hei.toimeentulopäätös lukee pojan siis seuraavaa:
myännetään tukea ns.normi hakijan tilille.
maksetaan suaran vuokranantajakke asumisenturvaamisrksi vuokts.maksetaan vuokra kesä-rinäkuulya kun on toimiyettu vuokranmaksutosite??eli maksettu vuokrako?pitääkö siis msksaa vuokra ensin itdr?vuokrssopparit js liitteet kyllä jolähetetty.tai onko se vsin häädön odotusta?
(anteeksi mahd,kirjoitus virheet,johtuu toisen siknln näön katoamisesra.kiitos os saan tietoa tööltö.
yksi äiti neuvoja kyselee
10
843
Vastaukset
- mutta,,,,
Mikäli vuokra maksetaan suoraan vuokranantajan tilille, niin eihän silloin toimeentulotukiasiakas voi toimittaa vuokranmaksutositteita.
Vai tarkoittaako tuo, että tulevat vuokrat maksetaan suoraan vuokranantajalle ja takautuvat vuokrat kesä- ja heinäkuulta maksetaan hakijalle kun esittää niiden maksamisesta tositteet? Silloin vuokrat on maksettava ja vain siten saa vuokranmaksutositteet esitettäväksi.- Nimetön
oikein itsekään mitä mahtoi tarkoiittaa kun samaa itsekin ihmettelin jos maksaa vuokran ja lähettää kuitin niin miksi ne vuokranantajalle maksetaan.niin ja kun tuohon vuokranmaksuun ei ole hakijalla maksukykyä.vaan se on lainattava jostain.
- kenties
vuokranmaksun tilisiirtoja, joilla sossu sen vuokrasi voi maksaa? Helpoimmalla pääset, kun soitat päätöksen tehneelle henkilölle tai jonnekin neuvontanumeroon, josta sinulle kerrotaan, mitä tuolla tarkoitetaan.
Jotta sossu voi maksaa vuokrasi (tai pojan), tarvitsevat he sen tilisiirron (jolla itsekin maksaisit vuokran), jotta saavat vuokranantajan nimen, tilinumeron sekä vaadittavan viitenumeron. - fsafsaf
Jos sulla on vaan toisesta silmästä näkö kadonnut, niin voin sanoa että ei sen pitäisi vielä kirjoittamista haitata. Mulla on ollut toinen silmä sokeana jo 38 vuotta ja mielestäni tämä kirjoittaminen onnistuu ihan hyvin yhdelläkin silmällä.
No mutta asiaan, mielestäni jos toimeentulotukipäätöksessä lukee, että maksetaan vuokra suoraan vuokranantajalle niin sostoimeen ne haluaa varmaan sen laskun (mitä sanoo kuitiksi). Eli ei sinun (oletan näin) tarvi sitä ensin itse maksaa.
Mitä hullua että ensin maksaisit vuokran vuokranantajalle tavallisesti. ja sitten sossu maksais sen saman vuokran uudestaan vuokranantajalle.
olikohan nyt jotain mitä en tajunnut.
luulen että siis sun pitää toimittaa sossuun sen lasku millä olen ennen sen vuokran maksanut. ja sossu hoitaa sen maksupuolen suoraan. - fsafsaf
Tosite on sekä lasku että kuitti.
Tässä tapauksessa toimitat sinne sossuun sen laskun, millä olet ennen vuokran maksanut. - Anonyymi
"Mee ryssä venäjälle sekoilemasta täältä "
Ainut kuka sekoilee oot sinä itse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882