Minkäkokoisen matkalaukun otat yleensä mukaan viikon rantalomareisulle?
Matkalaukun koko
6
1760
Vastaukset
- "ei-kaikkein-suurinta-...
Samsonite. Sinne mahtuu viikoksi lapsen ja aikuisen vaatteet ja jokunen kenkäpari. Käsimatkatavaroihin sitten vielä osa vaatteista, hiustenkuivaaja/kiharrin, ja ne kosmetiikkatuotteet, joita ei nesteisiin lueta. Isommat pullot isompaan matkalaukkuun ja välttämättömimmät sinne litrapussiin (mm. hammastahna). Se "ei-kaikkein-suurinta-kokoa-oleva" on helpompi naisenkin kantaa, täpötäynnä olevana se painaa sen 20 kg.
- alkup.
Eli noin 70 litrainen?
- kerrotko
että mitkä ovat kosmetiikkaa joita ei tarviste laittaa muovipussiin vaan voi jättää näyttämättä turvatarkastuksessa? Ja tiesitkö että esim. Kanarian matkoilla esim.Finnamtkoilla max 15 kg matkatavaraa eli 5 kg meni yli?
- minulla on
sillä minulla vain reppu,hamamstahna ja passi. Ja matkalaukun koko voi olla ihan mikä vaan ja pieneen mahtuu vähän ja isoon mahtuu paljon...ymmärsitkö?
- Zelma
Itse ostin juurikin ensi kesää varten viikon lomalle samsoniten matkalaukun.Oliskohan tilavuus ollut n.85litraa...ulkomitat muistaakseni 55cm x 80cm.Näyttää kovin tilavalta ja värikin aivan ihana bubble gum=) hyvää matkaa sinulle!
- delseyn laukku
Tulin juuri viikon reissulta ja Delseyn 63-litrainen laukku oli juuri sopivan kokoinen. Kotimatkalla tosin painoi 19kg, joten tuliaisten kanssa kannattaa hieman laskeskella niiden painoa jo ostaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185