Minä

morsian-08

eikö häät pitäisi olla ihana asia, miksi pitää niin ilkeästi vastata?

7

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihana

      asia, mutta häähulluus on hulluutta.

    • älä...

      ....

    • jujutsu

      Mun mielestä häät on ihana asia, todella ihana. Ja niihin pitää panostaa, koska useinmiten ne ei oo ku kerran elämässä. Nykyään harva arvostaa häitä, koska olettaa eroavansa pian(luulisin)..ihmiset on unohtanu miks naimisiin mennään. Mutta mä olen myös morsian-08 ja just ostin hääpuvun. MAHTAVAA!=) Nyt vaa muokkailemaan sitä johki ompelijalle. Ja mietin ihan onnessani kokoajan kaikkia juttuja mitä haluun omiin häihini. Oon sitä mieltä ettei mitään häähulluutta ookkaan..ne jotka ei ymmärrä sitä ei todennäkösesti aio ite naimisiin tai pitää koko naimisiinmenoa ihan turhana. Heh. tulipas mielipiteitä =)

      • morsian-08

        Olet aivan oikeassa. Ihmiset ovat aika usein myös kateellisia toisten onnesta, mutta ei anneta sen olla esteenä meidän onnelle!


      • Erilainen morsian

        Ehkä kaikkia ei kiinnosta laittaa tuhansia euroja johonkin prinsessaleikkeihin... Onhan häät hieno asia, mutta ei kaikki suinkaan halua pukeutua kermakakkuun ja kirjottaa lahjalistaan pelkkää kahviastiastoo! Sori vaan, mutta nykyään harva ehkä arvostaa sellaisia häitä mistä te vouhkaatte ja stressaatte. Ainakin itselläni on täysin päin vastainen mielikuva unelmien romanttisista häistä.

        Kun minut vihitään, niin se tapahtuu mökillä järven rannassa (ehkä jopa laiturilla, mikä sen ihanampaa kun vain taivas on kattona, maisema kaunis ja kesäinen tuulenvire pyyhkii hiuksia), valkoisessa kesämekossa ja lähimmäisten seurassa. Sitten syödään hyvin ja juodaan hyvin ja halukkaat voi tanssata ladossa. Ei mitään prameiluja, ei turhaa jäykistelyä eikä krakoja! Eikä tosiaan mitään faijan serkkuja tms. Eikä mitään typeriä leikkejä, vaan rehtiä hauskanpitoo ystävien kanssa. Eipä tarvi stressata kun tilaa vaan sapuskat ja pistää pöytään, luonto koristelee itse itsensä.

        Ja lahjarahoilla unelmien häämatkalle.

        Jos ihan suoraan sanotaan niin nämä kaikki häähullut taitavat unohtaa häiden todellisen merkityksen ja haluavat vaan olla hetken prinsessana ja rouvana. Olen myös huomannut, että pieni ikä ja suuri vouhotus kulkevat käsi kädessä tässä asiassa.


      • jujutsu
        Erilainen morsian kirjoitti:

        Ehkä kaikkia ei kiinnosta laittaa tuhansia euroja johonkin prinsessaleikkeihin... Onhan häät hieno asia, mutta ei kaikki suinkaan halua pukeutua kermakakkuun ja kirjottaa lahjalistaan pelkkää kahviastiastoo! Sori vaan, mutta nykyään harva ehkä arvostaa sellaisia häitä mistä te vouhkaatte ja stressaatte. Ainakin itselläni on täysin päin vastainen mielikuva unelmien romanttisista häistä.

        Kun minut vihitään, niin se tapahtuu mökillä järven rannassa (ehkä jopa laiturilla, mikä sen ihanampaa kun vain taivas on kattona, maisema kaunis ja kesäinen tuulenvire pyyhkii hiuksia), valkoisessa kesämekossa ja lähimmäisten seurassa. Sitten syödään hyvin ja juodaan hyvin ja halukkaat voi tanssata ladossa. Ei mitään prameiluja, ei turhaa jäykistelyä eikä krakoja! Eikä tosiaan mitään faijan serkkuja tms. Eikä mitään typeriä leikkejä, vaan rehtiä hauskanpitoo ystävien kanssa. Eipä tarvi stressata kun tilaa vaan sapuskat ja pistää pöytään, luonto koristelee itse itsensä.

        Ja lahjarahoilla unelmien häämatkalle.

        Jos ihan suoraan sanotaan niin nämä kaikki häähullut taitavat unohtaa häiden todellisen merkityksen ja haluavat vaan olla hetken prinsessana ja rouvana. Olen myös huomannut, että pieni ikä ja suuri vouhotus kulkevat käsi kädessä tässä asiassa.

        Vaik haaveilen tulevista häistäni ja suunnittelen niitä paljo ja mietin kaikkea mitä sinne haluaisin ni mulla ei suinkaa oo tarkotus käyttää älytöntä summaa niihin. Esim mun hääpuku ei tuu maksaa mulle paljo viittäkymppiä enempää, mut se on silti hieno ja just semmonen mistä mä tykkään. Ainoo mihin pistän rahaa ni siihen että on hyvät ruuat juhlassa ja että saan hyvän kampauksen ja sulhoni saa semmosen puvun mist se haaveilee. Eli ei oo tulossa kalliit häät. Silti mä suunnittelen niitä ja haaveilen niistä. Ja siks kattelen kaikkia häälehtiä ja semmosia ku haluun tehä ite kaikkia juttuja häihini. Mun häät ei tuu olee mitkää semmoset että mä haluan vaa olla prinsessa. Mulle tärkeintä niis häissä on et saan mennä naimisiin rakkaani kanssa. Haluun pitää häät sen takii kirkossa että aion pitää ne semmosena vuodenaikana jollon ulkona ei oo oikee mahollista pitää häitä ja toisekseen haluun semmoset perinteiset häät, en mitää nykyaikasii typeriä häitä jois on vaa ideana et vieraat voi ryypätä pää täyteen ja sekoilla ja ite ylpeillä asulla.


      • tyylillään
        Erilainen morsian kirjoitti:

        Ehkä kaikkia ei kiinnosta laittaa tuhansia euroja johonkin prinsessaleikkeihin... Onhan häät hieno asia, mutta ei kaikki suinkaan halua pukeutua kermakakkuun ja kirjottaa lahjalistaan pelkkää kahviastiastoo! Sori vaan, mutta nykyään harva ehkä arvostaa sellaisia häitä mistä te vouhkaatte ja stressaatte. Ainakin itselläni on täysin päin vastainen mielikuva unelmien romanttisista häistä.

        Kun minut vihitään, niin se tapahtuu mökillä järven rannassa (ehkä jopa laiturilla, mikä sen ihanampaa kun vain taivas on kattona, maisema kaunis ja kesäinen tuulenvire pyyhkii hiuksia), valkoisessa kesämekossa ja lähimmäisten seurassa. Sitten syödään hyvin ja juodaan hyvin ja halukkaat voi tanssata ladossa. Ei mitään prameiluja, ei turhaa jäykistelyä eikä krakoja! Eikä tosiaan mitään faijan serkkuja tms. Eikä mitään typeriä leikkejä, vaan rehtiä hauskanpitoo ystävien kanssa. Eipä tarvi stressata kun tilaa vaan sapuskat ja pistää pöytään, luonto koristelee itse itsensä.

        Ja lahjarahoilla unelmien häämatkalle.

        Jos ihan suoraan sanotaan niin nämä kaikki häähullut taitavat unohtaa häiden todellisen merkityksen ja haluavat vaan olla hetken prinsessana ja rouvana. Olen myös huomannut, että pieni ikä ja suuri vouhotus kulkevat käsi kädessä tässä asiassa.

        meidän naimisiin meno maksoi 16€. ei ollut terssiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe