Onko jollekin muulle käynyt näin?

Minä

kävin viikko sitten sukupuolitautien polilla ihan vaan rutiinitarkastuksessa.
Lääkäri oli noin 40v. nainen ja hoitaja myös nainen ja suunnilleen saman ikäinen. itse olen 25v.
Noh...Menin tutkimuspöydälle makaamaan ja vedin housujani alas. Lääkäri otti kalustani kiinni ja veti esinahkan taakse. Sitten hoitaja ojensi pumpulipallon ja lääkäri alkoi levittää kaluni pintaan joka puolelle jotain etikkaa. Sillä kuulemma tarkastetaan kondylooma.

Sitten tapahtui se mitä olin pelännytkin. Tunsin kuinka veri alkoi pakkautua kaluuni. En voinut sille mitään vaikka yritin kuinka ajatella kaikkea epämukavaa!
hetken päästä se oli aivan kovana lääkärin kädessä. Hän kuitenkin suoritti tutkimuksensa loppuun, eikä ollut huomaavinaankaan erektiotani.

Siinä minä sitten nolona rupesin vetämään housuja jalkaani...Enpä taida ihan heti mennä uudestaan tarkastukseen!

Onko jollekin muulle käynyt vastaavaa noloa juttua?

7

45327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh

joo on kyl, olin kerran rektaalitutkimuksessa ja ku tohtori kaivo mun persettä mult tuli paskat "housuun"

• minä

Ärsyttävää, kun täällä näyttää olevan joka palstalla näitä saatanan penskoja, joilta pitäisi niistää nenä oikein kunnolla...!

• Karppa

Mullakin tuli kerran mäihät naislekurin työtakille. Olin näet ollu
        intissä kiinni kolme viikkoo putkeen ja herkkyys oli sen mukaista.
        Nolottihan se,mutta teki samalla gutaa.

• Kokemus

Eihän tuossa minusta mitään noloa ollut, lääkäri ja hoitaja teki työnsä hyvällä ammatti-
      etiikalla, ja sinulle tuli ihan normaali reaktio. Voit rauhoittua sillä, että ei se ollut
      ainut erektio, jonka lääkäri näki, eikä taatusti viimeinen. Se on heille ihan tuttua,
      ja he osaavat suhtautua siihen luottamuksella.
      Itsellä on ns. miesten vaivoja, ja eturauhasen hieronnassa syntyy erektio, ja ihan
      luonnollisesti siihen on aina suhtauduttu. Joskus voi vaikka osa tavaraa tulla
      virtsaputkesta hieronnan aikana.
      Kyllä kaikki hoitoalan ihmiset osaavat suhtautua luonnollisesti, eikä heille ole
      näissä tapauksissa yhtään erotiikasta kyse.

• masa

kyllä on ja älä kysy monta kertaa.se on aivan normaalia ei sitä tarvitse hävetä!

• kalle

tuttu juttu
      olin umpisuolileikkauksessa 15 vuotiaana ja kun hoitsu ajeli munakarvoja pois pippeli seisoi kuin lipputanko:)

• Keltaruusu

toi on ihan normaalia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      162
      13814
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      82
      9981
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      100
      9196
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8309
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      47
      6823
    6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      43
      6593
    7. 151
      6216
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      97
      5146
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3955
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      405
      1349
    Aihe