Auttakaas myös morsiammen ja sulhasen äidin pukeutumisessa

Olen itse sulhasen äiti, ja ajatuksenani on ostaa pitkä juhlahame, ja nutturan laitan päähäni.
En kuulu hattu ihmisiin, joten sen kyllä hylkään ajatuksistani todella.
Näytin kuvaa asustani morsiamelle, sanoi siihen itse että todella hyvä valinta.
Mutta kun morsiamen äiti pukeutuu housupukuun, ja nyt alkaa tuntua että olen ylipukeutunut.
Haluan todella juhlistaa näitä häitä.
Morsiusparihan on YKKÖNEN, mutta me vanhemmat olemme seuraavat katsotut, otammehan vieraat vastaan kuin hyvästelemme heidät.

6

11096

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa!

Pitkä juhlahame on erinomainen ja asianmukainen valinta!
      Housupukuun lie syynsä, kaikki eivät ole hameihmisiä - ja housupukujakin on monenlaisia.

Laitata kaunis kampaus ja pue juhlakolttu, ole ylpeä jälkikasvustasi - hauskoja juhlia teille!

• Rouva O

Päivähäissä tyylikäs housupuku on hameellisen jakkupuvun ohella ihan asiallinen valinta.

Toki sinunkin asusi kuulostaa sopivalta. Hameen mitta voi päiväasussa olla kaikkea lyhyen ja nilkkapituisen välillä.

• Ja kiitokset vastauksista, kun sattuu olemaan ensimmäinen lapseni tässä naimisiin menossa, joten en todella halua töpätä mitään.

• Rouva O
        Toffe kirjoitti:

Ja kiitokset vastauksista, kun sattuu olemaan ensimmäinen lapseni tässä naimisiin menossa, joten en todella halua töpätä mitään.

Iltahäissä kello 18 jälkeen voi käyttää pitkää juhlapukua. Hattu ei kuulu iltajuhlien asuun, joten hattukammosi ei haittaa.

• jos häät
        Rouva O kirjoitti:

Iltahäissä kello 18 jälkeen voi käyttää pitkää juhlapukua. Hattu ei kuulu iltajuhlien asuun, joten hattukammosi ei haittaa.

alkavat päivähäinä esim. klo 13 ja jatkuvat aina aamun pikkutunneille.

• ripa

Tämä viesti saattaapi tulla myöhässä kysyjälle, mutta haluan kertoa oman kokemukseni.

Vietimme poikamme ja ihanan miniämme häitä tässä muutama viikko sitten. Olin kovin epävarma miten pukeutuisin juhlaan. No kun aina olin haaveillut kauniista juhlavasta "iltapuvusta" niin sellaisen sitten hankin. Pukuni hame on kauniin ruskea (syksyn värit) ja siihen kaunis kirjailtu toppi. Lisäksi ostin hyvin laskeutuvan villa/silkkisekoitteisen huivin/shaalin.
      Morsiamen äiti oli pukeutunut hänelle hyvin sopivaan housupukuun.
      Sain todella paljon ihastuneita kommentteja puvustani. Kaunis, upean syksyn värinen, ihana puku. Olin iloisessa hääjuhlassa hyvillä mielin, enkä enää tuntenut itseäni "ylipukeutuneeksi".

Pukeutukaa omien tuntemustenne perusteella, mikä omasta mielestänne on kaunis ja juhlaan sopiva. Joka juhlassa on niin monenmoista asua, turhaa on ottaa liikaa stressiä etiketeistä. Kuitenkin juhlan luonnetta tulee kunnioittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1239
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1178
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      858
    4. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      252
      842
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      810
    6. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      72
      797
    7. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      227
      786
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      108
      724
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      689
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      608
    Aihe