avril

nekoma

ootteko kuulleet avrilin when you're gone biisin häneltä? mitä piditte? mä tykkäsin tosi paljon, tuli siin yhes vaiheeski tippa linssiin siis siin kohtaa kun on se vanha mies ja se kattoo sen kuolleen vaimon kuvaa ja haistaa sen vaatteit..:D se oli kyl niin

8

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumpukapulat on ihania

      avril on ihana

    • rumpukapulat on ihania

      MAHA

    • yhtään, mutta

      when you´re gone on tosi hyvä biisi häneltä. Yllätyin kuinka Avrinin heleä ääni ääni sopii hyvin kappaleeseen.Tän biisin takia ostin koko levynkin. Hot biisi kanns on iha Ok. Avrinia on mukava kuunella ku se lausuu englantia oikein eikä yritä liikaa vongerella sitä erillaiseks kuten esim. Britney tekee... Eli tätä kautta ymmärtää sanat ja laulun sanoman. Entinen tuotanto oli ehkä vähän parempaa kuten nykyinen ja esim. complicated ja nobody´s home on tosi hyviä kappaleita. Mutta nykyinenkin Avrin OK.

    • minä vain

      pidän myös mainitsemastasi biisistä mutta eise eityisemmin liikuttanut.
      pidän itsekkin avrilista joten kokeile ayabieta se on äly hyvä.

    • MyKey

      Oon kaikesta eri mieltä, koska fanitat japania

    • Lavigne

      sillä on tosi hyvejä biisejä

    • LauraAvril

      Moi kaikki Avril fanit!!

      • Fani???

        En tykkää sellasesta että fanitetaan toista sillä tavalla kauheasti. Siis niinku että ´vähä se on nii "ihQ" ja oon aina sen suurin fani!!!´
        Musta on tosi ok jos pitää jostain laulajasta, mutta mielestäni ei tarvitse "hössöttää" siitä liikaa.
        Niin siitä Avrilista. Mielestäni hänellä on uskomaton, voimakas ja tavallan heleä, mutta tarpeen vaatiessa matalampikin ääni. Hän laulaa monipuolista musiikkia. Kuten jos verrataan esim. When you´re gone:a ja The best Damn Thing:iä, niin ero on melkoinen! Se on mielestäni erittäin hyvä puoli laulajassa, sillä samaan vanhaan tyyliin ei sitten kyllästy. Tai siis aina löytyy ko. laulajalta jotain uutta. En ole tiennyt Avrilista kovinkaan kauan. Olin kuullut When you´re gone:n radiosta ja jossain vaiheessa aloin kuunnella sitä sitten netistä ja muihinkin kappaleisiin tutustuin vähitellen.
        Avril on todella hyvä laulaja. Muuta en sano.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe