten juomaan viinaa ja panemaan skärpädärpä


      • Joo, tullaan paikalle. Ravenous tulee kans :P


      • minpe kirjoitti:

        Joo, tullaan paikalle. Ravenous tulee kans :P

        elikkäpä nyt on jo muutama ilimottanu tulonsa lissää vaan ilimotuksia tulostaan mullepäin


      • zannukka kirjoitti:

        elikkäpä nyt on jo muutama ilimottanu tulonsa lissää vaan ilimotuksia tulostaan mullepäin

        Näkee, ken elää...tällä fiiliksellä tuskin tulossa mukaan...ku iltavuoroki on...


    • MiukkiZ

      Voishan sitä tulla paikalle... mutta en nyt oo varma et kärsiikö mun uusviattoman maine jos mut nähään Teijän seurassa ..? Jos työkiireiltä pääsen nii ehottomasti tuun mukaan,,tuon tullessa "sessen" talutushihnassa ;)

      • zannu

        hyvä hyvä...tuu ihimeessä jos pääset ja sessuki on tervetullut


    • nyt ois sitte viimesiä hetkiä ilimotella tulostaa miittiin jotta saan sitä ovikoodia sitte jaella tulijoille. Miitti on siis 28.9 klo 20.00 --->
      omat juomat ja saunomisvermeet mukkaan ja jos haluaa nii jottain naposteltavaa varmaan kans voipi ottaa =)
      jokkainen sitte hyvällä ja ilosella fiiliksellä paikalle!!!

    • nyt on sitte saunatilojen ovikoodi mulla ja siinä paikassa mennee alaovi lukkoon 19.00 joten kaikki jokka on tulossa niin ilimottaa tulonsa mulle että osataan olla aukomassa ovia ja päästämässä porukkaa sisälle.
      Sauna on 20.00 eteenpäin lämmin, siellon takka elikkä jos vaikka joku haluaa paistella makkaraa takassa.

      • siitä paikasta sen verran että se on rakennusmestareitten saunatilat ja osote on Isokatu 13. mulle ei nyt oo vieläkään ilimottanu ku minpe ja rave tulonsa ja tietty se paikan hommaaja

        joten jos meinaatta päästä sisälle nii ilimottakkaa mulle että saan annettua sen ovikoodin ennen huomista iltaa!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe