Mellieha

Irkku4

Osaisiko joku kertoa millainen paikka Mellieha on? Paljonko mahtaa maksaa/kestää bussikyyti Vallettaan? Entä lauttamatka Gozolle, liikennöivätkö lautat miten tiheällä aikataululla ja onko Gozolla ylipäätään nähtävää? Voiko siellä liikkua bussilla vai pitäisikö olla vuokra-auto?
Joko käytännössä hyväksyvät euroja maksuvälineenä?
Lennot on ostettu Hispanialta.

2

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskis

...vastaukseni pari säiettä alempaa, jossa kysyit samoja asioita. Linja-autotaksat oli kaksi vuotta sitten euron molemmin puolin, matkaan menee vajaa puoli tuntia, liikenteestä riippuen.

Sitten siitä Melliehasta, majoituimme itse Mellieha Bayn alueella, mutta kävimme päivittäin itse kylässä. Sehän on aika pieni, sen kävelee läpi kymmenessä minuutissa. Siellä on toki kauppoja ja ravintoloita ihan valita asti, ja siellä on tosi kaunis kirkko, sen edessä avautuva aukio on kylän keskuspaikka, johon paikallinen väki kokoontuu iltaisin seurustelemaan. Toivottavasti matkasi osuu festan aikaan!

Parhaiten saat tietoa Maltasta käymällä nettisivuilla www. visitmalta.com, jos siis englanti sujuu.

• jose_pepe

todella pieni paikka, että jos haluaa kunnon iltaelämää edes pari kertaa viikossa, se ei ole sopiva paikka. lue: ei yöelämää. vessat on rannoilla likaisimpia mitä olen missään ikinä nähnyt, ei ole esim. vessapaperia ja ulosteiden löyhkä yms. karmea.

ihan hyvää ruokaa syötiin pari viikkoa kylläkin. mielestäni sopii ainoastaan erittäin löhöilijöille, jotka eivät kaipaa mitään tekemistä. täytyy olla itse aktiivinen, ja jaksaa lähteä kylän ulkopuolelle.

bussimatkat yms. raskaita kuumassa ja yleensä täydessä bussissa, ei niin kätevää, kuin mainostetaan. kahdessa viikossa ehtii nähdä maltan aika perusteellisesti. oltiin gozolla vuokra-autolla, mielestäni oli tarpeen. hotelliksi kannattaa ehkä valita joku 4* tai 5*, meillä ei 3*pitänyt lainkaan paikkaansa. kannattaa lukea esim www.tripadvisor.com melliehan hotelleista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58