Neuvos lähti atimaan

mutta arvatteko kenen luokse? "Rantaneuvos"

19

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaankaan

      voisi vähempää kiinnostaa. Toivottavasti on pitkä matka ja vielä toivottavammin siellä ei ole toimivaa nettiyhteyttä.

      • koskaan, "Neuvos"


      • netti toimivan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        koskaan, "Neuvos"

        ”sielläkin” koska uutta juttua tulee jatkuvasti...


    • Remeron Diaz

      Muuten ei viitti arvailla. Tai oisko Päätalon lesken tai tytärten luo menossa atimaan?

      • tunnetusti hyviä. Kalle vainajan, leskikin on jo kuollut, joten en mene sinnekkään ja tytöt asuvat kaukana, "Neuvos"


      • tytöt
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        tunnetusti hyviä. Kalle vainajan, leskikin on jo kuollut, joten en mene sinnekkään ja tytöt asuvat kaukana, "Neuvos"

        ??, Onko sinulla omia lapsia ?


      • asiayhteydestä
        tytöt kirjoitti:

        ??, Onko sinulla omia lapsia ?

        tuossa voisi yllä päätellä olevan kyse kallen
        tytöistä.
        ja kai neuvoksellakin lapsi(a) on, kun on kerran
        ukki...?


    • joka

      vastaa ensimmäisenä oikein tai väärin palkitaan, tai saa ainakin Neuvoksen onnittelut.

      • Hotelissa syömässä, minä tarjoan, mutta pitää tulla jo silloin oikea vastauskin, "Neuvos"


      • aiot mennä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Hotelissa syömässä, minä tarjoan, mutta pitää tulla jo silloin oikea vastauskin, "Neuvos"

        Hotelissa syömään, siis yhdellä ällällä, niin ehkäpä se on sitten ihan amerikoissa. Toivottavasti se on legendaarinen Hotel California, josta Eagles yhtye aikoinaan lauloi, joka laulu oikeasti kertoo mielisairaalasta.


    • taxfoo

      Neuvos taitaa mennä kantamaan ruokaveroa valmiista pöydästä.

      • minunkin käyvä Hotellissa, "Rantaneuvos"


      • kirjallista
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        minunkin käyvä Hotellissa, "Rantaneuvos"

        ohjelmaseuraa:

        http://www.telkku.com/tiedot?oid=30860357


      • kiirus
        kirjallista kirjoitti:

        ohjelmaseuraa:

        http://www.telkku.com/tiedot?oid=30860357

        Neuvos joutuu askelta pidentämään lujasti, kun Neuvoksesta kaavaillaan näytelmää ja tv-dokumenttiä. No, nehän ovat niitä kuuluisuuden lisärasitteita.


      • kiirus kirjoitti:

        Neuvos joutuu askelta pidentämään lujasti, kun Neuvoksesta kaavaillaan näytelmää ja tv-dokumenttiä. No, nehän ovat niitä kuuluisuuden lisärasitteita.

        Neuvoksesta tehtiin jo 1995 kesällä ja näytettiin saman vuoden syksyllä Eu- vaalien jälkeen, minähän jouduin vaalikaranteeni kun olin pyrkimässä Eu parlamenttiin, "Rantaneuvos"

        Rantaneuvoksesta pitää ehdottamasti tehdä näytelmä ja isolla rahalla, joten saisimme Suomussalmen pysymään, maailman kartalla nyt ja ikuisesti niin kauvan kuin vielä, yksikään ihmishenki huokailee "Rantaneuvos"


      • ärrimurri
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Neuvoksesta tehtiin jo 1995 kesällä ja näytettiin saman vuoden syksyllä Eu- vaalien jälkeen, minähän jouduin vaalikaranteeni kun olin pyrkimässä Eu parlamenttiin, "Rantaneuvos"

        Rantaneuvoksesta pitää ehdottamasti tehdä näytelmä ja isolla rahalla, joten saisimme Suomussalmen pysymään, maailman kartalla nyt ja ikuisesti niin kauvan kuin vielä, yksikään ihmishenki huokailee "Rantaneuvos"

        mitenkä ne muka ne neuvoksesta tehdyt dokumentit ja näytelmät ja elokuvat ja kirjat ja sen itse tekemät jokasukututkimukset siihen suomussalmen maailmankartalla pysymiseen vaikuttaa?kartalla on suomussalmi ja pysyy,ilman neuvosta.kukahan mahtaa täällä kaivata sitä neuvoksen avuilla hankittua julkisuutta.yhden käden sormiin taitavat mahtua he.suomussalmella on pilvin pimein semmoisia persoonia,joista saisi vaikka kokoillan elokuvan,mielenkiintoisen sellaisen.neuvos ei takuulla kuulu siihen joukkoon.höpsistä töppöseen rantaneuvos.


      • ärrimurri kirjoitti:

        mitenkä ne muka ne neuvoksesta tehdyt dokumentit ja näytelmät ja elokuvat ja kirjat ja sen itse tekemät jokasukututkimukset siihen suomussalmen maailmankartalla pysymiseen vaikuttaa?kartalla on suomussalmi ja pysyy,ilman neuvosta.kukahan mahtaa täällä kaivata sitä neuvoksen avuilla hankittua julkisuutta.yhden käden sormiin taitavat mahtua he.suomussalmella on pilvin pimein semmoisia persoonia,joista saisi vaikka kokoillan elokuvan,mielenkiintoisen sellaisen.neuvos ei takuulla kuulu siihen joukkoon.höpsistä töppöseen rantaneuvos.

        Jokainen voi vaikuttaa oman kuntansa hyväksi, mutta jos vaikuttamis halut puuttuvat, edessä onkin jo mierontie, neuvotteleva keskustelija, "Rantaneuvos"


    • arvailija

      veljen akan anoppimuorin luona käymään?

      • Olisin mennyt atimaan vaan eivät olleet kotona, eikä nyt tiedä, milloin tulee seuraava tilaisuuteni atimoida, "Neuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe