Mellieha

Irkku4

Osaisiko joku kertoa millainen paikka Mellieha on? Paljonko mahtaa maksaa/kestää bussikyyti Vallettaan? Entä lauttamatka Gozolle, liikennöivätkö lautat miten tiheällä aikataululla ja onko Gozolla ylipäätään nähtävää? Voiko siellä liikkua bussilla vai pitäisikö olla vuokra-auto?
Joko käytännössä hyväksyvät euroja maksuvälineenä?
Lennot on ostettu Hispanialta.

2

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskis

      ...vastaukseni pari säiettä alempaa, jossa kysyit samoja asioita. Linja-autotaksat oli kaksi vuotta sitten euron molemmin puolin, matkaan menee vajaa puoli tuntia, liikenteestä riippuen.

      Sitten siitä Melliehasta, majoituimme itse Mellieha Bayn alueella, mutta kävimme päivittäin itse kylässä. Sehän on aika pieni, sen kävelee läpi kymmenessä minuutissa. Siellä on toki kauppoja ja ravintoloita ihan valita asti, ja siellä on tosi kaunis kirkko, sen edessä avautuva aukio on kylän keskuspaikka, johon paikallinen väki kokoontuu iltaisin seurustelemaan. Toivottavasti matkasi osuu festan aikaan!

      Parhaiten saat tietoa Maltasta käymällä nettisivuilla www. visitmalta.com, jos siis englanti sujuu.

      • jose_pepe

        todella pieni paikka, että jos haluaa kunnon iltaelämää edes pari kertaa viikossa, se ei ole sopiva paikka. lue: ei yöelämää. vessat on rannoilla likaisimpia mitä olen missään ikinä nähnyt, ei ole esim. vessapaperia ja ulosteiden löyhkä yms. karmea.

        ihan hyvää ruokaa syötiin pari viikkoa kylläkin. mielestäni sopii ainoastaan erittäin löhöilijöille, jotka eivät kaipaa mitään tekemistä. täytyy olla itse aktiivinen, ja jaksaa lähteä kylän ulkopuolelle.

        bussimatkat yms. raskaita kuumassa ja yleensä täydessä bussissa, ei niin kätevää, kuin mainostetaan. kahdessa viikossa ehtii nähdä maltan aika perusteellisesti. oltiin gozolla vuokra-autolla, mielestäni oli tarpeen. hotelliksi kannattaa ehkä valita joku 4* tai 5*, meillä ei 3*pitänyt lainkaan paikkaansa. kannattaa lukea esim www.tripadvisor.com melliehan hotelleista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe