Tosi suloiselle tytölleni pitäisi saada nimi. Ehdolla ovat:
Lahja Unelma
Laina Unelma
Ulla-Maaria Ulpukka
Valma Vilhelmiina
Verna Matleena
Mikä olisi paras? Sopisiko noihin jotkin kolmannet nimet lisäksi?
Äitini tykkäisi, että olisi kolme nimeä, itse olen epätietoinen.
tytölle pitäisi saada nimi
28
1192
Vastaukset
- tarja 2
Verna Matleena
- minnuska 24
Verna Matleena on ehdottomasti yksi parhaista. Olen varannut sen joka tapauksessa yhdelle tulevista lapsistani, jos nyt satunkin laittamaan jonkin muun nimen tytölleni.
- paras noista
Miltä kuulostaisi:
Valma Unelma
tai
Valma Aila Unelma- minnuska 24
Unelma on ollut aina unelma-nimeni ja mun mielestä etunimi sen kanssa on tärkeä. Siis että mikä unelma, tässä tapauksessa Lahja tai Laina.
Valma ei oikeestaan merkitse mitään, eli se ei sen takia sovi Valman kanssa. Vaikka sehän on makuasia.
Aila-nimestä en tykkää. Jos joku mummoistani olisi Aila, niin sitten kyllä.
Vaikka kyllähän Valma Aila Unelma rimmaa, siinä on tuo L-kirjain kaikissa. - miltä kuulostaa
minnuska 24 kirjoitti:
Unelma on ollut aina unelma-nimeni ja mun mielestä etunimi sen kanssa on tärkeä. Siis että mikä unelma, tässä tapauksessa Lahja tai Laina.
Valma ei oikeestaan merkitse mitään, eli se ei sen takia sovi Valman kanssa. Vaikka sehän on makuasia.
Aila-nimestä en tykkää. Jos joku mummoistani olisi Aila, niin sitten kyllä.
Vaikka kyllähän Valma Aila Unelma rimmaa, siinä on tuo L-kirjain kaikissa.mites ois helmi unelma?
tai
Taimi unelma? - minnuska 24
miltä kuulostaa kirjoitti:
mites ois helmi unelma?
tai
Taimi unelma?Tosi kivoja nuokin!
Vaan kun on vain yksi tytär, mutta jos olisi vaikka viisi. :)
Joku toinen joka nyt etsii nimeä, voisi ottaa vinkin Helmi Unelmasta tai Taimi Unelmasta.
Tai vaikka Aava Unelma!
Lahja Unelma ja Laina Unelma on minusta vähän epäilyttäviä kaksoismerkityksen takia.
Ekoista nimistä Ulla-Maaria voisi mennä, mutta ei Ulpukan kanssa.
Ulla-Maaria Matleena
Ulla-Maaria Unelma
Ulla-Maaria Vilhelmiina
Ja siinähän onkin melkein kolme nimeä äitisi iloksi.- minnuska 24
Just sen kaksoismerkityksen kanssa halusinkin. Tyttöni on minulle Lahja ja tavallaan Unelmana ollut pitkään.
Lainan olen laittanut syrjään. En halua tyttöäni lainaksi vaan omaksi.
Maaria Matleena voisi olla kiva. Ulla Unelma tai Ulla Ulpukka tuntuu kivalta myös, ilman Maariaa, se jotenkin rikkoo nimen.
Maaria Vilhelmiina olis kanssa kiva.
hah, pitäisi olla seitsemän tytärtä, että saisi annettua nää kivat nimet jollekin.
- nimeä riittää,
ei niillä toisilla nimillä tee mitään muutenkaan.
Verna Matleena on suloinen.- minnuska 24
Samaa mieltä. Jos saan toisen tytön ,niin 100 % varmasti hän on Verna Matleena
- yhdistelmä
Lahja Unnukka Adalmiina
- loilaa
loilaa
- minnuska 24
Voi ei nyt kemiat kohtaa. Unnukan yhdistän Lappiin ja Adalmiina on jokin satuhahmo, oliks sillä jokin helmi.
Helmi Adalmiina mieluiten, mutta en nyt sitäkään tällä kertaa.
Unnukka kuuluu lappalaisille. Aila Unnukka tai jokin sellainen.
- Delja
Lahja Unelma olisi ihan kiva, ehkä tulee hieman mieleen, että olisi saanut lahjaksi jonkin unelman, voihan sekin kyllä periaatteessa olla mahdollista :D
Laina Unelma se ei oikein kolahda merkitys on oikeastaan päinvastainen, kuin olisi saanut unelman vain lainaksi, ei kovin kiva :/
Ulla-Maaria Ulpukka ei kolahda oikein... :|
Valma Vilhelmiina tämä kuulostaa jo kivalta, Valmaa ehkä hieman kyllä vierastan mutta Vilhelmiina on kiva :)
Verna Matleena on oikein sievä ja pirteä :)
Ja ehdotan Verna Unelma Vilhelmiinaa se olisi ihana jos kolme nimeä haluatte.- minnuska 24
Ihan oikein, olen saanut tyttäreni kuin unelmalahjan. Siitä nimi.
Laina Unelman olen itsekin hyljännyt... on jotenkin pahaenteinen.
Ulla-Maaria Ulpukka, senkin hylkäsin.
Valma Vilhelmiinasta pidän edelleen...
ja Verna Matleena, jonka vielä joskus laitan mahdolliselle toiselle lapselle.
Tytöstäni tulee Lahja-Maaria Unelma!
- sibyllavon
Ulla-Maaria Ulpukka.
- minnuska 24
Toisaalta kivoja nimiä, vaikkei ehkä loppupelissa rimmaakaan kolmistaan.
Ulla Ulpukka
Maaria Ulpukka
Ulla Maaria
tuntuvat tällä hetkellä kivemmilta.
Kuitenkin tytöstäni nyt sitten tulee
Lahja-Maaria Unelma! minnuska 24 kirjoitti:
Toisaalta kivoja nimiä, vaikkei ehkä loppupelissa rimmaakaan kolmistaan.
Ulla Ulpukka
Maaria Ulpukka
Ulla Maaria
tuntuvat tällä hetkellä kivemmilta.
Kuitenkin tytöstäni nyt sitten tulee
Lahja-Maaria Unelma!Lahja-sana viroksi tarkoittaa:
# hintelä
# laiha
# laimea
# mieto
# vieno
Eli virolaisena en pidä tämän nimen "kaksoismerkityksestä", mutta jos ette Viroon matkusta, niin tuskin tulee nimen kanssa ongelmia ;)Ambrelia kirjoitti:
Lahja-sana viroksi tarkoittaa:
# hintelä
# laiha
# laimea
# mieto
# vieno
Eli virolaisena en pidä tämän nimen "kaksoismerkityksestä", mutta jos ette Viroon matkusta, niin tuskin tulee nimen kanssa ongelmia ;)Hintelä/ laimea Maaria unelmana!
Hahaha, kaikenlaiset kielikuvat on niin hauskoja ;)- minnuska 24
Ambrelia kirjoitti:
Lahja-sana viroksi tarkoittaa:
# hintelä
# laiha
# laimea
# mieto
# vieno
Eli virolaisena en pidä tämän nimen "kaksoismerkityksestä", mutta jos ette Viroon matkusta, niin tuskin tulee nimen kanssa ongelmia ;)Mun kaikki systeemit meni nyt uusiksi. En todella halua että Virossa lastani pidettäisiin jotenkin vähäpätöisenä.
En vaan jaksaisi alkaa nimirumbaa uudelleen. Onneksi minulla ei kuitenkaan ole miestä, joka halttaisi vastaan, saan ihan itsekseni miettiä, paitsi mitä nyt äiti...
Tiedätkö, onko Vernalle kaksoismerkitystä missään?
Sitten ei siitä kuitenkaan tule Verna Unelmaa. Unelmakin pitää hylätä. Nyyh! :( - verna.
minnuska 24 kirjoitti:
Mun kaikki systeemit meni nyt uusiksi. En todella halua että Virossa lastani pidettäisiin jotenkin vähäpätöisenä.
En vaan jaksaisi alkaa nimirumbaa uudelleen. Onneksi minulla ei kuitenkaan ole miestä, joka halttaisi vastaan, saan ihan itsekseni miettiä, paitsi mitä nyt äiti...
Tiedätkö, onko Vernalle kaksoismerkitystä missään?
Sitten ei siitä kuitenkaan tule Verna Unelmaa. Unelmakin pitää hylätä. Nyyh! :(Tarkoittaa kevättä, tullee latinasta.
- minnuska 24
verna. kirjoitti:
Tarkoittaa kevättä, tullee latinasta.
Kiitos, ihana tietää:
Verna Maaria Matleena! minnuska 24 kirjoitti:
Kiitos, ihana tietää:
Verna Maaria Matleena!Onneksi olkoon, Verna Maaria Matleena!
- minnuska 24
Ambrelia kirjoitti:
Onneksi olkoon, Verna Maaria Matleena!
Verna Maaria Matleena kiittää!
- minnuska 24
Ambrelia kirjoitti:
Onneksi olkoon, Verna Maaria Matleena!
kiitos kaikille vastanneille, ja sillä tavalla osallistuitte tyttöni nimen hakemiseen.
Kaikki vastaukset mietin tarkkaan. - tsirputin
minnuska 24 kirjoitti:
kiitos kaikille vastanneille, ja sillä tavalla osallistuitte tyttöni nimen hakemiseen.
Kaikki vastaukset mietin tarkkaan.:))
- Anonyymi
Nykyään vois olla sopivaa ennakoida tulevaa ja ottaa nimiseksi vaikkapa ”Tiia Heikki”
- Anonyymi
"Aina Valmis Unelma Antavainen"
Nimi takaa tyttärellesi helpon elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185