Päätalo ja Neuvos sukua toisilleen

mutta kukapa tietäes, monesko serkku Neuvokselle? voipi tarkistaa, Sukukirjasta Kainuun Seppänen vain kaukolainaus mahdollisuus Kajaanista, tervehtien "Neuvos"

24

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itgpr

Kirjoitustaidon ja painosmäärien perusteella taitaa olla aika kaukasta heimokantaa...

• miehiä, Taivalkosken Jokijärveltä.
        Mainitsen suvut: joitten kautta sukulaisuus tulee
        Seppänen
        Hiltunen
        Juntunen
        Huttu
        Kaikkonen
        Neulikko
        Tälläisen ketjun joutuu ensin selvittämään, ennenkuin sukulaisuus, vasta paljastuu, kirjailija, Kalle Päätaloon, "Neuvos"

• mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"

• ainavarma
        rantaneuvos1 kirjoitti:

mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"

Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.

• ainavarma kirjoitti:

Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.

mukaan, Neuvos"

• onneksi ei läheisempi!

On siinäkin!

• zukuzuku

Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.

• jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"

sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.

• farth10 kirjoitti:

sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.

jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

• Epäilen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.

• Epäilen kirjoitti:

Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

niitä hankkivat ja vielä yhteisillä verorahoillamme ei sukulaiset, viis veisaavat.
        "Neuvos"

• farth10 kirjoitti:

vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.

päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.

• zukuzuku kirjoitti:

Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.

sukulaiseksi, vaikka se olisi kuinka kaukaa haettu, 16 serkkukaan ei ole vielä takaraja, "Neuvos"

• päättänyt?

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.

saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.

• farth10 kirjoitti:

saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.

olen edelleen, itse itseni herra ja siihen on muitten tyytyminen, "Rantaneuvos"

• Epäilen kirjoitti:

että kuka tahansa kirjoittaisi kirjan, "Neuvos"

• asuu, jopa Suomussalmellakin, muttei niistä mitään kirjaa kukaan ole pitänyt, muuta kuin me sukututkijat, "Neuvos"
      Ps, kuinka läheinen sukulainen, sinusta tulisi Päätalolle jos katsottaisi, kerro se meille.

• kallelle

oon samaa sukua.

• monimaker

Moni muukin on sukua Päätalolle.

• muitakin sukulaisia. Kirjailija Kalle Päätalolle,"Rantaneuvos"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22