Olen seurustellut poikaystäväni kanssa lähes 3 vuotta ja tunnen käyttäneeni jo kaikki lahjaideat. Ideoita, mitä antaa 18-vuotiaalle pojalle yo-lahjaksi?
Yo-lahja poikaystävälle?
4
802
Vastaukset
- ...
Piiiitkä ja tuhma pano!
t: rakas poikaystäväsi- Pena
Meinasin itse ehdottaa vähän samaa... Anaalin korkkaus ja kun vielä viimeistelet "kakun" posliiniksi ajolla, niin uskon poikaystäväsi olevan enemmänkuin tyytyväinen! Tosin nämä varmaan on tehty jo aikapäivää sitten?
Voithan hankkia vaikka kyydin ralliautossa, purjekoneessa tai vastaavan elämyksen jos eka on jo tehty!
- simo
Noi edelliset ideat oli ihan hyviä, mutta jos haluat antaa jotain roinaa niin anna AUTO!
Ellei poikaystävälläsi jo ole autoa niin osta sille kesäauto! Niitä saa jo 300-500 eurolla! Sitten ajelette romanttisesti käsikädessä jollekin rauhaiselle kutuharjulle! ;)
Muita vaihtoehtoja ovat kaulaliina, hassumuumimuki tai vaikkapa yhteinen ulkomaanlomamatka!
Ja sitten muista vielä ostaa kukkia! Osta vaikka 20 ruusun kimppu ja sen lisäksi muutama ruukku-perhosorkidea!
Ja sitten vietä aikaasi paljon sen kanssa ja ole mukava ja miellyttävä!- Jojo
...hajuvesi?? onko idea jo käytetty vai liian tylsä? mä ostin viime vuonna omalle kullalle
hugo bossin boss in motion ja herra on siitä tykänny... ja mä kans=)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038162- 1075687
- 2835099
- 495003
- 763777
- 562990
- 662717
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432447