Päätalo ja Neuvos sukua toisilleen

mutta kukapa tietäes, monesko serkku Neuvokselle? voipi tarkistaa, Sukukirjasta Kainuun Seppänen vain kaukolainaus mahdollisuus Kajaanista, tervehtien "Neuvos"

24

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itgpr

Kirjoitustaidon ja painosmäärien perusteella taitaa olla aika kaukasta heimokantaa...

• miehiä, Taivalkosken Jokijärveltä.
        Mainitsen suvut: joitten kautta sukulaisuus tulee
        Seppänen
        Hiltunen
        Juntunen
        Huttu
        Kaikkonen
        Neulikko
        Tälläisen ketjun joutuu ensin selvittämään, ennenkuin sukulaisuus, vasta paljastuu, kirjailija, Kalle Päätaloon, "Neuvos"

• mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"

• ainavarma
        rantaneuvos1 kirjoitti:

mutta sukuun kuuluva, siis veri sukulainen kuitenkin, "Neuvos"

Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.

• ainavarma kirjoitti:

Oletko varma, että olet sukua geneettisesti vai nimellisesti.

mukaan, Neuvos"

• onneksi ei läheisempi!

On siinäkin!

• zukuzuku

Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.

• jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jo kolmas serkku on sitä siinäin sukulaisuutta, tervehtien, "Neuvos"

sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.

• farth10 kirjoitti:

sukulaisuussuhde Päätaloon, sitä vähemmän on kirjailijan vikkaa jäljellä.

jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

• Epäilen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jos on kyennyt, kirjoittamaan kirjan, jota on lainattu ja luvettuna 305 Suomussalmella, "Neuvos"

Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.

• Epäilen kirjoitti:

Eikö, siltä, latojaparalta, loppuneet, kastista, pilkut, kesken, kun, sitä, "kirjaasi", paino, kuntoon, toimitti?

Minulle kirjailija on kirjailija vasta sitten, kun saa jonkin kaupallisen kustantamon teoksensa taakse. Omia sepustuksiaan pystyy kuka tahansa teettämään kirjaksi oman lompakkonsa varassa.

Vai väitätkö että "kirjojasi" olisi myytykin? Lähisukulaisten piirin ulkopuolelle? Olivatko ostajat lukutaitoisia ja tolkuissaan?

niitä hankkivat ja vielä yhteisillä verorahoillamme ei sukulaiset, viis veisaavat.
        "Neuvos"

• rantaneuvos1
        farth10 kirjoitti:

vikaa. Ja senhän on silloin lukenut jo kaikki 305 sukulaistasi. Mutta, EI se sinusta vielä kirjailijaa tee.

päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.

• zukuzuku kirjoitti:

Puolangalla 16. serkku on vielä läheinen.

sukulaiseksi, vaikka se olisi kuinka kaukaa haettu, 16 serkkukaan ei ole vielä takaraja, "Neuvos"

• päättänyt?

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

päättänyt, olevani kirjailija, vaikka ei kukaan kirjojani lukisikkaan, "Neuvos"

Tule käymään Ämmässä ja kutsutaan yhdessä sukua koolle, me olemme sukulaisia, vaikka et sitä vielä tunnustaisikkaan.

saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.

• farth10 kirjoitti:

saat olla vaikka kirjailija ei siinä mitään. Olethan sinä halunnut olla myös Suomen tasavallan presidentti, sekään ei tosin onnistunut pelkästään omasta tahdosta. Huomasitko piikin? Vaikka minusta sinä olisit mielestäni ollut parempi kuin nykyinen prlessa, ja kuka vaan olisi.

olen edelleen, itse itseni herra ja siihen on muitten tyytyminen, "Rantaneuvos"

• Epäilen kirjoitti:

että kuka tahansa kirjoittaisi kirjan, "Neuvos"

• asuu, jopa Suomussalmellakin, muttei niistä mitään kirjaa kukaan ole pitänyt, muuta kuin me sukututkijat, "Neuvos"
      Ps, kuinka läheinen sukulainen, sinusta tulisi Päätalolle jos katsottaisi, kerro se meille.

• kallelle

oon samaa sukua.

• monimaker

Moni muukin on sukua Päätalolle.

• muitakin sukulaisia. Kirjailija Kalle Päätalolle,"Rantaneuvos"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe