Voisko joku ehdottaa jotain hyviä shoujo-ai tai yuri sarjoja?
Shoujo-ai sarjoja?
13
3269
Vastaukset
- harr
Simoun, Kashimashi ja Hitohira ovat kokeilemisen arvosia. Utenakin on kuulemma hyvä.
- dindu-pindu
http://www.animenfo.com/animebygenre.php?genre=25&perpa ge=30 tossa olis kaikki tähän mennessä tulleet Yuri sarjat
- could-it-be-harder
se on kyllä animea eli Strawberry panic jos oikein muistan
- Blvd
Kashimashii ei ole omaan makuuni. The Last Uniform on melkoista söpöilyä, line:ssä ei oikein päästä asiaan, Confidential Confessions 4 on lyhyt yuri-tarina, LIFE ei ole varsinaista shoujo-aita, mutta ainekset kyllä löytyisi. Olen jostain kuullut, että NANA kääntyisi shoujo-aiksi jossain vaiheessa. Sitten on vielä Tetragrammaton Labyrinth, jossa shoujo-ai kylläkin hukkuu toimintaan.
Surullisen vähän noita sarjoja on, missä edes vihjailtaisiin tyttörakkauteen. :/- <3
Nana ei ole shoujo-ai, vaikka itsekin haluaisin. Sarja perustuu lähinnä sisarrakkauteen. Nana ei ole perhettä, ja Hachilla ei ketään johon luottaa/ottaa tukea maailmassa... Blaa blaa... Suosittelen kuitenkin seuraamaan sarjaa! Hyvä on
- Mangatietäjä
Nythän markkinoilla on jo suomeksi Gravitation, Les Bijoux ja Devil´s Bride ja pikkulinnut ovat visertäneet, että pian tulee jotain lisääkin. Toivoa siis on. :)
- Chimeko
http://www.hongfire.com/forum/showthread.php?t=18742 Tuolta löytyi aika komean kokoinen lista. :D Kannazuki no Miko on oma suosikkini . :------3
- Kaname-Amane-Miyuki
STRAWBERRY PANIC!!! PARAS PARAS PARAS!! ^^
- jijoij
girlfriends ja miruku (milk) morinagan muut yuri sarjat ovat huippuja!
- jaahas- Shoujo ai :3
Gurenki (vaikka hiatuksessa) ja Love Pheromon No.5 on lemppareita (löytyy mangafoxista)
- SSMoonSS
http://romanceanime.com/anime/?type=yuri
Tuolla on kassa jotai tyttöjen välisestä rakkaudesta kertovia animeita, jos olen oikein ymmärtänyt :DD - susseeli
Strawberry Panic, ite en oikeen tykänny mutta aika monet tykkää tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740