Minkäkokoisen matkalaukun otat yleensä mukaan viikon rantalomareisulle?
Matkalaukun koko
6
1810
Vastaukset
- "ei-kaikkein-suurinta-...
Samsonite. Sinne mahtuu viikoksi lapsen ja aikuisen vaatteet ja jokunen kenkäpari. Käsimatkatavaroihin sitten vielä osa vaatteista, hiustenkuivaaja/kiharrin, ja ne kosmetiikkatuotteet, joita ei nesteisiin lueta. Isommat pullot isompaan matkalaukkuun ja välttämättömimmät sinne litrapussiin (mm. hammastahna). Se "ei-kaikkein-suurinta-kokoa-oleva" on helpompi naisenkin kantaa, täpötäynnä olevana se painaa sen 20 kg.
- alkup.
Eli noin 70 litrainen?
- kerrotko
että mitkä ovat kosmetiikkaa joita ei tarviste laittaa muovipussiin vaan voi jättää näyttämättä turvatarkastuksessa? Ja tiesitkö että esim. Kanarian matkoilla esim.Finnamtkoilla max 15 kg matkatavaraa eli 5 kg meni yli?
- minulla on
sillä minulla vain reppu,hamamstahna ja passi. Ja matkalaukun koko voi olla ihan mikä vaan ja pieneen mahtuu vähän ja isoon mahtuu paljon...ymmärsitkö?
- Zelma
Itse ostin juurikin ensi kesää varten viikon lomalle samsoniten matkalaukun.Oliskohan tilavuus ollut n.85litraa...ulkomitat muistaakseni 55cm x 80cm.Näyttää kovin tilavalta ja värikin aivan ihana bubble gum=) hyvää matkaa sinulle!
- delseyn laukku
Tulin juuri viikon reissulta ja Delseyn 63-litrainen laukku oli juuri sopivan kokoinen. Kotimatkalla tosin painoi 19kg, joten tuliaisten kanssa kannattaa hieman laskeskella niiden painoa jo ostaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261127Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut841007Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769