Auttakaas myös morsiammen ja sulhasen äidin pukeutumisessa

Olen itse sulhasen äiti, ja ajatuksenani on ostaa pitkä juhlahame, ja nutturan laitan päähäni.
En kuulu hattu ihmisiin, joten sen kyllä hylkään ajatuksistani todella.
Näytin kuvaa asustani morsiamelle, sanoi siihen itse että todella hyvä valinta.
Mutta kun morsiamen äiti pukeutuu housupukuun, ja nyt alkaa tuntua että olen ylipukeutunut.
Haluan todella juhlistaa näitä häitä.
Morsiusparihan on YKKÖNEN, mutta me vanhemmat olemme seuraavat katsotut, otammehan vieraat vastaan kuin hyvästelemme heidät.

6

10290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa!

      Pitkä juhlahame on erinomainen ja asianmukainen valinta!
      Housupukuun lie syynsä, kaikki eivät ole hameihmisiä - ja housupukujakin on monenlaisia.

      Laitata kaunis kampaus ja pue juhlakolttu, ole ylpeä jälkikasvustasi - hauskoja juhlia teille!

    • Rouva O

      Päivähäissä tyylikäs housupuku on hameellisen jakkupuvun ohella ihan asiallinen valinta.

      Toki sinunkin asusi kuulostaa sopivalta. Hameen mitta voi päiväasussa olla kaikkea lyhyen ja nilkkapituisen välillä.

      • Ja kiitokset vastauksista, kun sattuu olemaan ensimmäinen lapseni tässä naimisiin menossa, joten en todella halua töpätä mitään.


      • Rouva O
        Toffe kirjoitti:

        Ja kiitokset vastauksista, kun sattuu olemaan ensimmäinen lapseni tässä naimisiin menossa, joten en todella halua töpätä mitään.

        Iltahäissä kello 18 jälkeen voi käyttää pitkää juhlapukua. Hattu ei kuulu iltajuhlien asuun, joten hattukammosi ei haittaa.


      • jos häät
        Rouva O kirjoitti:

        Iltahäissä kello 18 jälkeen voi käyttää pitkää juhlapukua. Hattu ei kuulu iltajuhlien asuun, joten hattukammosi ei haittaa.

        alkavat päivähäinä esim. klo 13 ja jatkuvat aina aamun pikkutunneille.


    • ripa

      Tämä viesti saattaapi tulla myöhässä kysyjälle, mutta haluan kertoa oman kokemukseni.

      Vietimme poikamme ja ihanan miniämme häitä tässä muutama viikko sitten. Olin kovin epävarma miten pukeutuisin juhlaan. No kun aina olin haaveillut kauniista juhlavasta "iltapuvusta" niin sellaisen sitten hankin. Pukuni hame on kauniin ruskea (syksyn värit) ja siihen kaunis kirjailtu toppi. Lisäksi ostin hyvin laskeutuvan villa/silkkisekoitteisen huivin/shaalin.
      Morsiamen äiti oli pukeutunut hänelle hyvin sopivaan housupukuun.
      Sain todella paljon ihastuneita kommentteja puvustani. Kaunis, upean syksyn värinen, ihana puku. Olin iloisessa hääjuhlassa hyvillä mielin, enkä enää tuntenut itseäni "ylipukeutuneeksi".

      Pukeutukaa omien tuntemustenne perusteella, mikä omasta mielestänne on kaunis ja juhlaan sopiva. Joka juhlassa on niin monenmoista asua, turhaa on ottaa liikaa stressiä etiketeistä. Kuitenkin juhlan luonnetta tulee kunnioittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe