Onko jollekin muulle käynyt näin?

Minä

kävin viikko sitten sukupuolitautien polilla ihan vaan rutiinitarkastuksessa.
Lääkäri oli noin 40v. nainen ja hoitaja myös nainen ja suunnilleen saman ikäinen. itse olen 25v.
Noh...Menin tutkimuspöydälle makaamaan ja vedin housujani alas. Lääkäri otti kalustani kiinni ja veti esinahkan taakse. Sitten hoitaja ojensi pumpulipallon ja lääkäri alkoi levittää kaluni pintaan joka puolelle jotain etikkaa. Sillä kuulemma tarkastetaan kondylooma.

Sitten tapahtui se mitä olin pelännytkin. Tunsin kuinka veri alkoi pakkautua kaluuni. En voinut sille mitään vaikka yritin kuinka ajatella kaikkea epämukavaa!
hetken päästä se oli aivan kovana lääkärin kädessä. Hän kuitenkin suoritti tutkimuksensa loppuun, eikä ollut huomaavinaankaan erektiotani.

Siinä minä sitten nolona rupesin vetämään housuja jalkaani...Enpä taida ihan heti mennä uudestaan tarkastukseen!

Onko jollekin muulle käynyt vastaavaa noloa juttua?

7

44996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh

      joo on kyl, olin kerran rektaalitutkimuksessa ja ku tohtori kaivo mun persettä mult tuli paskat "housuun"

    • minä

      Ärsyttävää, kun täällä näyttää olevan joka palstalla näitä saatanan penskoja, joilta pitäisi niistää nenä oikein kunnolla...!

      • Karppa

        Mullakin tuli kerran mäihät naislekurin työtakille. Olin näet ollu
        intissä kiinni kolme viikkoo putkeen ja herkkyys oli sen mukaista.
        Nolottihan se,mutta teki samalla gutaa.


    • Kokemus

      Eihän tuossa minusta mitään noloa ollut, lääkäri ja hoitaja teki työnsä hyvällä ammatti-
      etiikalla, ja sinulle tuli ihan normaali reaktio. Voit rauhoittua sillä, että ei se ollut
      ainut erektio, jonka lääkäri näki, eikä taatusti viimeinen. Se on heille ihan tuttua,
      ja he osaavat suhtautua siihen luottamuksella.
      Itsellä on ns. miesten vaivoja, ja eturauhasen hieronnassa syntyy erektio, ja ihan
      luonnollisesti siihen on aina suhtauduttu. Joskus voi vaikka osa tavaraa tulla
      virtsaputkesta hieronnan aikana.
      Kyllä kaikki hoitoalan ihmiset osaavat suhtautua luonnollisesti, eikä heille ole
      näissä tapauksissa yhtään erotiikasta kyse.

    • masa

      kyllä on ja älä kysy monta kertaa.se on aivan normaalia ei sitä tarvitse hävetä!

    • kalle

      tuttu juttu
      olin umpisuolileikkauksessa 15 vuotiaana ja kun hoitsu ajeli munakarvoja pois pippeli seisoi kuin lipputanko:)

    • Keltaruusu

      toi on ihan normaalia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe