I hate Golden Sands

never again

Varoituksen sana kaikille jotka Kultahietikolla lomailevat! Katsoinpas äsken tilitietojani ja paikallinen pankki oli veloittanut minulta 70e ylimääräistä nostoistani. Enkä nyt puhu nostopalkkioista. Ko. automaatti sijaitsee lähellä Bonita hotellia Dolphin uima-altaiden lähellä. Asioin automaatilla kahdesti ja kummallakaan kerralla automaatista ei saanut kuittia vaikka sen pyysinkin ja nyt minulla ei oikeastaan ole mitään millä todistaa nostoa. Täytyy vain luottaa että oma pankkini selvittää asian kunnolla.

Inhoni kultahietikkoa kohtaan vain syvenee enkä todellakaan suosittele sitä kellekkään. Luulisi että pankkeihin voisi edes luottaa vaikka paikalliset ovatkin kusettaja porukkaa.

3

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailee

      Kultahietikolla on paljon epäilyttävän näköisiä automaatteja. Ei kannata käyttää kun pankin seinässä olevia. Vaikka ei niihinkään voi aina luottaa. Olin kultahietikolta viikko sitten ja nostin matkaoppaan suosittelemasta pankin seinässä olevasta automaatista visa electronilla rahaa. En käyttänyt korttiani missään muualla kuin kyseisellä automaatilla. Jouduin nostamaa useaan kertaan koska siellä maksimi nosto kerralla on vain 200BGL eli n.100€. Kotiin tullessani tilini saldo näytti aivan oikein. Muutaman päivän päästä katsoin tilitietoja niin sieltä oli oli nostettu kolme kertaa 200BGL kulut eli n.315€ yhteensä. Olin jo suomessa kun nostot oli tapahtuneet. Otin heti yhteyden omaan pankkiini ja rahani oli palautettu seuraavana päivänä tililleni. Sitä en tiedä kopiotiinko korttini vai oliko se tuplanosto. Ainakin peitin näppäimet kun laitoin tunnukseni. Automaatti sijaitsi hotelli Shipkan vieressä Roxy ja bonkers diskojen suunnalla. Itse tykkäsin kultahietikosta aurinko paisto ja ruoka oli hyvää.

      • vkldjkfsd

        Itsekin nostin samaisesta automaatista hotelli shipkan läheltä. Nostin 400 levaa, ja kun kotiin tulin ja katsoin tilitapahtumia nosto oli otettu kaksi kertaa, mutta toinen nostoista oli palautettu samantien takaisin. En tiedä miksi se kaksi kertaa oli sen ottanut mutta sain ainakin rahani takaisin!


    • Pankin seinässä

      olevista automaateista (kaksi automaattia vierekkäin) Nostin rahaa kolme kertaa ko. automaateista. Suomeen palattuani tarkistin tilin sldon ja kaikki oli ok. Vasta noin kuukauden päästä nostoista oli rahat siirretty tililtäni pois pankille ja tarkalleen se summa joka luki kuiteissakin eli yhtä luotettavaa ainakin omalla kohdalla kuin Suomessakin ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe