SUOLAISTA HUNAJAA

♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥


Sinun kuuma sylisi
löytää minun salaisuudet

Epävarmuuteni hukutat
ihosi suolaisiin jokiin ja
pelkoni huumaan katoaa

Suudelmalla käteni
kahleet aukaiset
Vapautat löytämään -
suolaista hunajaa

Minun huuleni etsii -
myrskyn tavoittaa
Heikkona pyydän -
voimasi lahjoita


♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥♥Q♥

6

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Kukas onkaan nyt löytänyt hunajapurkille..?

      Joo joo - hunajasta saa voimia kun kaikenmaailman myrskyt riepottelee... Mys suosittelee myös kasaamaan kiviä taskuun, ettes ihan lentoon lähde *hih*

      Magee runo josta tulee k-u-u-m-a . . .

      *huhjahuh*

      Kuumaa päivää sinne ;D

      • *MURUKULTA*

        *Muru kattelee ympärille* Kuule Mys, täällä pilven päällä ei ole kiviä..
        Katsoin jo sinisen, valkoisen ja vihreän pilven..
        *pöööigs* Eikä punaisella kaa ole.. :þ

        Mutta täällä on paljon hunajaa..
        Pöydät täynnä täyttyneitä haaveita,, uskaltaisko maistaa?..
        Voih,, tuolla on vati ihania unelmia!..
        Saanhan Mys?!...Maistaa..vähän vain...
        Oi! Kultaisessa kupissa helliä suudelmia..
        Kistallisessa karahvissa välkkyy rakkautta..
        Auringo tuoksuu ja tuuli tuo ruusun terälehtiä jalkoihin..

        *PUFF*

        Mys!! MYSSSSS! Missä minä olen?..Mitä tapahtui??
        Miksi Muru työntää ferraaria varikolle?.... Mitä!...
        *Huokaisu* Juu,,, valot..kiitti vain kaikille vilkuttiloille,,,
        *Muru vilkuttaa* :] Kuuma tulee.....juuh! :O


    • Cornucopia

      Suolaista ja makeaa, hunajaa...
      Honey, honey no money
      and not anymore monkeybusines but
      "baby, baby don´t you understand what I try
      say to You"
      Peace;D

      • *MURUKULTA*

        'Nainen makasi punaisella samettisella divaanilla ja viilasi kauniita pitkiä kynsiään. Tropikin kuumuus virtasi suurista avonaisista ikkunoista ja sai naisen ihon tuntumaan kuumalta ja kostealta....

        No mitä?..Eläs nyt häiritse..mmm?..mihis minä...

        'Puoleksi tyhjä, käsin hiottu sherrylasi odotti pienellä pöydällä, naisen vasemmalla puolella. Kullanvärisen juoman tuoksu sekoittui puutarhasta tulevien kukkien tuoksuun, mutta nainen ei huomannut'...

        Siis MITÄ? :O


    • Yölintu**

      ,,, taas hunajata, duduududuuuu**

      "elämä se on kuin hunajata vaan",,
      kyllä se nallekarhu viä sielt ilmaantuu joka on perso,,, hhmmm,,niin ennen talven tuloo,,:))

      runoilemisiin, kiitos,,yölinnun piipahdus**
      ,,höyhenen kevein askelin,,,*wirn*

      • *MURUKULTA*

        *mummmjamjammaiskizzmmm..*....
        Tää on kuule hyvää!... Hunaja..niih..
        Minulla on, kattoppa, monta hyllyriviä varastossa..
        ...Nalle Puhille, tietenkin! ;þ

        Mutta kyllä minä voin sulle vähän tarjota teen kaa,
        josko poikkeet pirtissä ja tuota himskatin mustikkamehua,,,,sitä löytyy kans..
        Mut ompas sitten talvella vitamiinitkin kohillaan.. :)

        Lempeitä yöntuulia sitten sinne kotipuuhun, Yölintu!
        [*Muru kuuntelee kuuluuko kujerrus*]
        .. Enkä kuuntele! :O


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe