stondis

eifjpewfjwifh

tossa yks päivä vähän innostuin pussailemaan yhden pojan kanssa. olin siis niillä, sen sängyssä, poika makasi selällään ja minä olin päällä. vaikka olin laskenut lantion ihan kiinni pojan vartaloon, niin en tuntenut mitään. eli tyhmä kysymys: voiko poika asetella kalunsa silleen, että vaikka olis stondis, niin se ei kuitenkaan seiso :DD esim. laittaa jotkut kireet alkkarit päälle, niin ettei muna pääse stondaa, vaikka on kovana? vai onko tällä pojalla joku erektiohäiriö tai jotain, meinaan vaan, että luulis nyt tollasessa tilanteessa seisovan :)

12

4585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dr make

"vaikka olis stondis, niin se ei kuitenkaan seiso"
      Jos on stondis niin muna nimenomaan seisoo ja jos ei seiso, niin ei ole stondista. Kyllä sun olis pitänyt tuntea sen mulkku, jos sä siinä päällä ihan kiinni makasit. Vaikka olis minkälaiset erektionesto kalsarit, niin kyllä muna kovettuu joka tapauksessa sen verran että sen tuntee, jos poika kiihottuu.
      Kokeilepa ensi kerralla suutelon jälkeen, että kiskaset sen jannun housut nilkkoihin ja otat munan suuhun, niin näät saatko siihen mitään eloa. JOs ei muna nouse pystyyn...---> homo

• Ritari-90

Ei sitten oo kävässy mielessä, että tilanteen kaikki puolet vaikuttaa stondikseen, ei pelkästään kiihottavuus.

Tuossa tilanteessa oli varmasti kyse liiasta jännityksestä. Se pilaa valitettavan helposti pikkukaverin ilon.

Kokeilepa itse:
        Mee nakuna uimahalliin naisten vuorolla. Lyödäänkä vetoa, että oli sitten miten hyvännäköisiä perseitä tarjolla, niin muna pysyy piilossaan?

• Ritari-90

myönnetään...

"Kokeilepa ensi kerralla suutelon jälkeen, että kiskaset sen jannun housut nilkkoihin ja otat munan suuhun, niin näät saatko siihen mitään eloa. JOs ei muna nouse pystyyn...---> homo"

Hyvä konsti. :D

• tietää tietää

Nii...

Kyllähän tossa pitäis USEIN ( ei nyt yleistetä :P )
      seisoa edes vähän, mutta et ole pakosti tuntenut sitä :D , jos se on ollu jotenkii toisenlailses "asennos" ..

mutta oisko ollu kivaa jos oisin huoman et sun perseen alla ois yht äkkii tuntun joku kova kyrpä tykyttävän? xD

• eifjoeifjoeijf

"mutta oisko ollu kivaa jos oisin huoman et sun perseen alla ois yht äkkii tuntun joku kova kyrpä tykyttävän? xD"
        häh :D miten niin perseen alla

• lkjasfdlkjf
        eifjoeifjoeijf kirjoitti:

"mutta oisko ollu kivaa jos oisin huoman et sun perseen alla ois yht äkkii tuntun joku kova kyrpä tykyttävän? xD"
        häh :D miten niin perseen alla

Ite oon kyllä sitä mieltä, että sopivassa asennossa ei sitä kullia välttämättä tunne vaikka se seisoo. Muutoinhan se seisomine näkys aina koulussa ja jokapaikassa housujen läpi.

Ja kun muna seisoo, se ei tarkota sitä että se olis väkisellä suoraan eteenpäin. Mulla ainaki kulli pyrkii osottaan suoraan napaa kohti, tai sillon se on niinku "vapaassa" asennossa, seisokissa.

Tietty seki vaihtoehto on että se jätkä on hyvä hallitteen ruumistaan, ja se piti väkisellä päänsä kylmänä, ettei sillä seisos, se ois voinu tuntua vähä nololta tommosessa tilanteessa, kun ette kumminkaan aikoneet seksiä harrastaa :)

• hyyi vihaan homoja
        lkjasfdlkjf kirjoitti:

Ite oon kyllä sitä mieltä, että sopivassa asennossa ei sitä kullia välttämättä tunne vaikka se seisoo. Muutoinhan se seisomine näkys aina koulussa ja jokapaikassa housujen läpi.

Ja kun muna seisoo, se ei tarkota sitä että se olis väkisellä suoraan eteenpäin. Mulla ainaki kulli pyrkii osottaan suoraan napaa kohti, tai sillon se on niinku "vapaassa" asennossa, seisokissa.

Tietty seki vaihtoehto on että se jätkä on hyvä hallitteen ruumistaan, ja se piti väkisellä päänsä kylmänä, ettei sillä seisos, se ois voinu tuntua vähä nololta tommosessa tilanteessa, kun ette kumminkaan aikoneet seksiä harrastaa :)

HOMOJA PALSTALLA HYI VITTU LOPETTAKAA HETI NUO PERVOILUT

• piupaupou
        lkjasfdlkjf kirjoitti:

mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne, että suudeltiin aika estottomasti ja hyväiltiin toisiamme vaatteet päällä :D

oon 15, poika 16, kumpikaan ei oo koskaan seurustellut ennen tätä (joten pojalla poikuus tallella, ainaki oletan 99 prosentin varmuudella :D) ja oon kans ihan kokematon, niin mietin vaan, että mahtokohan sillä seisoo sillon, en oikein tiedä :)

"Mulla ainaki kulli pyrkii osottaan suoraan napaa kohti, tai sillon se on niinku "vapaassa" asennossa, seisokissa."
        koskettelin sen etumusta siis farkkujen päältä ja se ei ainakaan näyttänyt mitenkään pullottavan. mutta se oli just tolleen napaa kohti, kun tunnustelin ja musta se oli myös aika kova ja iso (ei varmasti pysty olemaan niin iso lepotilassa :D)

mua jäi nyt kans mietityttää että mahtokohan sillä seisoo. eli oliko toi stondis, mitä tossa kuvailin :)

kiitos jos joku viitsii valaista tyhmää

• minätiedän
        piupaupou kirjoitti:

mulla oli vähän aikaa sitten sama tilanne, että suudeltiin aika estottomasti ja hyväiltiin toisiamme vaatteet päällä :D

oon 15, poika 16, kumpikaan ei oo koskaan seurustellut ennen tätä (joten pojalla poikuus tallella, ainaki oletan 99 prosentin varmuudella :D) ja oon kans ihan kokematon, niin mietin vaan, että mahtokohan sillä seisoo sillon, en oikein tiedä :)

"Mulla ainaki kulli pyrkii osottaan suoraan napaa kohti, tai sillon se on niinku "vapaassa" asennossa, seisokissa."
        koskettelin sen etumusta siis farkkujen päältä ja se ei ainakaan näyttänyt mitenkään pullottavan. mutta se oli just tolleen napaa kohti, kun tunnustelin ja musta se oli myös aika kova ja iso (ei varmasti pysty olemaan niin iso lepotilassa :D)

mua jäi nyt kans mietityttää että mahtokohan sillä seisoo. eli oliko toi stondis, mitä tossa kuvailin :)

kiitos jos joku viitsii valaista tyhmää

Moi.
        Ensinnäkin, et ole tyhmä kun tällaista kyselet :)
        Kyllähän se on niin että kun mies kiihottuu ja sillä alkaa seisomaan niin sen huomaa koittaessaan vaikka housujen päältä. Eihän penis tietenkään voi työntyä housujen läpi (vaikka joskus siltä tuntuisikin :)).
        Se sojottaa johonkin yläviistoon sen mukaan kuinka housut antaa myöten ja on ihan kova.
        Olet ihan varmasti saanut kaverillesi kunnon erektion ja siitä eteenpäin teidän pitää sitten alkaa opiskella että mitäs sitten kun se kalu sieltä pääsee vapaaksi...
        Lycka till ja opastan mielelläni lisääkin.

• sdsddsa

ehkä sä oot vaa nii ruma ettei sil stondaa

• Ahhhhhh

Yleensä kun pussaillaan poikkiksen kaa esim sängyllä nii se aina hakeutuu siihen asentoon että se istuu tai makaa ja mä oon niinku pillu suoraa sen munan kohal eli istun siinä kasvot häneen päin (molemmilla vaatteet) ja sitte sen hengitys kiihtyy ja alkaa tuntuu kovaa alhaal ja se kerran laukes kun koskettelin housujen läpi sen stondista😍

• vatupassi9

Ehkä sil on microbenis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162