Nyt täytyisi saada jokin runo pienen pojan ristiäiskutsuun. Haussa olis sellanen runo missä olisi puhetta ristiäisistä, kasteesta tai nimen saannista. Tai kutsu runon muodossa.
Kutsu
4
1584
Vastaukset
- tämmönen??
On syttynyt sydän pieni, on elämä alkanut.
On kastetta vailla vielä, lapsemme pieni nyt.
Sen tuletko kanssamme jakamaan,
pikkuisen nimen kuulemaan.
Itse pistin tämän.- ajattelin....
ehdottaa.Meillä oli myös tuo :).Mun mielestä tosi kaunis
- krista-kisu
Teitkös sinä itse kutsukortit?
Mistäs löytyisi linkkejä,jossa olisi ehdotuksia/neuvoja itse korttien tekoon?
kiitos etukäteen....- kutsut
Esim. Tiimarissa on paljon valmiitakin ideoita jos jaksaa ihan käsin käsin näpertää, leikkaa ja liimata.
Puoliksi käsin olen itse tehnyt, eli tietokoneella tehnyt kivan näköiset kutsut jotka väriprintterillä tulostanut ja värilliseen kuoreen.
Jos haluaa vielä oikein viimeisen päälle voi juuri vaikka tiimarista (tai myytäneen kaikissa kirjakaupoissa) ostaa niistä valmiiksi kuvioituja värillisiä A4 papereita joille tulostaa itse tehdyn kutsun. Tai jos on käytössä vain mustavalkoprintteri saa noita valmiita kauniita paperipohjia käyttämällä silti tosi kivat ja persoonalliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675940Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344284Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021966- 631465
- 521169
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49846Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755