Hei kaikki kuumeilijat!
Onko kukaan kuullut, että ripuli vois olla yksi raskausoireista? Itselläni ollut nyt kyseinen pulma yli viikon. Eilen olis menkat pitäny alkaa.
Kiitos vastaajille!
Ripuli raskausoireena?
6
10070
Vastaukset
- Bumble-B
Mulle iski ripuli 5 pv ennen menkkojen alkua. Ripuli laantui vähitellen mutta maha jäi löysälle ja sitte teinki plussatestin ja löysä vatsa oli koko alkuraskauden vaiva.
Kerro sitte kuinka kävi, saitko plussan vai mahataudin. :)- olisi ollut oireena se
Aivan kamala ripuli iski viikkoa ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa. Ja samalla kauhea väsymys, joka varmaan johtui siitä ripulista. Olin vähän ihmeissään ja epäilin, joko olisin viimein tullut raskaaksi. Mut menkat alkoi kaks päivää etuajassa ja oli mun mielestä ihan normaalit paitsi kivuttomammat kuin yleensä, kun selvisin ilman särkylääkkeitä.
No, laihtui ainakin vähän ; ) - Anonyymi
hei mullakin on tällä hetkellä 5 päivää menkkoihin ja maha ihan löysällä, äsken sain testiin haamuplussan.
- ei ole, tapauksesta
riippuen.
Mulla menkkojen ikävänä sivuoireena/etukäteisoireena on ripuli. Lähes aina.- meppe
kaks plussan vauvakirjasta että heti hedelmöittymisen jälkeen aineenvaihdunta kiivastuu eli voihan löysä vatsa johtua siitä.
Hassua tästä tekee sen etten edes etsinyt kyseistä tietoa kirjasta mutta se vaan sattui silmiin juuri kun istuin vessassa.
kyllä meillä on paksu vauvakirja vessassa kun ei sitä oikeen kerkiä 8kk pojan kanssa muualla lukemaan. - Muistan lukeneeni myös
meppe kirjoitti:
kaks plussan vauvakirjasta että heti hedelmöittymisen jälkeen aineenvaihdunta kiivastuu eli voihan löysä vatsa johtua siitä.
Hassua tästä tekee sen etten edes etsinyt kyseistä tietoa kirjasta mutta se vaan sattui silmiin juuri kun istuin vessassa.
kyllä meillä on paksu vauvakirja vessassa kun ei sitä oikeen kerkiä 8kk pojan kanssa muualla lukemaan.Mullakin on samainen kirja ja siellä tosiaan lukee, et aineenvaihdunta vilkastuu hedelmöittymisen jälkeen, joten ripuli voi hyvinkin olla raskausoire. Painotus sanalla VOI.
Useinhan sitten raskauden edetessä hommat muuttuu ummetuksen puolelle..ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178