Minkäkokoisen matkalaukun otat yleensä mukaan viikon rantalomareisulle?
Matkalaukun koko
6
1837
Vastaukset
- "ei-kaikkein-suurinta-...
Samsonite. Sinne mahtuu viikoksi lapsen ja aikuisen vaatteet ja jokunen kenkäpari. Käsimatkatavaroihin sitten vielä osa vaatteista, hiustenkuivaaja/kiharrin, ja ne kosmetiikkatuotteet, joita ei nesteisiin lueta. Isommat pullot isompaan matkalaukkuun ja välttämättömimmät sinne litrapussiin (mm. hammastahna). Se "ei-kaikkein-suurinta-kokoa-oleva" on helpompi naisenkin kantaa, täpötäynnä olevana se painaa sen 20 kg.
- alkup.
Eli noin 70 litrainen?
- kerrotko
että mitkä ovat kosmetiikkaa joita ei tarviste laittaa muovipussiin vaan voi jättää näyttämättä turvatarkastuksessa? Ja tiesitkö että esim. Kanarian matkoilla esim.Finnamtkoilla max 15 kg matkatavaraa eli 5 kg meni yli?
- minulla on
sillä minulla vain reppu,hamamstahna ja passi. Ja matkalaukun koko voi olla ihan mikä vaan ja pieneen mahtuu vähän ja isoon mahtuu paljon...ymmärsitkö?
- Zelma
Itse ostin juurikin ensi kesää varten viikon lomalle samsoniten matkalaukun.Oliskohan tilavuus ollut n.85litraa...ulkomitat muistaakseni 55cm x 80cm.Näyttää kovin tilavalta ja värikin aivan ihana bubble gum=) hyvää matkaa sinulle!
- delseyn laukku
Tulin juuri viikon reissulta ja Delseyn 63-litrainen laukku oli juuri sopivan kokoinen. Kotimatkalla tosin painoi 19kg, joten tuliaisten kanssa kannattaa hieman laskeskella niiden painoa jo ostaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2262541- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982