Kellään Polarhousea? Oletko ollut tyytyväinen? Kallis vaihtoehto?
Polarhouse
4
1407
Vastaukset
- Nimetön
Olen runsaan 100 neliön mökin tyytyväinen omistaja. Kaupanteko ja toimitus (Nova 84n muunnos) sujuivat asiantuntevasti.
Hankin itse kokeneet mökin pystyttäjät jotka itsekin kehuivat Polarhousen pakettia parhaaksi. - Raksapetteri
PolarHousen talopakettiin, itselle tuli vuosi sitten 150 neliöinen rantatalo.
Toimitus oli mitä tilattiin ja pienet ongelmat myyjä hoiteli tehtaan kanssa. En olis ikuna uskonut miten pikaisesti hirsitalo nousee, puolessa vuodessa rakennettiin muuttokuntoon. Pakettina ei halvin, mutta valmiiksi tehtynä jäi lamellihirttä edullisemmaksi. Se myös hyvä, että toimitus saatiin räätälöityä omiin tarpeisiin, tuli portaat, saunatarvikkeet, kuistit, sälekaihtimet.
Aikas moni on käynyt ihastelemassa lamellihirsitaloa nurkkineen, mutta sitten morkanneet että energiarosmon teit - en oo viittyny kaikille selittää, että meillä onkin villat seinässä !!!
RP- ei pidä
missään tilanteessa sekoittaa hirsitaloon, koska sitä se ei ole millään tapaa.
Ihan hyvä paketti se on, muutamassa kohteessa ollut mukana ja nopeasti on noussut.
- lunta jouluksi
Meille on tulossa Nordic 82 hieman muunnettuna tänä syksynä. Haluttiin parvelle lisäkorkeutta 30 cm ja sivuharja rannan suuntaan. Myyjän aktiivisuus oli kaupanteossa hyvä (vähän liiankin), tuntui että homma pelaa. Nyt odotetaan kuinka toimitus onnistuu, perustukset jo valmiit ja timpupriporukka varattuna, jouluksi tarkoitus päästä valmiiseen taloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110