Miten suunnat suotuisiksi?

MieMie

Minulle suotuisin suunta on etelä, miehelle lounas. Pääovemme on etelän ja lounaan välissä. Siis hyvä molemmille vai ei kummallekaan? Sängyn pääty on idän ja kaakon välissä, siis ihan suotuisa minulle, mutta miten saisin miehelle suotuisuutta lisää? Hänen elementtinsä ovat maa ja metalli. Auttaisiko joku puinen sisustuselementti tässä? Viherkasvejahan ei makuuhuoneeseen suositella. Sisustus on vaaleaa harmaanruskeaa ja tummaa punertavan ruskeaa. Isot ikkunat ovat länsiluoteeseen ja pohjoiskoilliseen

6

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmies

Laitat tietysti suihkulähteitä jokaiseen huoneeseen. Eikä mitään halppismalleja.

• MieMie

En muuten laita. Miehen elementit ovat maa ja metalli, ei vesi. Ja sitäpaitsi meillä näkyy kolmeen ilmansuuntaan ikkunoista järvi, niin että sisälle vettä ei tarvitse tuoda. Ja minä muuten olen sitä mieltä, että sisustuksella, ilmansuunnilla, väreillä ym. jutuilla on oikeasti merkitystä siihen, onko kotona viihtyisää vai ei. Olipa sitten kyse fengshuista tai muuten vain sisustuksesta ja siisteydestä. Vaikka sinä et oikein näytä sitä tosissaan ottavankaan. Ei ole pakko seikkailla näillä sivuilla, jos ärsyttää :-)

• Vellu Pirinen

Myös minulle hyvin mieluinen on lounas. Nautin sen yleensä kello 11-12.

Sängyn pääty on meillä seinää vasten ja toimii molemmille.

Keittokasarien kahvat ovat liedellä kello seitsemään ja levy yleensä kuutosella. Haudutettaessa vähän pienemmällä.

Vessassa istuskellessa tulee aivan rautaiset fiilikset sillä pönttö sojottaa kaakkoon. Paperi tulee aina rullan etupuolelta.

Kerrostaloissa suotuisin elementti on betonista valmistettu seinäelementti ja toisissa niissä on reikä keskellä. Reiästä tulee mukavasti valoa sisään ja siitä voi jopa katsella ulos.

Asunnon energiavirroista huolehtii paikallinen sähköyhtiö mutta joskus olen joutunut muuttamaan energiavirtojen reittiä jatkojohdoilla.

Viherkasveja ei meilläkään makkarissa ole sillä ne keräävät kukkakärpäsiä ja niiden pörinä voi valvottaa öisin.

• täysin......

Kiitos! Tämä oli ehdottomasti päivän paras! Pelastit iltani. Nyt en vaan saa enää unenpäästä kiinni...

• ihanteet saavuttaen

Kun nyt kerran feng shui on puhtaasti mieliala"tiede",
      voit vapaasti määrittää suuntien ominaisuudet.

Oikein määrittäen koti on aivan ihanteellinen.
      Kunnon siivouksen jälkeen - mikäs on elellessä onnellisena.

• Missukka

Suotuisia suuntiahan on enemmän kuin yksi ja ne selviää oman elementin kautta. Ulko-oven olisi hyvä olla miehelle suotuisa ja makuuhuoneen sängynpääpuolen naiselle suotuisa. Suunnille ei välttämättä voi mitään, suotuisuutta saa jälkikäteen lisättyä lisäämällä elementin ainesta. Väreistä maa ruskea ja metalli valkoinen ainakin. Eri elementtejä olisi hyvä olla tasainen määrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4070
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2091
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1395
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe