fifteen-leiri

ens vuonna epsaniaan!

oon menos ens kesänä espanjaan fifteen-leirille, onko kukaan ollu siellä? ois kiva kuulla vähän millasta siellä on..:D
käyäänkö fifteenillä sit kasteella?

49

8513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normi mies

      ...

    • huippua oli

      mä ite kävin keuruulla fiftiinillä tänä kesänä ja oli joku sata tyyppii. :> fiftiin oli tosi rento ja oli hyvät oppitunnit siel. ja tyypitki oli tosi kivoja ja avoimia.
      Fiftiinillä ei oo pakko käydä kasteella mut mahollisuus siihen kyllä on. Meitä kävi joku kolmetoista ja mä kävin myös :> ihan huippukokemus oli fiftiin! :D

      • ens vuonna epsaniaan!;D

        joo kiva kun kerroit vähän...:)


      • ???

        jos käy kasteella nii onks siihen pyydettävä vanhempien suostumus?
        entä onko sen jälkeen pakko pitää joku uskontunnustus miljoonapäiselle yleisölle?
        no ehkei...


    • Sara

      Mäkin oon kiinnostunut kovasti ensi vuoden Espanjan fifteenleiristä, mutta en oo löytänyt mistään mitään tietoa siitä... Äiti lähetti sähköpostiakin henkilölle joka on ollut mukana järjestämässä leiriä, mutta ei ole saanut vastausta... Mistä sä pääsit ilmoittautumaan leirille mukaan, ja paljonko se suunnilleen maksoi? Olisi kiva jos osaisit auttaa ettei mee leiri ihan sivu suun. :) Voit laittaa meiliäkin tulemaan jos vaan tiedät jotain ja jos yhtään huvittaa. ;)

      • Sara

        Eipä tässä taidakkaan näkyä mun meiliosoitetta vaikka sen tuohon kirjotinkin... No mut vastaa mulle tänne jos viittit. :)


      • vastaan juu..:)
        Sara kirjoitti:

        Eipä tässä taidakkaan näkyä mun meiliosoitetta vaikka sen tuohon kirjotinkin... No mut vastaa mulle tänne jos viittit. :)

        tai en mä kyllä osaa pahemmin auttaa, kun on yks tuttu se vetäjä ja sille sitten ilmottauduin... enkä niistä leireistä sillei hirveesti tiiä, serkku kävi sen viime vuonna, ja tykkäs kuulemma ihan hirveenä.. et toivotaan et hauska leiri on tulossa..
        mäkin oon yrittäny siitä jotain tietoa ettiä mutta eipä oo löytyny..


      • Sara
        vastaan juu..:) kirjoitti:

        tai en mä kyllä osaa pahemmin auttaa, kun on yks tuttu se vetäjä ja sille sitten ilmottauduin... enkä niistä leireistä sillei hirveesti tiiä, serkku kävi sen viime vuonna, ja tykkäs kuulemma ihan hirveenä.. et toivotaan et hauska leiri on tulossa..
        mäkin oon yrittäny siitä jotain tietoa ettiä mutta eipä oo löytyny..

        Okei, kiitos kuitenkin. :) Muista fifteen-leireistä löytyy kyllä tietoa jonkun verran, (etenkin keuruun leirit) mut outoa ettei Espanjan leiristä yhtään...Srn oon kuullut, että ne paikat menee tosi nopeesti ja siks ei sitä niin mainosteta, mutta on se silti outoa ettei sinne mistään voi ilmoittautuakkaan... :o No, täytyy varmaankin vielä laittaa jollekkin asiasta tietävälle meiliä ja kysellä vähän, toivottavasti kuitenkin pääsisin mukaan. :)


    • =)...

      Eli tietääkö kukaan, mistä saisin tietoa fifteenleireistä? Olisin ens vuonna menossa Keuruulle leirille. ja millon pitää ilmottautua. En nimittäin ole löytäny tietoja...

      • Sara

        Kun mä yritin ettiä tietoa Espanjan fifteenistä, niin löysin kyllä jonkun verran tekstiä Keuruun leireistä. Sivuja en enään muista, mutta googleta eri hakusanoilla niin kyllä sieltä pitäis löytyä. :) Ja ilmoitusluontoinen asia: PÄÄSEN ESPANJAAN!! Oon tosi innoissani, olin jo varma etten pääse mukaan leirille kun en tiennyt minne ilmoittautua tai mistä kysyä tietoa Espanjan fifteenistä, mut onneks äiti hoiti homman. ;) Ainoa huono puoli on vaan se, että oon lähdössä yksin, niin olis kiva tietää onko muita lähdössä ilman kaveria? Jos vaikka nyt vois tutustua että olis edes joku puolituttu sit siellä. :)


      • ssara

      • ssara
        Sara kirjoitti:

        Kun mä yritin ettiä tietoa Espanjan fifteenistä, niin löysin kyllä jonkun verran tekstiä Keuruun leireistä. Sivuja en enään muista, mutta googleta eri hakusanoilla niin kyllä sieltä pitäis löytyä. :) Ja ilmoitusluontoinen asia: PÄÄSEN ESPANJAAN!! Oon tosi innoissani, olin jo varma etten pääse mukaan leirille kun en tiennyt minne ilmoittautua tai mistä kysyä tietoa Espanjan fifteenistä, mut onneks äiti hoiti homman. ;) Ainoa huono puoli on vaan se, että oon lähdössä yksin, niin olis kiva tietää onko muita lähdössä ilman kaveria? Jos vaikka nyt vois tutustua että olis edes joku puolituttu sit siellä. :)

        en osaa päättää meenkö espanjaa vai keuruun ykkösfiftarille :s mul on kavereita menos keuruulle mut se on sit toisaalt tylsää ku tuntee jo etukätee paljo tyyppei sielt ku ois kiva tutustuu uusii ihmisii. mun serkku oli espanjassa -05 ja se tykkäs tosi paljon. sullekki tulee varmaa kiva leiri siel :)


      • ssara
        Sara kirjoitti:

        Kun mä yritin ettiä tietoa Espanjan fifteenistä, niin löysin kyllä jonkun verran tekstiä Keuruun leireistä. Sivuja en enään muista, mutta googleta eri hakusanoilla niin kyllä sieltä pitäis löytyä. :) Ja ilmoitusluontoinen asia: PÄÄSEN ESPANJAAN!! Oon tosi innoissani, olin jo varma etten pääse mukaan leirille kun en tiennyt minne ilmoittautua tai mistä kysyä tietoa Espanjan fifteenistä, mut onneks äiti hoiti homman. ;) Ainoa huono puoli on vaan se, että oon lähdössä yksin, niin olis kiva tietää onko muita lähdössä ilman kaveria? Jos vaikka nyt vois tutustua että olis edes joku puolituttu sit siellä. :)

        vaikka lähtiski yksin ni sielt saa iha varmasti kavereita :) sinne lähtee aina paljonki tyyppejä sillee ettei tunne ketää mut kyl siel sit tutustuu. ei siel kukaa jää yksin, mut se on kyl hyvä jos etukätee tietää vaik pari ihmist jotka on menos samalle leirille ni on kivempi lähtee sinne :) vaikka just tällee netissä voi jo vähä tutustuu ennen leirii.


      • Sara
        ssara kirjoitti:

        vaikka lähtiski yksin ni sielt saa iha varmasti kavereita :) sinne lähtee aina paljonki tyyppejä sillee ettei tunne ketää mut kyl siel sit tutustuu. ei siel kukaa jää yksin, mut se on kyl hyvä jos etukätee tietää vaik pari ihmist jotka on menos samalle leirille ni on kivempi lähtee sinne :) vaikka just tällee netissä voi jo vähä tutustuu ennen leirii.

        Joo kyllä mä uskon että on jokatapauksessa tulossa mahtava leiri. :) Ja onhan se tietysti niinkin, että helpompi on tutustua uusiin tyyppeihin kun ei oo kaveria mukana, mutta olis kiva tuntea joku etukäteen kyllä... Viikko on kuitenkin sen verran lyhyt aika, että siinä täytyis aika nopeesti saada kontaktia ettei puolet leiristä mee sentään yksin olemiseen. :) Niin sitä tässä just yritänki tutustua ihmisiin heti kun sellainen kohdalle osuis, eli laittakaa ihmeessä viestiä, olis oikeesti tosi kiva tutustua johonkin Espanjaan lähtevään. :) Niin ja ssara ilmota ihmeessä jos päätät lähteä Espanjaan! Siinä taitaa olla aikas vaikee valinta kummalle lähtee, jos kaverit on menossa Keuruulle, mut jos haluaa uusia tuttavuuksia, ni sit se saattaa olla kyllä helpompaa ilman kavereita, ettei juutu olemaan vaan niiden kanssa keskenään, mut se on ihan siitä kiinni kumpaa haluaa. :)


      • Sara
        ssara kirjoitti:

        kannattaa kattoo osotteesta isokirja.fi, sieltä nuorisotoiminnot ja fifteenleirit. siel on tosi hyvät ohjeet. ilmottautuminen alkaa 15.1.08 :)

        http://www.isokirja.fi/nuorisotoiminnot/tapahtumat/ison_kirjan_fifteenleirit/

        Oho, mun viesti on mennyt näköjään tohon toisiksylimmäiseksi (tän viestin jälkeen kolmanneks ylimmäinen viesti mutta kuitenkin :D), mutta toivottavasti kaikki sen kuitenkin huomaa! :)


    • debt

      olen itsekin mietinyt fifteen leirille menoa ja luultavasti oisin tulossa ensi kesänä espanjaan. tai ainakin toivon näin :) en itse tiedä ketään kuka oisi tulossa sinne, mutta eipä sillä niin väliä, kiva tavata uusia ihmisiä :))

      • Sara

        Kiva että muitakin on lähdössä ja voi lähteä ilman sitä parasta kaveria, varmaan enemmän uusia kavereita saa mitä enemmän siellä on ns. yksinäisiä... Ilmota säkin ihmeessä jos päätät lähteä, olis kiva tutustua etukäteen..? :) Heh, mä rupeen varmaan kohta kuulostamaan aika ahdistavalta, kun mulla ei muuta asiaa olekkaan, mutta oikeesti haluisin oikeen mielelläni tutustua nyt jo tyyppeihin jotka on lähdössä, niinkun oon jo tainnut sanoakkin sata kertaa, niin olis sit paljon kivempi lähteä reissuun ettei oo niin ulkopuolinen tai yksinäinen olo. :) Oon käynyt perheen kanssa autolla vaan Ruotsissa ja Norjassa enkä oo koskaan ollut lentokoneessa, niin tää on myös matkakohteena jännä lähteä näin kauas, eli sitä suuremmalla syyllä ilmottakaa ihmeessä jos joku tykkäis tutustua. :) Lopetan taas tältä erää, toivottavasti kenelläkään ei mee hermot mut saman asian toistamiseen, mut aijon jatkaa niin kauan kunnes saan täältä kaverin, heh. :D


      • debt
        Sara kirjoitti:

        Kiva että muitakin on lähdössä ja voi lähteä ilman sitä parasta kaveria, varmaan enemmän uusia kavereita saa mitä enemmän siellä on ns. yksinäisiä... Ilmota säkin ihmeessä jos päätät lähteä, olis kiva tutustua etukäteen..? :) Heh, mä rupeen varmaan kohta kuulostamaan aika ahdistavalta, kun mulla ei muuta asiaa olekkaan, mutta oikeesti haluisin oikeen mielelläni tutustua nyt jo tyyppeihin jotka on lähdössä, niinkun oon jo tainnut sanoakkin sata kertaa, niin olis sit paljon kivempi lähteä reissuun ettei oo niin ulkopuolinen tai yksinäinen olo. :) Oon käynyt perheen kanssa autolla vaan Ruotsissa ja Norjassa enkä oo koskaan ollut lentokoneessa, niin tää on myös matkakohteena jännä lähteä näin kauas, eli sitä suuremmalla syyllä ilmottakaa ihmeessä jos joku tykkäis tutustua. :) Lopetan taas tältä erää, toivottavasti kenelläkään ei mee hermot mut saman asian toistamiseen, mut aijon jatkaa niin kauan kunnes saan täältä kaverin, heh. :D

        isä soitteli tänään sen miehen kanssa joka tätä juttua järjestää ja näyttääpi siltä että olen todellakin tulossa :)
        ja kyllä se oisi aika mukava tutustua muihin näin etukäteen kun itse tulen lahdesta enkä siis tunne ketään joka on leirille tulossa :DD
        espanja on kyllä jo aika tuttu paikka kun asuttiin siellä puolisen vuotta kun olin pienempi ja isoveli kävi kolmatta luokkaa siellä suomalaista koulua mihin me käsittääkseni majoitumme siellä..?
        anyway, innolla odottelen ensi kesää :))


      • Sara
        debt kirjoitti:

        isä soitteli tänään sen miehen kanssa joka tätä juttua järjestää ja näyttääpi siltä että olen todellakin tulossa :)
        ja kyllä se oisi aika mukava tutustua muihin näin etukäteen kun itse tulen lahdesta enkä siis tunne ketään joka on leirille tulossa :DD
        espanja on kyllä jo aika tuttu paikka kun asuttiin siellä puolisen vuotta kun olin pienempi ja isoveli kävi kolmatta luokkaa siellä suomalaista koulua mihin me käsittääkseni majoitumme siellä..?
        anyway, innolla odottelen ensi kesää :))

        Tosi kiva et päätit lähteä mukaan! :) Ja suomalaisella koululla majoitutaan joo. Hei, onko sulla meseä? Voisin antaa oman osoitteeni ni voitais tutustua, leirilläkin ja sinne lähtö olis varmaan paljon kivempaa kun ei ainakaan yksin tarvis olla. :) Aijaa kiva, sulle on sit kuitenkin aika tuttu paikka varmaan, mut mä kun en oo koskaan missään ollut niin onhan se vähän pelottavampaa ainakin mulle lähteä yksin... Mut mä laitan mun mesen tähän niin ota se siitä jos haluut tutustua. :) Ja tietysti kaikki muutkin leirille lähtijät saa lisätä jos tykkää tutustua etukäteen. :)

        elikkä siis [email protected]


      • Jonsuuuu
        Sara kirjoitti:

        Tosi kiva et päätit lähteä mukaan! :) Ja suomalaisella koululla majoitutaan joo. Hei, onko sulla meseä? Voisin antaa oman osoitteeni ni voitais tutustua, leirilläkin ja sinne lähtö olis varmaan paljon kivempaa kun ei ainakaan yksin tarvis olla. :) Aijaa kiva, sulle on sit kuitenkin aika tuttu paikka varmaan, mut mä kun en oo koskaan missään ollut niin onhan se vähän pelottavampaa ainakin mulle lähteä yksin... Mut mä laitan mun mesen tähän niin ota se siitä jos haluut tutustua. :) Ja tietysti kaikki muutkin leirille lähtijät saa lisätä jos tykkää tutustua etukäteen. :)

        elikkä siis [email protected]

        Hei. Ite olin tän 2007 vuoden fifteenillä mukana Espanjassa. Oli tosi mahtava leiri!! Ei kannata pelätä et ei sais kavereita.. tottakai saa! :]
        Viimeisin leiri oli kyl upee kaikinpuolin. Mahtavat ohjaajat/puhuja/ihmiset muutenkin siellä ! Ja Jumalan länsäolo oli tosi voimakas !


      • girllls
        debt kirjoitti:

        isä soitteli tänään sen miehen kanssa joka tätä juttua järjestää ja näyttääpi siltä että olen todellakin tulossa :)
        ja kyllä se oisi aika mukava tutustua muihin näin etukäteen kun itse tulen lahdesta enkä siis tunne ketään joka on leirille tulossa :DD
        espanja on kyllä jo aika tuttu paikka kun asuttiin siellä puolisen vuotta kun olin pienempi ja isoveli kävi kolmatta luokkaa siellä suomalaista koulua mihin me käsittääkseni majoitumme siellä..?
        anyway, innolla odottelen ensi kesää :))

        Moikka.


      • _banana_
        Jonsuuuu kirjoitti:

        Hei. Ite olin tän 2007 vuoden fifteenillä mukana Espanjassa. Oli tosi mahtava leiri!! Ei kannata pelätä et ei sais kavereita.. tottakai saa! :]
        Viimeisin leiri oli kyl upee kaikinpuolin. Mahtavat ohjaajat/puhuja/ihmiset muutenkin siellä ! Ja Jumalan länsäolo oli tosi voimakas !

        Minä olen Espanjaan tulossa, ja vitsit kun ootankin sitä jo hirveenä. Ja jännittääkin kyllä aika paljon.:S Kerran elämässäni oon lentokoneella menny ja siitäkin on niin iät ja ajat etten mitään muista, niin saa nähä miten osaan siellä koneessa käyttäytyä..:D Ja sekin vähän mietityttää että saako siellä kavereita ettei joudu yksin oleen, vaikka olen yrittänyt kovaan kallooni tolkuttaa että tietenkin sieltä saa kavereita...:D
        vähän aikaa sitten sain sen leirikirjeen, ja saatiin vasta nyt tietää sen hinta. äiti ja iskä vähän järkyttyi, oletti sen parisataa halvemmaks mutta kyllähän siihen hintaan sisältyy vaikka mitä..
        joo no. leiritreffeillä tavataan, jos nyt sinne asti edes pääsen, pitää nimittäin matkalla seinäjoelle vaihtaa bussia/junaa eikä sitä koskaan tiedä mitä siellä onnistun möhlimään..;D

        Kirjotin mäkin nyt kunnon stoorin...


      • debt
        _banana_ kirjoitti:

        Minä olen Espanjaan tulossa, ja vitsit kun ootankin sitä jo hirveenä. Ja jännittääkin kyllä aika paljon.:S Kerran elämässäni oon lentokoneella menny ja siitäkin on niin iät ja ajat etten mitään muista, niin saa nähä miten osaan siellä koneessa käyttäytyä..:D Ja sekin vähän mietityttää että saako siellä kavereita ettei joudu yksin oleen, vaikka olen yrittänyt kovaan kallooni tolkuttaa että tietenkin sieltä saa kavereita...:D
        vähän aikaa sitten sain sen leirikirjeen, ja saatiin vasta nyt tietää sen hinta. äiti ja iskä vähän järkyttyi, oletti sen parisataa halvemmaks mutta kyllähän siihen hintaan sisältyy vaikka mitä..
        joo no. leiritreffeillä tavataan, jos nyt sinne asti edes pääsen, pitää nimittäin matkalla seinäjoelle vaihtaa bussia/junaa eikä sitä koskaan tiedä mitä siellä onnistun möhlimään..;D

        Kirjotin mäkin nyt kunnon stoorin...

        eli tänne taas tulin selostamaan :) isä tais sitten möhliä niitten sähköpostiosotteiden kanssa aika hyvin, sillä vasta eilen muutamien puheluitten ja selitysten jälkeen sain minäkin leirikirjeeni (parempi silti myöhän kuin ei milloinkaan). niin, ja pitäisi sinne miittiinkin tulla.. junalla luultavasti tulen, helsingistä tulevalla, jonka pitäis olla perillä siellä kello 18:15. oisiko ketään muita tulossa samalla junalla? :)

        p.s. ja kaikkihan löytää mut irc-galleriasta nimimerkillä comeasyouare :>>


      • -_^pallo__
        debt kirjoitti:

        eli tänne taas tulin selostamaan :) isä tais sitten möhliä niitten sähköpostiosotteiden kanssa aika hyvin, sillä vasta eilen muutamien puheluitten ja selitysten jälkeen sain minäkin leirikirjeeni (parempi silti myöhän kuin ei milloinkaan). niin, ja pitäisi sinne miittiinkin tulla.. junalla luultavasti tulen, helsingistä tulevalla, jonka pitäis olla perillä siellä kello 18:15. oisiko ketään muita tulossa samalla junalla? :)

        p.s. ja kaikkihan löytää mut irc-galleriasta nimimerkillä comeasyouare :>>

        minä tulen..:D kohtahan onkin se fifteen-tapaaminen:D kiva nähä minkälaisia tyyppejä on sinne Espanjaan tulossa...


      • Moooo....:D
        debt kirjoitti:

        eli tänne taas tulin selostamaan :) isä tais sitten möhliä niitten sähköpostiosotteiden kanssa aika hyvin, sillä vasta eilen muutamien puheluitten ja selitysten jälkeen sain minäkin leirikirjeeni (parempi silti myöhän kuin ei milloinkaan). niin, ja pitäisi sinne miittiinkin tulla.. junalla luultavasti tulen, helsingistä tulevalla, jonka pitäis olla perillä siellä kello 18:15. oisiko ketään muita tulossa samalla junalla? :)

        p.s. ja kaikkihan löytää mut irc-galleriasta nimimerkillä comeasyouare :>>

        minä tulen..:D kohtahan onkin se fifteen-tapaaminen:D kiva nähä minkälaisia tyyppejä on sinne Espanjaan tulossa...


      • Moooo....:D
        Moooo....:D kirjoitti:

        minä tulen..:D kohtahan onkin se fifteen-tapaaminen:D kiva nähä minkälaisia tyyppejä on sinne Espanjaan tulossa...

        tää vaan väitti tolla edellisellä nimimerkillä et on varattu niin laitoin uuestaan, eri nimimerkillä, mut se vanhempi tuli silti. .Enkä osaa selittää ,mutta joo.


      • ssara
        girllls kirjoitti:

        Moikka.

        Ootko siis menossa keuruun I:lle, eli kesäkuus?
        meikä on menossa sinne kans :p


      • mmmoikkaa!
        ssara kirjoitti:

        Ootko siis menossa keuruun I:lle, eli kesäkuus?
        meikä on menossa sinne kans :p

        Olisko täällä ketään joka on menossa Keuruun toiselle fifteenille? Kun mä olen menossa sinne tavallaan yksin kun en tunne ketään kaveria joka on menossa.:O


      • espanja_94
        _banana_ kirjoitti:

        Minä olen Espanjaan tulossa, ja vitsit kun ootankin sitä jo hirveenä. Ja jännittääkin kyllä aika paljon.:S Kerran elämässäni oon lentokoneella menny ja siitäkin on niin iät ja ajat etten mitään muista, niin saa nähä miten osaan siellä koneessa käyttäytyä..:D Ja sekin vähän mietityttää että saako siellä kavereita ettei joudu yksin oleen, vaikka olen yrittänyt kovaan kallooni tolkuttaa että tietenkin sieltä saa kavereita...:D
        vähän aikaa sitten sain sen leirikirjeen, ja saatiin vasta nyt tietää sen hinta. äiti ja iskä vähän järkyttyi, oletti sen parisataa halvemmaks mutta kyllähän siihen hintaan sisältyy vaikka mitä..
        joo no. leiritreffeillä tavataan, jos nyt sinne asti edes pääsen, pitää nimittäin matkalla seinäjoelle vaihtaa bussia/junaa eikä sitä koskaan tiedä mitä siellä onnistun möhlimään..;D

        Kirjotin mäkin nyt kunnon stoorin...

        voisitteko kertoa paljon fifteen leiri maksaa espanjaan? Mitä siellä tehdään?


    • Iiris.

      onko kellään tietoa? millon? miten voi ilmoittautua ja milloin? missä se pidetään? vastatkaa. oon avuton heh :D

      • evv

      • Iiris.

        tarkoitan Espoon fifteenit. kellään tietoa?


      • nasurjepsöfnhreökogtf
        Iiris. kirjoitti:

        tarkoitan Espoon fifteenit. kellään tietoa?

        haku haku ;)


      • caroline

        moi olisko kenelläkkään tietoa fifteen leiristä tarkoitan sitä keuruun leirä, että mahtuuko sinne vielä mukaan jos ilmoittautuu huomenna? Ja jos se on täynnä niin onks mitää mahkui päästä mukaan...

        ja te ketkä ootte olleet aikaisemmin niin minkälaisii kokemuksii teil on siit leiristä? :D

        kiitos jos vastailette vistiini :D


      • tyttönen09

        Moip.
        jos fifteen leiri on täynnä, onks mitään mahdollisuutta päästä sinne`? onks kukaa menos tänä kesänä sinne?


      • espanjaan_94
        tyttönen09 kirjoitti:

        Moip.
        jos fifteen leiri on täynnä, onks mitään mahdollisuutta päästä sinne`? onks kukaa menos tänä kesänä sinne?

        Lisätkää ketkä haluutte mun sähköpostiosote, ketkä tulee fifteen leirille 2009! Ois kiva tutustuu!


    • haluaa espanjaan

      Mitä kaikkee teitte siellä fifteen leirillä? Miten vanha pitää olla että pääsee tuonne?

      • Getal?

        Sun pitää olla Rippikouluikänen vuoden vanhempanaki pääse sinne kait??? siellä oli kl tosi mahtavaa loman kannalta ja myös henkisen puolen kannalta mä tuli uudestaan uskoon leirillä ja kävin kasteella siellä...siellä rannalla otetaa aurinkoo ja shoppaillaa ja syödää,mut siellä on se henkinen puolikin! raamattutunnit ei tosiaankaan ole tylsiä ja sieltä saa hyviä ystäviä!!


      • kivituikku
        Getal? kirjoitti:

        Sun pitää olla Rippikouluikänen vuoden vanhempanaki pääse sinne kait??? siellä oli kl tosi mahtavaa loman kannalta ja myös henkisen puolen kannalta mä tuli uudestaan uskoon leirillä ja kävin kasteella siellä...siellä rannalla otetaa aurinkoo ja shoppaillaa ja syödää,mut siellä on se henkinen puolikin! raamattutunnit ei tosiaankaan ole tylsiä ja sieltä saa hyviä ystäviä!!

        Olisko joku menos ens kesänä Espanjaan fifteenleirille? Haluisin mennä, mut en ainakaan viel oo saanu ketään kaveria sinne ni olis mahtava tutustuu johonkuhun joka olis menossa sinne. :) ettei yksin tarvis mennä.


      • jennajemma
        kivituikku kirjoitti:

        Olisko joku menos ens kesänä Espanjaan fifteenleirille? Haluisin mennä, mut en ainakaan viel oo saanu ketään kaveria sinne ni olis mahtava tutustuu johonkuhun joka olis menossa sinne. :) ettei yksin tarvis mennä.

        moi! mä oon menosa sinne espanjan fifteen leirille (:
        eli kesällä sit sinne :p oon jo ilmottautunu ja tollee


      • minäää:)
        jennajemma kirjoitti:

        moi! mä oon menosa sinne espanjan fifteen leirille (:
        eli kesällä sit sinne :p oon jo ilmottautunu ja tollee

        onkohan täällä ketään joka ois tulos tonne espanjaan 2010 :) ois kiva tietää että onko siellä koko ajan sellasta että istutaan jossain sisällä ja sillee siis en kyllä usko että on mut ois kiva vähä tietää kaikkee siitä :) niin ja maksoko se kuinka paljon tai siis oliko se paljo enemmän ku toi 750e ? :P kiitos jos vastailette !


      • español
        minäää:) kirjoitti:

        onkohan täällä ketään joka ois tulos tonne espanjaan 2010 :) ois kiva tietää että onko siellä koko ajan sellasta että istutaan jossain sisällä ja sillee siis en kyllä usko että on mut ois kiva vähä tietää kaikkee siitä :) niin ja maksoko se kuinka paljon tai siis oliko se paljo enemmän ku toi 750e ? :P kiitos jos vastailette !

        Joo mä oon tulossa sinne espanjaan kans (: siel leiritreffeil ainaki kuulemma pelataan, lauletaan ja annetaan kaikenlaisii tietoi ja ohjeita leirii varten, mun sisko oli siel edellisvuonna ni se kerto jo etukäteen, tykkäs muutenki leiristä tosi paljon. (: Ja sit leiril ollaan rannalla, syödään, ollaan raamiksilla, mennään Gibraltarille ja kaikkee kivaa. :D
        hinta on mun muistaakseni jotain 500e ja siihen sisältyy sit ruuat ja kaikki.
        Mut haluisitteko vaihtaa meset tai jotai ni voitais paremmin tutustuu?(:


      • Arvatkaa leirillä :)
        español kirjoitti:

        Joo mä oon tulossa sinne espanjaan kans (: siel leiritreffeil ainaki kuulemma pelataan, lauletaan ja annetaan kaikenlaisii tietoi ja ohjeita leirii varten, mun sisko oli siel edellisvuonna ni se kerto jo etukäteen, tykkäs muutenki leiristä tosi paljon. (: Ja sit leiril ollaan rannalla, syödään, ollaan raamiksilla, mennään Gibraltarille ja kaikkee kivaa. :D
        hinta on mun muistaakseni jotain 500e ja siihen sisältyy sit ruuat ja kaikki.
        Mut haluisitteko vaihtaa meset tai jotai ni voitais paremmin tutustuu?(:

        Leirin hinta on n. 750e.


        nähään sit siellä :)


      • -Sofia
        Arvatkaa leirillä :) kirjoitti:

        Leirin hinta on n. 750e.


        nähään sit siellä :)

        Joo sori mun moka :D olis pitäny korjata toi, enemmänhän se on ku 500e.

        Mut eikö kukaan olis kiinnostunu tutustuun ennen leiriä?(: voisin vaikka laittaa mun mesen tänne.


    • Nimimerkki12

      Seinäjoen helluntaiseurakunnan fifteenleiri Fuengirolaan maksaa nyt 2017 vuonna noin 930 euroa, hintaan sisältyy ruuat, lennot, majoitus, eläin- ja vesipuistorannekkeet, bussimatkat Espanjassa, eli kaikki paitsi bussimatka Seinäjoelta Helsingin lentokentälle ja takaisin. Mitä oon kuullut leiristä niin tosi hyvä leiri on, ite oon innoissani menossa sinne!

      • Vitun kallista paskaa.


      • Nimimerkki12
        animehomo- kirjoitti:

        Vitun kallista paskaa.

        Ei leiri kyllä kallis ole, siihen nähden mitä leirin hinta sisältää.


      • Nimimerkki12 kirjoitti:

        Ei leiri kyllä kallis ole, siihen nähden mitä leirin hinta sisältää.

        Kaiken saman paskan saa suomestakin, miksi pitää mennä ulkomaille ostamaan asioita joita et halunnut, mutta sait silti koska et osaa kieltä?


    • Ostamaan asioita? Sinne mennään oppimaan lisää omasta uskonnosta niinkuin yleensäkin rippileireillä. Kai tiedät, että fifteenleiri on rippileiri..? Ev.lut rippileirit maksavat ihan yhtä lailla. Noin 500 euroa esimerkiksi säbäripari, joita järjestetään Suomessa. Ja oi kyllä kuule osaan itseasiassa espanjaa puhua, ja jos et koskaan ole Espanjassa käynyt, ei siellä pahimmat kojumyyjät ole, mielestäni he eivät ollenkaan ole päällekäyviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe