Yu-Gi-Oh! GX

953UERI9U

Jos ymmärsin oikein niin tuo MTV3:lla nyt pyörivä Yu-Gi-Oh! GX on kohdassa Season 1, Episode 21: The Duel Off: Part 1 (suomeksi Taistelu edustuspaikasta osa 1) Olenko oikeassa???

Kysymykseni onkin tämä: MTV3 sivuilta löysin tiedotteen uudesta sarjasta 1.9 alkava, nimi Yu-Gi-oh, onko se sama vai eri???

IMDB:TÄ kun katson http://www.imdb.com/title/tt0493334/episodes
niin siellä on ainakin kolmen tuotantokauden jaksoja... mutta MTV3 taitaa lopettaa tuohon ensi sunnuntain jaksoon...vai kuin??? Eli tietääkö joku minua fiksumpi, näytetäänkö/onko näytetty enemmän jaksoja kuin nuo 22 ensimmäisestä kaudesta???

Youtubessa kuitenkin on pätkiä Yu-Gi-Oh! GX kauden 2 jaksoista... onko kyse siitä että sarja on lopetettu suomessa vai siitä että sitä ei olla ehditty vielä dubata?? ja mikä tuo "uusisarja" oikein on joka alkaa 1.9??

Anteeksi tyhmyyteni en ole oikein vielä tutustunut aiheeseen!

6

2319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prätkä mimmi

      en jaksa vastata kaikkiin enkä varmaan osaakkaan, mutta Yu-gi-oh on tietääkseni eriasia kuin Yu-gi-oh! gx. Luulen että Yu-gi-oh perustuu enemmän tähän Yugiin(tai kuka liene olikaan.) Tämä oli minun näkö kulmani, mutta joku varmaan tietää paremmin.

    • tomoe
    • miksihelvetissä

      tästä keskutelusta on ollut yli 10 vuotta, mutta miksi me saatiin vain 1 season of yu-gi-oh

      • Battletron

        Hyvä kysymys, itel löytyy levyt 1 5 ja 7


      • Anonyymi

        Ei edes kokonaista ensimmäistä kautta, vaan puolet siitä. Syy taisi olla dubin myöhäisen esityksen, sillä toista kautta oltiin jo näyttämässä muualla maailmalla kun Yu-Gi-Oh! GX tuli Suomeen ja esitys loppui 32:n jaksoon kun kolmatta kautta alettiin näyttämään maailmalla. Syy voisi myös olla 4Kidsin, eli studio, joka teki sarjan englanninkielisen dubin, johon suomenkielinen versio perustuu, sillä heitä alettiin painostamaan uuden
        Yu-Gi-Oh! 5D's-sarjan dubbaamiseen, minkä takia Yhdysvalloissa ei näytetty kolmannen kauden viimeistä jaksoa ja koko neljättä kautta. Tämän takia, PVP Voice, sarjan suomidubbaaja, ei dubannut mitään Yu-Gi-Oh! GX:n jälkeen, sillä myöhempien sarjojen tarina ei tekisi järkeä ilman aiempaa kontekstia. Pokémon koki samanlaisen kohtalon, sillä sen ensimmäisen kauden viimeistä jaksoa, toista tuotantokautta, kolmannen, neljännen ja kuudennen kauden toista puolikasta ja viidennen kauden ensimmäistä puolikasta ei koskaan näytetty Suomessa, tosin Pokémon pääsi pälkähällä, sillä se on molempi kuuluisampi, sekä sen tarina ei ole yhtä suora kuin Yu-Gi-Oh!:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes kokonaista ensimmäistä kautta, vaan puolet siitä. Syy taisi olla dubin myöhäisen esityksen, sillä toista kautta oltiin jo näyttämässä muualla maailmalla kun Yu-Gi-Oh! GX tuli Suomeen ja esitys loppui 32:n jaksoon kun kolmatta kautta alettiin näyttämään maailmalla. Syy voisi myös olla 4Kidsin, eli studio, joka teki sarjan englanninkielisen dubin, johon suomenkielinen versio perustuu, sillä heitä alettiin painostamaan uuden
        Yu-Gi-Oh! 5D's-sarjan dubbaamiseen, minkä takia Yhdysvalloissa ei näytetty kolmannen kauden viimeistä jaksoa ja koko neljättä kautta. Tämän takia, PVP Voice, sarjan suomidubbaaja, ei dubannut mitään Yu-Gi-Oh! GX:n jälkeen, sillä myöhempien sarjojen tarina ei tekisi järkeä ilman aiempaa kontekstia. Pokémon koki samanlaisen kohtalon, sillä sen ensimmäisen kauden viimeistä jaksoa, toista tuotantokautta, kolmannen, neljännen ja kuudennen kauden toista puolikasta ja viidennen kauden ensimmäistä puolikasta ei koskaan näytetty Suomessa, tosin Pokémon pääsi pälkähällä, sillä se on molempi kuuluisampi, sekä sen tarina ei ole yhtä suora kuin Yu-Gi-Oh!:n.

        Hups, olin väärässä. Ensimmäinen kausi näytettiin sittenkin kokonaan! 😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe