Miten suunnat suotuisiksi?

MieMie

Minulle suotuisin suunta on etelä, miehelle lounas. Pääovemme on etelän ja lounaan välissä. Siis hyvä molemmille vai ei kummallekaan? Sängyn pääty on idän ja kaakon välissä, siis ihan suotuisa minulle, mutta miten saisin miehelle suotuisuutta lisää? Hänen elementtinsä ovat maa ja metalli. Auttaisiko joku puinen sisustuselementti tässä? Viherkasvejahan ei makuuhuoneeseen suositella. Sisustus on vaaleaa harmaanruskeaa ja tummaa punertavan ruskeaa. Isot ikkunat ovat länsiluoteeseen ja pohjoiskoilliseen

6

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmies

      Laitat tietysti suihkulähteitä jokaiseen huoneeseen. Eikä mitään halppismalleja.

      • MieMie

        En muuten laita. Miehen elementit ovat maa ja metalli, ei vesi. Ja sitäpaitsi meillä näkyy kolmeen ilmansuuntaan ikkunoista järvi, niin että sisälle vettä ei tarvitse tuoda. Ja minä muuten olen sitä mieltä, että sisustuksella, ilmansuunnilla, väreillä ym. jutuilla on oikeasti merkitystä siihen, onko kotona viihtyisää vai ei. Olipa sitten kyse fengshuista tai muuten vain sisustuksesta ja siisteydestä. Vaikka sinä et oikein näytä sitä tosissaan ottavankaan. Ei ole pakko seikkailla näillä sivuilla, jos ärsyttää :-)


    • Vellu Pirinen

      Myös minulle hyvin mieluinen on lounas. Nautin sen yleensä kello 11-12.

      Sängyn pääty on meillä seinää vasten ja toimii molemmille.

      Keittokasarien kahvat ovat liedellä kello seitsemään ja levy yleensä kuutosella. Haudutettaessa vähän pienemmällä.

      Vessassa istuskellessa tulee aivan rautaiset fiilikset sillä pönttö sojottaa kaakkoon. Paperi tulee aina rullan etupuolelta.

      Kerrostaloissa suotuisin elementti on betonista valmistettu seinäelementti ja toisissa niissä on reikä keskellä. Reiästä tulee mukavasti valoa sisään ja siitä voi jopa katsella ulos.

      Asunnon energiavirroista huolehtii paikallinen sähköyhtiö mutta joskus olen joutunut muuttamaan energiavirtojen reittiä jatkojohdoilla.

      Viherkasveja ei meilläkään makkarissa ole sillä ne keräävät kukkakärpäsiä ja niiden pörinä voi valvottaa öisin.

      • täysin......

        Kiitos! Tämä oli ehdottomasti päivän paras! Pelastit iltani. Nyt en vaan saa enää unenpäästä kiinni...


    • ihanteet saavuttaen

      Kun nyt kerran feng shui on puhtaasti mieliala"tiede",
      voit vapaasti määrittää suuntien ominaisuudet.

      Oikein määrittäen koti on aivan ihanteellinen.
      Kunnon siivouksen jälkeen - mikäs on elellessä onnellisena.

    • Missukka

      Suotuisia suuntiahan on enemmän kuin yksi ja ne selviää oman elementin kautta. Ulko-oven olisi hyvä olla miehelle suotuisa ja makuuhuoneen sängynpääpuolen naiselle suotuisa. Suunnille ei välttämättä voi mitään, suotuisuutta saa jälkikäteen lisättyä lisäämällä elementin ainesta. Väreistä maa ruskea ja metalli valkoinen ainakin. Eri elementtejä olisi hyvä olla tasainen määrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      87
      3946
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      98
      2192
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      556
      1719
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1671
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      76
      1399
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      3
      1019
    7. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      797
    8. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      794
    9. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      55
      790
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      721
    Aihe