olen juuri aloittanut valokuvauksen ja nyt haluaisin saada risuja ja ruusuja otoksistani,
mitä mieltä olette, antakaa rakentavaa kommenttia, kiitos:)
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/26hzi hitogoroshi-digikuvaus.html
ja saa toki äänestää, -JOS- pidätte!
kuvia
''oppilas''
4
982
Vastaukset
- iipu
Kuvat oli ihan kivoja. Mulla aina kiinnostaa kalusto millä kuvataan eli kamera ja objektiivi?
- ''oppilas''
Kamerana on Olympus E-400 ja objektiivi
on 40-150mm 1:4-5.6 ED
- Itkuiikka
Tosi upeita kuvia! Kiva katsella toisten ottamia kuvia, kun omat eivät tahdo onnistua :)
- firerose
ja hienoja kuvia olit ottanut!! Monista saisi mahtavia postikortteja ja kehystettyjä kuvia seinälle. Mustavalkoiset oli jotenkin erityisen hienoja. =}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849