Matkalaukun koko

ostoa suunnitteleva

Minkäkokoisen matkalaukun otat yleensä mukaan viikon rantalomareisulle?

6

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ei-kaikkein-suurinta-...

Samsonite. Sinne mahtuu viikoksi lapsen ja aikuisen vaatteet ja jokunen kenkäpari. Käsimatkatavaroihin sitten vielä osa vaatteista, hiustenkuivaaja/kiharrin, ja ne kosmetiikkatuotteet, joita ei nesteisiin lueta. Isommat pullot isompaan matkalaukkuun ja välttämättömimmät sinne litrapussiin (mm. hammastahna). Se "ei-kaikkein-suurinta-kokoa-oleva" on helpompi naisenkin kantaa, täpötäynnä olevana se painaa sen 20 kg.

• alkup.

Eli noin 70 litrainen?

• kerrotko

että mitkä ovat kosmetiikkaa joita ei tarviste laittaa muovipussiin vaan voi jättää näyttämättä turvatarkastuksessa? Ja tiesitkö että esim. Kanarian matkoilla esim.Finnamtkoilla max 15 kg matkatavaraa eli 5 kg meni yli?

• minulla on

sillä minulla vain reppu,hamamstahna ja passi. Ja matkalaukun koko voi olla ihan mikä vaan ja pieneen mahtuu vähän ja isoon mahtuu paljon...ymmärsitkö?

• Zelma

Itse ostin juurikin ensi kesää varten viikon lomalle samsoniten matkalaukun.Oliskohan tilavuus ollut n.85litraa...ulkomitat muistaakseni 55cm x 80cm.Näyttää kovin tilavalta ja värikin aivan ihana bubble gum=) hyvää matkaa sinulle!

• delseyn laukku

Tulin juuri viikon reissulta ja Delseyn 63-litrainen laukku oli juuri sopivan kokoinen. Kotimatkalla tosin painoi 19kg, joten tuliaisten kanssa kannattaa hieman laskeskella niiden painoa jo ostaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe