Kertokaa käyttäjät mielipiteet/kokemukset
kyseisestä ajopelistä. Olen ostamassa sellaista
ja mitenköhän siihen sais vielä viritysosia ja
onko helppo kiusata vähän lisää kulkuhaluja?
MBK Stunt
6
1747
Vastaukset
- Helsingfors Skede
Älä osta MBK STUNT:ia! On aika huono.. mut kyl
siihen löytyy teharii ja sellasta. OSTA PEUGEOT
SPEEDFIGHT!!! sit otat rajottimet irti nii kulkee
95KM/H! et tarttee viritys osii.- jammuslaider
Hyvät puolet
* Ajettavuus, ohjaus ja jarrut
* Pehmeä penkki
* Kulkee hyvin kurittomana
* Kaunis muotoilu, virtaviivainen
* Hyvät tilat matkustajalle
* Helpohko tuunata ja virittää
* Hyvät valot
* Vanhemmat ihmiset pitävät (mielipidekysymys)
* Hyvä kiihtymään vakionakin
* Tehokas moottori
[muokkaa] Huonot puolet
* Alkuperäisosat kalliita (ainakin maahantuojalla (Forteco))
* Pienehkö kypäräboksi
* Gurtnerin kaasuttimeen hankala löytää osia
* Ehkä liiankin yleinen (makuasia)
* Oulussa toimituskulut 135 euroa
* Syö kuristettuna melko paljon bensaa (3-4 l / 100 km)
* Kallis
(3-4 l / 100 km) - bomberzzzzz
olet kyllä todella vähätietoinen skootteriasioista jos todella luulet että speedfight2 kulkee 95kmph vain rajoittimia pois ottamalla!! Et tiedä paskaakaa skoottereist mee roskii homo!
mielipiteeni MBK Stuntista: Mulla on semmone ollu jo 2v ja on tosi hyvä, jos akattelet keulii/endoo on paras vaihtoehto, mutta sillä on myös hyvä ajaa missä vain! se on kevyempi ku muut skootterit, se on kooltaankin pienempi ku esim roxi, mutta se sopii kenelle vain!! Osta pois! Ja viritysosista se, että ne kannattaa ostaa hollantista kuljetusmaksu ei oo kauheen iso ja sieltä saa parhaat viritysosat! Pistä 70cc, vaiha välit, laita Technigas Xz tehoputki nii kyllä kulkee päälle 100kmph :D
- mbk stunt
OTA PRIKKA VARISTA POIS NIIN KULKEE 70 JA JOS VIEL TEHARIN TYRKKÄÄT NIIN 85-90 MOPO ON TODELLA HYVÄ AJAA MULLA ITTELLÄ On Se
- Skootterituuninki
Ostakaa vaa! Tuning ja viriosia saa vaik millä mitalla (esim crossitangol minivilkui katesarjal ja teharil sekä muovosien poistol ja "sukka" ilmaputsaril tulee ihan vitun siisti!) ja siinä on helposti ja halvasti viritettävä Minarellin pystypyttynen ilmajäähy kone!
- noob1234
kannattaa ostaa todella hyvä skootteri jättää kaikki paskat derbit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723