Hinduaiheisia t-paitoja?

Hmm...

Mistä saisi suomesta hinduaiheisia t-paitoja? Tarkoitan esimerkiksi, perus t-paitaa jossa on jonkin hindulaisen mytologian jumalhahmo. Kiitos, jos joku tietäisi!

Ps. Ei tarvitse haukkua materialistiseksi. :)

1

479

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin löytyy

Materialismi on ihan OK, se on sisäinen mielentila kuten köyhäilykin. Hindulaisuudessa ei ole diskriminoitu materiaalista vaurautta toisin kuin lähi-idän uskonnoissa. Asenne materiaan ratkaisee - antaaako sen hallita elämää vai ei.

Mutta noiden hindujumala-t-paitahömpötysten kanssa homma menee vähän samoin kuin Buddha-tuhkakuppien ja hippituristien suosiman sarin alushameen kanssa julkisilla paikoilla: mummot ainakin katsoo pahasti. Jumalan ja gurujen kuvien käsittely on aika herkkää hommaa hindulaisuudessa. Mikä miellyttää länsimaisen silmää t-paidan rinnuksissa on vanhan kansan kauhistus Goan transubileiden ulkopuolisesa Intiaassa. Itse en laittaisi Jeesus roikkuu ristillä t-paitaa päälleni, enkä sellaistakaan, jossa lukisi hepreaksi Jahve. Johtuu tosin mun allergiasta lähi-idän kansanvillityksiä kohtaan...
      Yksivärinen t-paita on paras. Samoin kuin sivistyneesti pukeutuvat ja käyttäyyvät & tukkansa kammanneet suomalaisnuoret Intiassa harrastamassa muuta kuin transubileissä peuhaamista ja bongin pössyttelyä.

T. täti Moraalin Sormi ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe